IKM uke 30

17 dpo og fortsatt ingen mens. Blir veldig skuffet hvis kroppen tuller. Har aldri skjedd tidligere. Kaller sønnen vår for storebror i hodet mitt. Venter med å fortelle om forsinket mens til mannen.
 
Jeg hadde ikm søndag og mensen(?) kom utpå dagen. Men jeg lurer på, noen med erfaring med en dag rød ganske kraftig mens mens neste dag er det så og si ikke noe og det som kommer er mørkebrunt? Slik er det i dag, magevondt - men knapt blødd. Aldri opplevd mensen på denne måten...tar jo flere dager med vanlig blødning som er rød før de siste dagene blir brun til vanlig...noe å «bekymre» seg over?
 
Fremdeles ingen tr... trodde jeg hadde IKM på fredag... kanskje jeg har hatt EL senere enn antatt? Fikk denne på one step nå i kveld... hva tenker dere???
Må ta en ny på morgenurin i morgen....
 

Vedlegg

  • B1A2231F-F710-471C-A121-B12387926E32.jpeg
    B1A2231F-F710-471C-A121-B12387926E32.jpeg
    904 KB · Visninger: 68
Jeg hadde ikm søndag og mensen(?) kom utpå dagen. Men jeg lurer på, noen med erfaring med en dag rød ganske kraftig mens mens neste dag er det så og si ikke noe og det som kommer er mørkebrunt? Slik er det i dag, magevondt - men knapt blødd. Aldri opplevd mensen på denne måten...tar jo flere dager med vanlig blødning som er rød før de siste dagene blir brun til vanlig...noe å «bekymre» seg over?
Så lenge du har hatt friskt blod så regner de det som mens... den kan variere en gang i blant uten at det er noe farlig.

Fremdeles ingen tr... trodde jeg hadde IKM på fredag... kanskje jeg har hatt EL senere enn antatt? Fikk denne på one step nå i kveld... hva tenker dere???
Må ta en ny på morgenurin i morgen....
Jeg ser ingenting:sorry:
 
Fremdeles ingen tr... trodde jeg hadde IKM på fredag... kanskje jeg har hatt EL senere enn antatt? Fikk denne på one step nå i kveld... hva tenker dere???
Må ta en ny på morgenurin i morgen....
Slik så mine tester 12dpo. Ser lovende ut.
 
Blenda test i dag, og ikke tr. Kanskje hormonpillene ikke hadde noen virkning, og el ble/blir seinere? Har ikke ømme nipler lenger heller
 
Sini- PP2 - B2 - EL 08.07 - IKM 23.07.
Andre prøveperiode med femar. Og første gang jeg skriver noe innpå her, så vet ikke om jeg har gjort det riktig
Oppdatering? :p
 
Endelig fikk jeg teste. 5+1 i dag!!!! Kan settes på gravid.
 
Back
Topp