IKM UKE 28

1. Mensen står på for fullt på dag 2
2. vurderer om jeg skal drikke alkohol i kveld
3. Mensen står fortsatt på for fullt
4. Holder meg så lenge jeg kan
5. Kjører hjem ens ærend etter jobb for å ta test
6. Fortsatt blendahvit test
7. koser seg med noen glass vin i kveld gitt :hilarious:

Altså det hodet er så merkelig. Mensen står jo som sagt på for fullt, og likevel måtte jeg ta test for å avgjøre om jeg drikker i kveld :hilarious::hilarious:

Hva har testebobla gjort med det ellers, om jeg får si det selv, velfungerende hodet mitt??
Flere som har litt ulogiske tankeganger i prosessen??:angelic::banghead:
 
1. Mensen står på for fullt på dag 2
2. vurderer om jeg skal drikke alkohol i kveld
3. Mensen står fortsatt på for fullt
4. Holder meg så lenge jeg kan
5. Kjører hjem ens ærend etter jobb for å ta test
6. Fortsatt blendahvit test
7. koser seg med noen glass vin i kveld gitt :hilarious:

Altså det hodet er så merkelig. Mensen står jo som sagt på for fullt, og likevel måtte jeg ta test for å avgjøre om jeg drikker i kveld :hilarious::hilarious:

Hva har testebobla gjort med det ellers, om jeg får si det selv, velfungerende hodet mitt??
Flere som har litt ulogiske tankeganger i prosessen??:angelic::banghead:
Hadde bittelitt harde pupper og var kvalm i dag (FORDI DET VAR LENGE SIDEN JEG HADDE SPIST!!!!) Likevel tok jeg en test for å utelukke at mensen ikke bare var en tvilling.... og for å si det sånn, der strek nr to skal komme opp var det en HVIT stripe. Altså hvitere enn resten av testen, så hcg fra kjemisk er borte og en øl skal nytes til fredags tacoen i kveld :hilarious:
 
Her skal det også nytes ett par vinglass i kveld. 6 uker uten ei dråpe. Klarer meg helt fint uten, men nå når IVF forsøket gikk skeis, skal jeg rett og slett unne meg vin (til jeg blir litt fin) :hilarious:
God helg alle sammen, med eller uten vin:D
 
Jeg har bestilt meg eggløsningstester fra babyplan, noen som har erfaring med dem? Jeg har aldri brukt eggløsningstester før..

Ellers - god helg til alle!
 
Jeg har bestilt meg eggløsningstester fra babyplan, noen som har erfaring med dem? Jeg har aldri brukt eggløsningstester før..

Ellers - god helg til alle!
Jeg er veldig fornøyd med dem :) Tester opp mot Clearblue Fertilitetsmonitor også. Treffer faktisk veldig bra.
 
Myra90 - 30 - PP9 - B1 - EL ca. 23.06 - IKM ca. 07.07
 
Jeg har bestilt meg eggløsningstester fra babyplan, noen som har erfaring med dem? Jeg har aldri brukt eggløsningstester før..

Ellers - god helg til alle!
Har brukt de alle 3 gangene jeg har blitt gravid, så vil si at de funker veldig fint:p Kjenner du at du har EL? For de første gangene slapp egget ca dagen etter positiv test, men den sist pp slapp ikke egget før 2 dager etter. Så hvis du både kjenner at du har eggløsning og bruker de, tror jeg det er umulig å ikke treffe i hvert fall:Heartpink Så er resten opp til egget:hilarious:
 
MrsSunflower - 26 - PP10 - EL ca. 26. 06 - IKM ca. 10.07 (første runde med letrozol)

Forhåpentligvis kommer EL tidligere denne måneden. Har slitt de tre siste månedene med at kroppen lader opp til El, men så skjer det liksom ikke noe før en uke senere.. Håper letrozol gjør noe for meg!

Lykke til til alle her inne :happy093:Heartred
 
Tanta gjorde seg ferdig på tre dager her. Hurra :happy:
Cd4 i dag. Begynner testing cd12 - en gang om dagen. Krysser fingrene for normal syklus på 28 dager i stedet for 40 som sist PP :hilarious:

Når skal dere begynne å teste?

Temper også hver morgen. Synes det blir litt som å teste hver dag. Forrige PP tempa jeg også, og det er veldig morsomt å se hvordan tempen går merkbart opp etter EL. Så fortsetter noen runder til. Nå ligger jeg uforskamma stabilt på 36.07-36.25, og det er flott. Enklere å se klart når EL er da :angelic:

Flere tempere?
 
Tanta gjorde seg ferdig på tre dager her. Hurra :happy:
Cd4 i dag. Begynner testing cd12 - en gang om dagen. Krysser fingrene for normal syklus på 28 dager i stedet for 40 som sist PP :hilarious:

Når skal dere begynne å teste?

Temper også hver morgen. Synes det blir litt som å teste hver dag. Forrige PP tempa jeg også, og det er veldig morsomt å se hvordan tempen går merkbart opp etter EL. Så fortsetter noen runder til. Nå ligger jeg uforskamma stabilt på 36.07-36.25, og det er flott. Enklere å se klart når EL er da :angelic:

Flere tempere?
Tester fra CD12, da gyn ba meg om det. Tatt en runde med clomifen igjen nå så satser for fullt :D
 
Tanta gjorde seg ferdig på tre dager her. Hurra :happy:
Cd4 i dag. Begynner testing cd12 - en gang om dagen. Krysser fingrene for normal syklus på 28 dager i stedet for 40 som sist PP :hilarious:

Når skal dere begynne å teste?

Temper også hver morgen. Synes det blir litt som å teste hver dag. Forrige PP tempa jeg også, og det er veldig morsomt å se hvordan tempen går merkbart opp etter EL. Så fortsetter noen runder til. Nå ligger jeg uforskamma stabilt på 36.07-36.25, og det er flott. Enklere å se klart når EL er da :angelic:

Flere tempere?

Jeg bruker EL tester for første gang, og har valgt å starte testingen fra Cd7 for å være helt sikker
 
Tanta gjorde seg ferdig på tre dager her. Hurra :happy:
Cd4 i dag. Begynner testing cd12 - en gang om dagen. Krysser fingrene for normal syklus på 28 dager i stedet for 40 som sist PP :hilarious:

Når skal dere begynne å teste?

Temper også hver morgen. Synes det blir litt som å teste hver dag. Forrige PP tempa jeg også, og det er veldig morsomt å se hvordan tempen går merkbart opp etter EL. Så fortsetter noen runder til. Nå ligger jeg uforskamma stabilt på 36.07-36.25, og det er flott. Enklere å se klart når EL er da :angelic:

Flere tempere?

Begynner å EL teste på CD12, har fått EL stabilt på CD16 -men liker å følge med likevel :p
Tisse på pinne avhengig:rolleyes:
 
Back
Topp