IKM UKE 28

Fremdeles høy temp, men gått litt ned nå! Venter til i morgen med ny test, men hadde spotting igjen i dag (litt på morgenen 14dpo, ikke noe i går, og litt rosa i dag). Dette begynner egentlig å bli ganske latterlig :wacky: Blir jo et nervevrak av det her!!

Vis vedlegget 330919

Er du helt sikker på at du hadde EL da FF satt kryss? For selv om en evt EL- test er positiv kan det jo ha prøvd å slippe egget uten å få det til? Jeg kan lite om temping enda, men hva hvis egget prøvde å slippe igjen, så du fikk EL på den siste temp-hoppet? I så fall er du 7dpo nå og det er for tidlig med test? I så fall kan spottingen være festeblødning? :rolleyes: Bare tanker altså:hilarious:
 
Er du helt sikker på at du hadde EL da FF satt kryss? For selv om en evt EL- test er positiv kan det jo ha prøvd å slippe egget uten å få det til? Jeg kan lite om temping enda, men hva hvis egget prøvde å slippe igjen, så du fikk EL på den siste temp-hoppet? I så fall er du 7dpo nå og det er for tidlig med test? I så fall kan spottingen være festeblødning? :rolleyes: Bare tanker altså:hilarious:

Ja helt sikker på når EL var, konstantert av gynekolog. I tillegg hadde jeg positiv test, høy, åpen og myk livmorstapp (lukket og hard dagen etter) og endring i cm + eggløsningssmerter. Tenkte først også at jeg kanskje bare har bommet på dagen, men tror ikke det er mulig!

Har veldig sakte øking i temp de første 3-4 dagene etter EL hver måned, så er nok bare at jeg produserer progesteron litt sakte, men 7dpo hadde jeg 71 i progesteron hvert fall :joyful:
 
Ja helt sikker på når EL var, konstantert av gynekolog. I tillegg hadde jeg positiv test, høy, åpen og myk livmorstapp (lukket og hard dagen etter) og endring i cm + eggløsningssmerter. Tenkte først også at jeg kanskje bare har bommet på dagen, men tror ikke det er mulig!

Har veldig sakte øking i temp de første 3-4 dagene etter EL hver måned, så er nok bare at jeg produserer progesteron litt sakte, men 7dpo hadde jeg 71 i progesteron hvert fall :joyful:
Hehe, oki- da høres det jo rimelig sikkert ut ja:p Håper du finner ut av det snart! :)
 
Der kom tr :shifty:
Gratulerer til alle som har fått positivt resultat i tråden og lykke til med neste runde til resten! :happy:
 
Mer spotting nå og de verste krampene jeg noen gang har hatt..så da kommer nok tr for fult i løpet av kvelden/natten.

Vet ikke hvorfor tempen min var så høy og forble høy så lenge, muligens det var en liten spire der som prøvde seg,men det får jeg aldri vite. Får håpe på bedre lykke neste måned :Heartpink

Gratulerer til alle som fikk gode nyheter, og lykke til videre til resten :Heartpink
 
TR på meg i dag:chicken: så da blir det uke 33. Lykke til videre fine dere :Heartred
 
Back
Topp