IKM UKE 28

CD 5 og 11 dager til EL .... zzzzz... den perioden her av syklusen er dørgende kjedelig :singing:

fler som kjeder seg..? :wacky:
Nei faktisk så koser vi oss veldig denne PP’n. Og da mener jeg veldig:D Er til sengs omtrent hver eneste dag :hilarious:

Vi klarer nok å slappe av litt mer etter at vi vet at vi har igjen et fryseforsøk i august. Så vi stresser ned. Vi har ikke følt på å vært kjærester på veldig lenge....men nå! Har vi nesten blitt forelska igjen. Vi har det helt herlig :Heartred
 
Jeg bruker appen FLO ved siden av. Jeg temper og tar EL tester.
Ifølge FLO så har jeg EL i dag.
Men tempen har holdt seg på 36,3 de 3 siste dagene... Og EL testene har vært negative. Jeg er kun på CD 11. Så vet ikke helt hva FLO appen surrer med :confused::wacky:
 

Vedlegg

  • B36FC90B-1CDC-4B98-A137-FED38C467443.png
    B36FC90B-1CDC-4B98-A137-FED38C467443.png
    66,8 KB · Visninger: 52
Nei faktisk så koser vi oss veldig denne PP’n. Og da mener jeg veldig:D Er til sengs omtrent hver eneste dag :hilarious:

Vi klarer nok å slappe av litt mer etter at vi vet at vi har igjen et fryseforsøk i august. Så vi stresser ned. Vi har ikke følt på å vært kjærester på veldig lenge....men nå! Har vi nesten blitt forelska igjen. Vi har det helt herlig :Heartred

så bra dere koser dere. Veldig digg når man har sånne PP også. :D
 
Nei faktisk så koser vi oss veldig denne PP’n. Og da mener jeg veldig:D Er til sengs omtrent hver eneste dag :hilarious:

Vi klarer nok å slappe av litt mer etter at vi vet at vi har igjen et fryseforsøk i august. Så vi stresser ned. Vi har ikke følt på å vært kjærester på veldig lenge....men nå! Har vi nesten blitt forelska igjen. Vi har det helt herlig :Heartred
Så utrolig godt! Nå ble jeg veldig glad på deres vegne :D <3 Kos dere med masse :)
 
Jeg bruker appen FLO ved siden av. Jeg temper og tar EL tester.
Ifølge FLO så har jeg EL i dag.
Men tempen har holdt seg på 36,3 de 3 siste dagene... Og EL testene har vært negative. Jeg er kun på CD 11. Så vet ikke helt hva FLO appen surrer med :confused::wacky:
Hm. Det var jo litt merkelig. Men ville likevel lagt inn masse aksjer :D
 
CD 5 og 11 dager til EL .... zzzzz... den perioden her av syklusen er dørgende kjedelig :singing:

fler som kjeder seg..? :wacky:
Jaaa, jeg synes det går treigt.
Men vi begynner med aksjer i helga, så fint å ha noe å se fram til ;)
 
Etter 2 dager med (totalt 4) svake positive tester, ser det ut til at tanta kom i dag, testen er også så svak at dette umulig kan ha vært noe mer enn en kjemisk. Så da flytter jeg inne her til dere :)

Nimbus2001 - 29 - PP3 - B3 - EL 01.07 - IKM 12.07
 
Hm. Det var jo litt merkelig. Men ville likevel lagt inn masse aksjer :D

ja jeg syns også det er merkelig. El testene har vært kjempe svake de 5 siste dagene. Så vidt man ser streken. Men kontrollstreken er tydelig. Så de burde jo fungere.. hadde litt El slim i går kveld. Og jeg har litt El slim nå.. fikk ikke lagt inn noen aksjer i går.. for jeg og gubben små kranglet litt.. og da klarer vi ikke å snu om å plutselig kose oss i senga :p

Men håper på «napp» i kveld.. bare han blir ferdig å spille fortnite.. og eldste ungen har fått lagt seg :wacky::p
 
Tulipan - 40 - PP4 - B3 - EL 28.06 - IKM 11.07.
 
og eldste ungen har fått lagt seg :wacky::p
Hvordan gikk det? Haha :D

Men altså, det du skriver er seriøst et lite problem her :hilarious: Jeg har ikke ferie enda, så legger med ikke veldig sent. Ungen på mellomtrinnet har jo ferie, og legger seg kjempesent! Hvordan i alle dager skal vi få lagt inn aksjer så lenge ungen er hjemme? :hilarious:
Må nesten ha på vekking midt på natta, ellers blir det jo fryktelig kort natt på meg...
 
Hvordan gikk det? Haha :D

Men altså, det du skriver er seriøst et lite problem her :hilarious: Jeg har ikke ferie enda, så legger med ikke veldig sent. Ungen på mellomtrinnet har jo ferie, og legger seg kjempesent! Hvordan i alle dager skal vi få lagt inn aksjer så lenge ungen er hjemme? :hilarious:
Må nesten ha på vekking midt på natta, ellers blir det jo fryktelig kort natt på meg...

