IKM uke 30

Hva tenker dere? 11 dpo, pleier få positiv test på 13 dpo....men tempen gikk ned i morres? Testen er jo nesten positiv nå? Vis vedlegget 265739Vis vedlegget 265740
Du er ikke dpo. Dpo står for days past ovulation, du er nok på cd11, cycle day 11.
Streken har enda litt å gå på tenker jeg. Vanlig at tempen går ned før den går opp igjen.
 
Du er ikke dpo. Dpo står for days past ovulation, du er nok på cd11, cycle day 11.
Streken har enda litt å gå på tenker jeg. Vanlig at tempen går ned før den går opp igjen.

Ha ha jeg vet, skrev feil. Mente CD:p
 
Eggløsningen har kommet så nå er det bare å peise på [emoji1] Blir spennende uker fremover [emoji173]️
 
Eggløsningen har kommet så nå er det bare å peise på [emoji1] Blir spennende uker fremover [emoji173]️

Kjente jeg ble litt misunnelig nå xsmile8 min skal ikke komme før til tirsdag etter planen men kan komme både før eller etter og har ikke fått en testene i posten enda:wideyed: :banghead:krysser fingrene for at de kommer mandag!

Lykke lykke til med aksjelegging :signs003
 
Kjente jeg ble litt misunnelig nå xsmile8 min skal ikke komme før til tirsdag etter planen men kan komme både før eller etter og har ikke fått en testene i posten enda:wideyed: :banghead:krysser fingrene for at de kommer mandag!

Lykke lykke til med aksjelegging :signs003

Takk [emoji1] Har egentlig den 11 juli men har ustabil syklus alt fra 35 til 50 dager. Kjenner selv på kroppen når eggløsningen kommer så krysser fingrene for at det stemmer denne gangen [emoji1]
 
Du er ikke dpo. Dpo står for days past ovulation, du er nok på cd11, cycle day 11.
Streken har enda litt å gå på tenker jeg. Vanlig at tempen går ned før den går opp igjen.

Blir med dere her jeg, tiger:) Hadde tenkt å bare droppe IKM-gruppe denne gangen, men kjenner på behovet for å telle ned til sprøytestart jeg også! Nå er vi der snart!:)

Sitrus. - pp?, drøyt 2 år - B1 - el ca. 9/7, IKM 24/7
 
I følge Flo appen så har jeg IKM på fredag 27.7 istedenfor lørdagen. En dag mindre å vente[emoji1]
Hatt 1 MA og 2 SA for noen år siden
 
Blir med dere her jeg, tiger:) Hadde tenkt å bare droppe IKM-gruppe denne gangen, men kjenner på behovet for å telle ned til sprøytestart jeg også! Nå er vi der snart!:)

Sitrus. - pp?, drøyt 2 år - B1 - el ca. 9/7, IKM 24/7
Derfor jeg startet denne, må ha noen tvangstanker frem til sprøytestart :hungry:
 
Cd8 idag, temp holder seg fremdeles lav. Har begynt å teste etter EL, kun 1 test om dagen for nå, men ser ut til at det enda er en stund til.
 
Ser ut som el muligens lar vente på seg her.. kroppen er litt treg etter sist sa. Eller den er vanskelig å lese. Finner vel ut om den kommer seg når det får gått noen dager.
 
Skal ta en el.test når jeg kommer hjem for å se. Har på følelsen at kroppen jobber hardt på nå og at det blir el på dag 14, som er tirsdag.
 
CD 12 synkende temp og negativ el test, tipper den er positiv i morgen. Bestilt oss hotell opphold mandag-tirsdag se om det gjør susen! Tror mandag blir den mest fertile dagen :)
 
Positiv eltest idag.. så el er nok i morgen eller overimorgen :)


tar den tilbake... negativ likevel.. skjønner ingenting! Får prøve i morgen igjen!
 
Last edited:
CD 12 synkende temp og negativ el test, tipper den er positiv i morgen. Bestilt oss hotell opphold mandag-tirsdag se om det gjør susen! Tror mandag blir den mest fertile dagen :)
Det hørtes hyggelig ut!
 
Nesten positiv nå? Tipper sterk positiv i morgen :)
IMG_7561.JPG
 
cd 10 og begynte testing. Negativ el-test i dag.
 
Back
Topp