IKM uke 30

Er det dumt og dra på fjelltur på Hardangervidda i dpo land når man ikke er i topp fysisk form? Kan det gjøre noe m sjansen for at egget fester seg?
Det er helt greit. Egget svever inni en svær klump med gode og tjukke slimhinner som tar unna alt av støt og puff du kan få i hele kroppen. Se på det som et riskorn i en ballong fult med bomull
 
Endelig positiv el-test, var så redd for at el skulle drøye nå som det er så viktig at neste mens kommer til rett tid. Så hipp hurra for det! Og håper å få inn mer aksjer i dag og i morgen, som et siste forsøk på et lite selvlagd mirakel før IVF :)
 
Skjønner meg ikke på denne syklusen jeg, Streken blir sterk(like sterk som kstrek) Men ikke så sterk jeg vil ha den! Så vi bare koser oss! Hatt sengehygge hver dag i 6 dager .. å nå går vi for annenhver! ♡ Blir litt slitsomt♡ Føler det blir pliktsex.. å det er ikke koselig i lengden! Men da treffer vi i hvertfal forhåpentligvis!♡
Vi går for annenhver dag vi også :) Blir fort mye stress med testing av EL og det å treffe med aksjer på riktig tidspunkt. Etter en god del pp'er, mister man litt av tålmodigheten og spenningen man hadde i starten:rolleyes:
 
Er det dumt og dra på fjelltur på Hardangervidda i dpo land når man ikke er i topp fysisk form? Kan det gjøre noe m sjansen for at egget fester seg?
Har ingenting å si [emoji4] jeg tror at hvis man glemmer litt å fokusere på egget osv og bare koser seg og har det bra så er det større sjans for at egget fester seg. Så bare ha det gøy [emoji4]

I dag har jeg vanvittige el-smerter! Kjente det før jeg sto opp også. Presser skikkelig over livmorområdet. Så håper egget slipper snart. Har vel en trillion sædceller innabords siden gubben og jeg har hatt ekstrakos hver dag den siste uken hehe.
 
Det er helt greit. Egget svever inni en svær klump med gode og tjukke slimhinner som tar unna alt av støt og puff du kan få i hele kroppen. Se på det som et riskorn i en ballong fult med bomull

Tenkte mere på om kroppen ikke vil la det få bli når kroppen utsettes for stor anstrengelse? :/
 
Endelig positiv el-test, var så redd for at el skulle drøye nå som det er så viktig at neste mens kommer til rett tid. Så hipp hurra for det! Og håper å få inn mer aksjer i dag og i morgen, som et siste forsøk på et lite selvlagd mirakel før IVF :)
Hurra! Vi ligger veldig likt altså, jeg håper på positiv el.test i dag eller i morgen. Sjekker ikke før i 15-tiden.
 
Er det dumt og dra på fjelltur på Hardangervidda i dpo land når man ikke er i topp fysisk form? Kan det gjøre noe m sjansen for at egget fester seg?
Ikke noe problem. Folk blir gravide under bombingen også.
 
Hurra! Vi ligger veldig likt altså, jeg håper på positiv el.test i dag eller i morgen. Sjekker ikke før i 15-tiden.

Da håper jeg på snarlig positiv el-test for deg også!! Blir jammen likt i løypa ja, heldigvis ingen av oss som trenger å bekymre seg for fortidlig mens lenger:happy: Tipper min kommer onsdag eller torsdag, har litt drøy luthealfase :)
 
Tja el i dag eller i morgen tro? Ikke så lett å bli klok på kroppen gitt[emoji85]
IMG_7569.JPG
IMG_7570.jpg
 
Da håper jeg på snarlig positiv el-test for deg også!! Blir jammen likt i løypa ja, heldigvis ingen av oss som trenger å bekymre seg for fortidlig mens lenger:happy: Tipper min kommer onsdag eller torsdag, har litt drøy luthealfase :)
Ja, veldig deilig å slippe å være så voldsomt redd for for tidlig mens! Det har vært noen grusomme måneder med den uroen.
Lutealfasen min varierer visst mellom 14 og 15 dager :p
 
crrazymom - pp1 - el 11-12(fikk 2 dager maximal fertilitet på monitoren) ikm 28.07.

er min første prøving med clearblue fertilitets monitor ( ikke advanced)
 
Ja, veldig deilig å slippe å være så voldsomt redd for for tidlig mens! Det har vært noen grusomme måneder med den uroen.
Lutealfasen min varierer visst mellom 14 og 15 dager :p

Åh, ja, det har vært grusomt! Men nå skal det ordne seg for oss!
 
Glemte såklart å teste etter el. Husket det når jeg var ferdig å tisse :smug:
 
crrazymom - pp1 - el 11-12(fikk 2 dager maximal fertilitet på monitoren) ikm 28.07.

er min første prøving med clearblue fertilitets monitor ( ikke advanced)

Jeg hadde også CBFM før men så nå at «best før» dato var i 2016 og testpinnene jeg hadde gikk ut i 2014[emoji85] googlet masse for å finne nye testpinner men fant ingen steder! Hvor kjøper du?
 
Den ser litt svakere ut nå enn i mores? :) el i natt kanskje?
IMG_7577.JPG
 
Back
Topp