IKM uke 30

Tror positiv EL test kommer i morgen. Steget masse fra i morges til i ettermiddag, og tempen datt mye ned. Så nå er det bare å få soldater inn.
 
Jeg har bestemt meg for å ikke teste (g-test) før 1. august, med mindre tr kommer før det (muligheten for at jeg sprekker er absolutt der :hilarious:). Har ingen god følelse denne pp
 
cd12 og negativ el test
 
Jeg tror el var i går eller er idag, ble ikke klok på noen av eltestene og nå er jeg tom.. så da bare prøver vi med annenhver dag heretter frem til fredag :)
men regner meg 1dpo idag! Så ser vi! Spennende!
 
Tror el.testen var litt i grenseland.. håper jeg har el i natt, våkner jo av det uansett så :p
Kneet mitt har kranglet i dag og jeg begynner å mistenke at det er sammenheng hos meg
 
Positiv test idag, og temp gikk enda mer ned. Så regner med at egget slipper i løpet av dagen/natten [emoji4] soldatene står klar og venter på å angripe.
 
Blæ, enda ikke fått EL og er på CD29:( Forrige syklus varte 42 dager og da hadde jeg EL på dag 28. Håper den kommer denne perioden og at den kommer snart :nailbiting:
 
Regner meg selv som 1dpo i dag [emoji4] slutt på el-smerter og el-slim! Da får en satse på at kroppen har greid å slippe egget denne runden [emoji4]
 
Blææ evig lenge til man kan teste da[emoji85]
 
Last edited:
3 dpo, og snart ferie. Må tiden frem til da gå fort[emoji1376]
 
Back
Topp