:hilarious::hilarious:
vi fikk til en liten økt. Men måtte være stille :p:hilarious:
Han er snart 14 år. Men han skal være på rommet sitt fra ca 23. Og han har rom i etasjen over.. så noen ganger blir det litt sånn «snikete» hvor vi har døra litt åpen og en av oss jevnlig titter mot trappa for å se om han skulle være på vei ned. :hilarious::nailbiting: Han har jo alltid hodet i telefonen sin. Så han går ganske sakte ned trappa :hilarious: Barna er hos sin far en helg i mnd. Og da trenger vi ikke være stille. Og nå skal de snart være 2 uker hos far på sommerferie også.. og den klaffer med neste pp trur jeg..
 
:hilarious::hilarious:
vi fikk til en liten økt. Men måtte være stille :p:hilarious:
Han er snart 14 år. Men han skal være på rommet sitt fra ca 23. Og han har rom i etasjen over.. så noen ganger blir det litt sånn «snikete» hvor vi har døra litt åpen og en av oss jevnlig titter mot trappa for å se om han skulle være på vei ned. :hilarious::nailbiting: Han har jo alltid hodet i telefonen sin. Så han går ganske sakte ned trappa :hilarious: Barna er hos sin far en helg i mnd. Og da trenger vi ikke være stille. Og nå skal de snart være 2 uker hos far på sommerferie også.. og den klaffer med neste pp trur jeg..
Hahahah. Nå har jeg DET mentale bildet av dere som titter ut døra med en tenåring fordypet i telefonen på tur ned trappa :hilarious::hilarious: hahaha

Det er jo en fordel å få litt voksentid når barna er borte :joyful: Vi må ordne med noe overnatting rundt EL tror jeg, så får vi noen timer alene :angelic:
 
Hahahah. Nå har jeg DET mentale bildet av dere som titter ut døra med en tenåring fordypet i telefonen på tur ned trappa :hilarious::hilarious: hahaha

Det er jo en fordel å få litt voksentid når barna er borte :joyful: Vi må ordne med noe overnatting rundt EL tror jeg, så får vi noen timer alene :angelic:

:p:hilarious::hilarious: Beklager for det mentale bildet :hilarious:
Men det gjør jo økten litt spennende også. Ha ha.. at vi må snike oss litt rundt. :joyful: :cool:
 
Cd10 her! Er litt stresset akkurat nå, både jeg og mannen har blitt syke med vond hals, feber og hodepine.. Er første runde med letrozol, så redd det blir bortkastet!

Ellers så føles kroppen min mye mer normal ut denne måneden. Vanligvis har jeg allerede hatt EL slim i mange dager, selv om EL ikke kommer før 1-2 uker etter :wacky:

Vanligvis så tar jeg ikke EL tester før dag 12, men tenkte kanskje å starte i dag eller i morgen denne måneden, grunnet vet ikke hvordan kroppen reagerer på letrozol! Hva tenker dere? :confused005
 
Wohoo.. endelig en veldig tydelig positiv EL test..
da er det bare å pøke på da :hilarious::wacky: ha ha ha..
Jeg er CD 13 i dag.
 
Wohoo.. endelig en veldig tydelig positiv EL test..
da er det bare å pøke på da :hilarious::wacky: ha ha ha..
Jeg er CD 13 i dag.
Så moro! Ja da får dere kjørt dere :hilarious:

Jeg har negativ test, men mye høyere idag enn ellers i syklusen (0.4 i premom idag kontra 0.15 som den bruker å ligge på), så blir spennende å se i morgen. Kun cd10 idag :nailbiting:
Tok så klart ikke test i går, så håper jeg ikke allerede har hatt toppen!! Men de to siste syklusene har jeg hatt positiv test 2-3 dager så tror ikke jeg skal ha gått glipp av noe :angelic:
 
Så moro! Ja da får dere kjørt dere :hilarious:

Jeg har negativ test, men mye høyere idag enn ellers i syklusen (0.4 i premom idag kontra 0.15 som den bruker å ligge på), så blir spennende å se i morgen. Kun cd10 idag :nailbiting:
Tok så klart ikke test i går, så håper jeg ikke allerede har hatt toppen!! Men de to siste syklusene har jeg hatt positiv test 2-3 dager så tror ikke jeg skal ha gått glipp av noe :angelic:

jeg hadde helt negativ i går. Så nesten ikke streken. Også tok jeg test når jeg sto opp. Og den var nesten like tydelig som kontroll streken. Eller kanskje den var ganske lik.. også tok jeg ny test kl 15. Og da var den plutselig mye sterkere enn kontrollstreken..

hva er premom?
 
Har prøvd meg på eggløsningstester de siste dagene.. kan jeg regne dagens (den nederste) som positiv? Dvs EL innen 24-48 timer?
 

Vedlegg

  • 20200621_110847.jpg
    20200621_110847.jpg
    14,7 KB · Visninger: 64
Back
Topp