IKM UKE 28

Idag er jeg CD 12, og la nettopp inn aksjer, og tenkte annenhver dag frem til etter EL. Litt usikker da, men føler det kan være smart. Tester en gang pr dag med EL tester også ;)

Hvor tidlig begynner dere å legge inn aksjer?
 
Idag er jeg CD 12, og la nettopp inn aksjer, og tenkte annenhver dag frem til etter EL. Litt usikker da, men føler det kan være smart. Tester en gang pr dag med EL tester også ;)

Hvor tidlig begynner dere å legge inn aksjer?
Jeg har planer om akkurat det samme :)
 
Idag er jeg CD 12, og la nettopp inn aksjer, og tenkte annenhver dag frem til etter EL. Litt usikker da, men føler det kan være smart. Tester en gang pr dag med EL tester også ;)

Hvor tidlig begynner dere å legge inn aksjer?

CD 7 i dag og starta :D
 
Idag er jeg CD 12, og la nettopp inn aksjer, og tenkte annenhver dag frem til etter EL. Litt usikker da, men føler det kan være smart. Tester en gang pr dag med EL tester også ;)

Hvor tidlig begynner dere å legge inn aksjer?


Jeg begynte å legge inn aksjer annenhver dag fra cd6 jeg. Er på CD 14 nå. Har prøvd å legge inn aksjer hver dag fra cd11-cd18. For å være helt sikker på å treffe EL
 
jeg hadde helt negativ i går. Så nesten ikke streken. Også tok jeg test når jeg sto opp. Og den var nesten like tydelig som kontroll streken. Eller kanskje den var ganske lik.. også tok jeg ny test kl 15. Og da var den plutselig mye sterkere enn kontrollstreken..

hva er premom?
Premom er en app som analyserer El-strimlene. Helt genialt:) Slipper å tolke resultatet selv :rolleyes:
 
Ser ut som EL kanskje ikke kommer så sent som fryktet, vi la iallfall inn aksjer i kveld og håper de overlever til egget slipper. Håper på positiv EL test i morgen (tidlig), den har vært på stigende kurs i dag! Mannen reiser bort på jobb grytidlig i morgen og hjem først torsdag kveld.. Ikke ideelt med kun en runde før EL, men det er iallfall et forsøk;p
 
10 cd idag og venter på El.. Tatt clomid denne gang. Håper det funker for oss.. Tror ikke jeg skal teste etter El denne pp for blir stressa av det... Men noen som vet om El kan bli forskyvet pga clomid?
 
CD 16 i dag. Hadde svakt positiv eggløsningstest i går og veldig sterk i dag etter jobb. Tester igjen i kveld og håper den er negativ snart! Da tror jeg eggløsning blir i morgen :)

Føler det er så tiltak å legge inn aksjer hver dag, men får følelsen av at jeg ikke "gjør nok" om vi tar annen hver:hilarious: hvilken strategi kjører dere?
 
CD 16 i dag. Hadde svakt positiv eggløsningstest i går og veldig sterk i dag etter jobb. Tester igjen i kveld og håper den er negativ snart! Da tror jeg eggløsning blir i morgen :)

Føler det er så tiltak å legge inn aksjer hver dag, men får følelsen av at jeg ikke "gjør nok" om vi tar annen hver:hilarious: hvilken strategi kjører dere?
Vi bytter litt på etter hva som passer. Noen ganger funker annenhver dag supert, men som denne måneden skal vi hente valp morgenen på EL dagen så da blir det hver dag i 3 dager frem til dagen før EL så er det i alle fall nok sæd celler klare når egget slippes:p
 
Sterkere EL test i dag, så blir forhåpentligvis peak i morgen og EL snart! Ser ut til at letrozol virker :D Føler meg helt annerledes enn jeg vanlig gjør også, så har håp for denne måneden!

Vi har ikke noen strategi egentlig, men blir minst annenhver dag og for det meste hver dag++!:pompus:
 
Sterkere EL test i dag, så blir forhåpentligvis peak i morgen og EL snart! Ser ut til at letrozol virker :D Føler meg helt annerledes enn jeg vanlig gjør også, så har håp for denne måneden!

Vi har ikke noen strategi egentlig, men blir minst annenhver dag og for det meste hver dag++!:pompus:
Så bra!
Jeg synes det hørtes ut som en god strategi :p
 
Jeg hadde tidenes svakeste EL-test i dag, men det var også på tidenes mest utvannede urin.... skikkelig varmt her! :dead:
MEN, har også hatt EL-slim gjennom hele dagen. Ikke sjans for at det er noe etter samleie, da det var søndag morgen sist. Så da fikk jeg EL-slim 13 dager før denne gangen, og det er faktisk veldig positivt :woot:
Sist fikk jeg positiv test dagen etter EL-slim, så vi får se. Har bare tre tester til, så nå får den jaggu se å skynde seg (tester 1 gang hver dag) ;) (men ikke så fort at vi ikke får lagt inn nok aksjer, da :angelic:)
 
Er på CD 15 nå, og fikk maksimal på fertilitetsmonitoren i går:D Har lagt inn aksjer omtrent hver dag. Var veldig spent på denne syklusen etter det negative IVF forsøket vi hadde sist syklus. Men det ble ikke så stor forskjell på eggløsninga. Takk og lov. Så nå får vi bare fortsette å legge inn aksjer :happy:

Har i grunnen en god følelse på denne syklusen, en følelse jeg ikke har hatt før. Men mye mulig fordi vi har lagt inn så mye aksjer. Vi har aldri kost oss så mye som vi har gjort nå:hilarious: Men der hjelper nok fælt at mannen virkelig har bestemt seg for at NÅ skal vi klare det:joyful:
 
Er på CD 15 nå, og fikk maksimal på fertilitetsmonitoren i går:D Har lagt inn aksjer omtrent hver dag. Var veldig spent på denne syklusen etter det negative IVF forsøket vi hadde sist syklus. Men det ble ikke så stor forskjell på eggløsninga. Takk og lov. Så nå får vi bare fortsette å legge inn aksjer :happy:

Har i grunnen en god følelse på denne syklusen, en følelse jeg ikke har hatt før. Men mye mulig fordi vi har lagt inn så mye aksjer. Vi har aldri kost oss så mye som vi har gjort nå:hilarious: Men der hjelper nok fælt at mannen virkelig har bestemt seg for at NÅ skal vi klare det:joyful:
Spennende tid! Godt jobba med aksjene :D
 
CD 11 idag. Vi hadde litt sengekos etter jobb med tanke på at mannen reiser bort i morgen på daag 12 og kommer igjen dag 14 :-(.. Redd vi ikke rekker denne gangen heller :-(.. Har ikke testet etter El men etter og ha brukt clomid nå så håper jeg den er litt forsinket slik at vi rekker å legge inn aksjer på fredag og.. Vi brukte prefert idag for å se om det kan ha noe og si...
 
Back
Topp