IKM UKE 28

Sniker meg litt inn her til dere. Hører egentlig til i IKM for uke 27, men el kom ikke som forventet. Er nå på CD17 og har ennå ikke fått positiv test.
Hadde el-slim før helgen og mye el-smerter i selve helgen. Den sterkeste testen min var på søndag,men fortsatt ikke positiv.

Det er godt mulig el var på mandag, men det er også mulig el ikke har vært ennå. Kommer til å fortsette med å ta el-tester ut uken. Om det ennå ikke dukker opp positiv el-test, lar jeg testingen ligge til kroppen gir meg noen signaler på at el nærmer seg igjen.



Nuuni- 35 år - PP5 - B3 - EL 22/06? - IKM 06/07?
 
Oj! Fikk plutselig en positiv EL-test 2 dager før tiden. Hååååper det er et godt tegn. Nå må mannen bare skyndte seg hjem!!!
8E8CA6E7-5875-45C2-99DE-CC248737A7B3.jpeg
 
Jeg skjønner ikke dette. Normalt bruker jeg å få en sterk test i løpet av syklusen (eggløsningstest).
Men se på dette:
1. CD 14 kveld
2. CD 15 morgen og kveld
3. CD 16 morgen og kveld
4. CD 17 morgen, altså i dag.

Kan det være at egget prøver å slippe, men ikke klarer? :bored:
Så klart rakk vi ikke å legge inn aksjer i dag på morgenen, men må vente til i kveld. Men det burde vel holde pga at det ser ut for at testen er positiv i dag? Jeg fikk maksimal på CD 15 og 16 på fertilitetsmonitoren, så skjønner egentlig ingenting....
 

Vedlegg

  • 4E4BD9B8-4B29-4D51-8ADE-FE4C8E32B93E.png
    4E4BD9B8-4B29-4D51-8ADE-FE4C8E32B93E.png
    84,1 KB · Visninger: 70
Sniker meg litt inn her til dere. Hører egentlig til i IKM for uke 27, men el kom ikke som forventet. Er nå på CD17 og har ennå ikke fått positiv test.
Hadde el-slim før helgen og mye el-smerter i selve helgen. Den sterkeste testen min var på søndag,men fortsatt ikke positiv.

Det er godt mulig el var på mandag, men det er også mulig el ikke har vært ennå. Kommer til å fortsette med å ta el-tester ut uken. Om det ennå ikke dukker opp positiv el-test, lar jeg testingen ligge til kroppen gir meg noen signaler på at el nærmer seg igjen.



Nuuni- 35 år - PP5 - B3 - EL 22/06? - IKM 06/07?
Høres fornuftig ut. Jeg måtte også gjøre det forrige pp da EL ikke kom før CD28.
Kommer til å gjøre det samme nå om det ikke kommer i løpet av uka :)
 
Høres fornuftig ut. Jeg måtte også gjøre det forrige pp da EL ikke kom før CD28.
Kommer til å gjøre det samme nå om det ikke kommer i løpet av uka :)
Er el forsinket hos deg denne gangen og? Krysser fingrene for at den dukker opp, for det er kjedelig å gå sånn og vente.
 
Er el forsinket hos deg denne gangen og? Krysser fingrene for at den dukker opp, for det er kjedelig å gå sånn og vente.
Takk for det :)
Kom cd16 første pp, CD28 andre pp, og nå er jeg på cd14. Så har et åpent sinn denne gangen, men hadde jo vært greit om den kom til «riktig» tid da :shy:
 
Forkjølelse og ørebetennelse stopper ikke oss :wacky: Aksjerx2 i dag. Siden vi gikk glipp av 2 dager i forkant av positiv test hadde vi litt å ta igjen. Tipper EL er allerede i dag eller i morgen. Ordentlig sterk test denne runden. Håper det er et tegn på at ting normaliserer seg etter fødsel og at fruktbarheten min nærmer seg toppen igjen :nailbiting::nailbiting: Leser jo mange steder at det kan ta ett års tid for mange.
 
Forkjølelse og ørebetennelse stopper ikke oss :wacky: Aksjerx2 i dag. Siden vi gikk glipp av 2 dager i forkant av positiv test hadde vi litt å ta igjen. Tipper EL er allerede i dag eller i morgen. Ordentlig sterk test denne runden. Håper det er et tegn på at ting normaliserer seg etter fødsel og at fruktbarheten min nærmer seg toppen igjen :nailbiting::nailbiting: Leser jo mange steder at det kan ta ett års tid for mange.
Imponerende må jeg si :hilarious::happy:
Krysser fingrene for at det klaffer!
 
Takk for det :)
Kom cd16 første pp, CD28 andre pp, og nå er jeg på cd14. Så har et åpent sinn denne gangen, men hadde jo vært greit om den kom til «riktig» tid da :shy:
Da er det på tide at el kommer til vanlig tid! Skikkelig irriterende når el ikke kjenner sin besøkelsestid :D

Her har jeg hatt helt vanlige sykluser frem til nå. Men, hvis el faktisk har vært, vil el bare være et par dager forsinket, noe som er helt innafor.
 
Animor - 31 - PP10 (mistet tre på rad, uke 11, 5 og 7)- B3 - EL26/06 - IKM 11/07

Krysser fingrene for at alle gode ting er 4, og at vår neste potensielle spire blir værende ❤️
 
Endelig begynner eggløsningstesten å bli negativ:happy: Fint å komme seg inn i DPO land igjen:D Vi har ihvertfall gjort det vi kan og mer til:love7
 
CD15
EL-test på vei til positiv, hurraaa. Håper på positiv i morgen, og EL i løpet av uka! Det betyr mest sannsynlig at syklus er tilbake til normalen etter SA. