IKM uke 30

CD 8 og mobilen var heilt svart i dag. Eg er avhengig av FF appen. Hjelp må ha mobilen. Den er 3 år gammel er det hjelpi og bruke 5 år reklamasjons retten ?
Vel, egentlig så er det det, men dagens mobiler er ikke laget for å vare så lenge, og de fleste snor seg unna ved å bruke andre garantier.
Hvis telefonen er tre år gammel er det uansett på tide å kjøpe ny, ekstremt mye har skjedd med telefonteknologien på 3 år.
 
Du kan prøve å bruke reklamasjonsretten. Ikke sikkert det går da den bruker å være vanskelig å få igjennom. Ta kontakt med de du kjøpe den av å hør med de.
Jeg fikk eit tips av kompisen at jeg sender den inn. Bruke forsikringane som vi har igjennom jobben. Koster oss ingen ting når gubben er under samme ordning.
 
Vel, egentlig så er det det, men dagens mobiler er ikke laget for å vare så lenge, og de fleste snor seg unna ved å bruke andre garantier.
Hvis telefonen er tre år gammel er det uansett på tide å kjøpe ny, ekstremt mye har skjedd med telefonteknologien på 3 år.
Bruker forsikringen på arbeid og siden gubben er i samme jobben som jeg så betaler vi ingen ting.
 
I dag verker eg i rygg og i dåsi. Fikke el slim i går kveld så det er vel begynt og bygge seg opp til egg slipp. Litt tidlig forventa på cd 14 det da.
 
Kan hende jeg havner på IKM uke 31. Spørs når EL kommer. Pleier å komme mellom cd14 og cd21.
Symaskin - pp8 - B2 - EL ca 15.07 - IKM 29.07


Starter denne jeg! For oss med ikm i uke 30! QUOTE noe jeg har skrevet for å oppdatere status! :cat:
 
Mulig jeg havner over i IKM uke 31 jeg og.. [emoji848] Tr kom i hvertfall på tirsdag, så er heldigvis over i ny syklus! Ikke gravid og ikke tr-land er kjedelig. Førstemann er laget i juli, håper vi er like heldige denne julemåneden og [emoji4]
 
Last edited:
Mulig jeg havner over i IKM uke 30 jeg og.. [emoji848] Tr kom i hvertfall på tirsdag, så er heldigvis over i ny syklus! Ikke gravid og ikke tr-land er kjedelig. Førstemann er laget i juli, håper vi er like heldige denne julemåneden og [emoji4]
Det var lenge å vente til julemåneden da :hilarious:
 
Bruker dere noen kosttilskudd/hjelpemidler denne pp?

Jeg bruker folat og jern når jeg husker det.
 
Begynner å teste etter el på mandag, cd13, tenker jeg. Blir godt å komme hjem fra ferie, begynner på jobb igjen da.
 
Bruker dere noen kosttilskudd/hjelpemidler denne pp?

Jeg bruker folat og jern når jeg husker det.
Folat, bidronninggele, q10, multivitaminer. Egentlig mest for å lade opp lagrene til neste mnd.
Neste mnd blir det babyklister også siden det er ivf :cat:
 
Tar folat fra ca el og frem til evt negativ test. Startet opp med metformin i dag. Spent på om jeg holder ut for når jeg gikk på dette når vi prøvde på vesla så reagerte magen skikkelig med diaré .. men blir det sånn passe nå så skal jeg holde ut for å gå litt ned i vekt og kanskje bli lettere gravid [emoji4] (har pcos)
 
Har babyklister stående, så tenkte egentlig prøve det bare for å ha gjort det.:p Ellers er det som vanlig B-vit inkl. folat, kelp, multivitamin og sink. Også magnesium, siden jeg spiser strikt lavkarbo.

Husker jeg prøvde noe voldsomt med greier før jeg ble gravid med åtteåringen. Dong quai (?), wild yam og what not. Den måneden jeg kutta ut alt ble jeg gravid. Sikkert bare tilfeldig, men.

Droppa el-tester denne mnd. Har ingen. Ingen gravvistester liggende heller.
 
I morgen skal jeg begynne å teste etter EL, på CD6! Fertilitetsmonitoren som sier jeg skal teste [emoji1305]
 
Testet etter el i går og idag! TYDELIG stigning! Men ikke helt der enda! Maybe tomorrow ♡ Men tok og koste oss litt ekstra idag for det om♡ Spennende tid i vente!
 
Ramla ned 37 babyplan tidlig tester i postkassen idag. Har mange EL tester, så er helt klar for denne pp. Begynte å tempe idag, så får se om jeg får noe ut av det denne pp.
 
Fikk lav på fertilitetsmonitoren, ikke overraskende da jeg bare er på CD6! Blir spennende og se om jeg får maksimal eller bare høy! Leste at det er ikke sikkert man får maksimal første syklusen man bruker den. Det stemte sist, fikk jeg bare høy i mange dager, men ble baby utav det [emoji1305]
 
CD 9 i dag og i morgon begynner EL testingen.

Er det barre jeg som stresser dei 3 til 4 dager rundt el. Er redd for å miste el og redd for at aksjer ikkje kommer til rett tid. Når tempen er høy da roer jeg meg. Da er det ingen problemer.
 
Hva tenker dere? 11 dpo, pleier få positiv test på 13 dpo....men tempen gikk ned i morres? Testen er jo nesten positiv nå?
IMG_7557.JPG
IMG_7558.jpg
 
Back
Topp