IKM UKE 28

Jeg bruker EL tester for første gang, og har valgt å starte testingen fra Cd7 for å være helt sikker
Det kan være lurt. Jeg synes det er så spennende å teste, gled deg! :D
Jeg starta på CD8 sist syklus, og fikk EL CD28/29, sååå det ble langvarige greier :hilarious:
 
Begynner å EL teste på CD12, har fått EL stabilt på CD16 -men liker å følge med likevel :p
Tisse på pinne avhengig:rolleyes:
Enig, er helt avhengig selv.
Det gjør litt opp for at syklusen er "så lang", at man får teste litt innimellom :D
Tar du en gang om dagen, eller flere ganger?
 
Enig, er helt avhengig selv.
Det gjør litt opp for at syklusen er "så lang", at man får teste litt innimellom :D
Tar du en gang om dagen, eller flere ganger?

tester alltid 2 ganger daglig, og aldri morgenurin. Mellom 10:00-12:00 og 19:00-21:00 :chicken:
 
Det ser ut til at det er flere som er erfarne med eggløsningstester her!

Når bør jeg begynne å teste? 1 gang om dagen? Morgen/kveld?
 
Det ser ut til at det er flere som er erfarne med eggløsningstester her!

Når bør jeg begynne å teste? 1 gang om dagen? Morgen/kveld?
Etter dag 10 hvis du er usikker første runden. Åsså test til samme tid sånn ca.. Midt på dagen eller mellom 12 og 16 er mest gunstig mente min Gyn iallefall :)
 
Minnie_ - 27 år - PP2 - B1 - EL ca 26/6 - IKM ca 10/7

Slenger meg på ei sånn gruppe denne PP-en! Forrige PP var jeg bare inne og sneik endel i IKM gruppa jeg "hørte til", men følte det kunne være koselig å bli skikkelig med :happy:
 
Ser det er mange som ikke tar EL-test på morgenen. Hva er grunnen til det? :)
 
Vært og tatt blodprøver for å sjekke masse med tanke på om det er en grunn til at jeg bare aborterer når jeg blir gravid. Også sambo har fått rekvisisjon til sædanalyse.. han ringte inn til sykehuset i dag for å avtale tid. Og de har ikke tid før 18 august!! Syns det er fryktelig lenge å vente. Siden vi har prøvd i 2 år nå.. :sorry:
 
Vært og tatt blodprøver for å sjekke masse med tanke på om det er en grunn til at jeg bare aborterer når jeg blir gravid. Også sambo har fått rekvisisjon til sædanalyse.. han ringte inn til sykehuset i dag for å avtale tid. Og de har ikke tid før 18 august!! Syns det er fryktelig lenge å vente. Siden vi har prøvd i 2 år nå.. :sorry:
Ja, det var lenge. Hvor holder dere til? Kan anbefale Colosseum mann på Majorstua i Oslo. Så slipper dere vente.
 
Ok, takk for svar :) Jeg har alltid testa på morgenen, men da skal jeg prøve et annet tidspunkt denne gangen.
Jeg har testet en del pp'er nå, og syntes mellom 14 og 21 funker fint! Når EL nærmer seg veldig tester jeg to ganger, så da blir det ca 10-11 tiden og så rundt 19 igjen på kvelden. Men man må egentlig bare prøve seg frem. Er helt individuelt. Noen produserer mye på dagtid, og noen mye på kveld:)
 
CD 5 og 11 dager til EL .... zzzzz... den perioden her av syklusen er dørgende kjedelig :singing:

fler som kjeder seg..? :wacky:
 
CD 5 og 11 dager til EL .... zzzzz... den perioden her av syklusen er dørgende kjedelig :singing:

fler som kjeder seg..? :wacky:

Faktisk hadde jeg glemt at jeg var prøver, kom på det igjen i dag:eek: Kaaan være fordi ene tispa mi fikk 8 valper her om dagen, og jeg er helt døgnvill av valpevåk, hehe:joyful: Begynte å tenke på hvordan man kan overleve en kolikkbaby som aldri sover, og så kom jeg på at jeg kanskje skulle sjekke hvilken CD jeg var på nå, hadde ikke vært i tankene mine på en stund!:p
Men jeg er bare på CD 9, så kjedelig sånn sett.. ikke vits å begynne med noen EL-testing enda, og dessverre ser det jo ut til at mine mest fruktbare dager blir mandag-onsdag neste uke, som er akkurat de dagene samboeren er bortreist på jobb:yuck: Tror det blir skikkelig vanskelig å få til baby så lenge han jobber på anlegg, håper virkelig han er ferdig der til sommerferien som han er forespeilet!:angelic:
 
Back
Topp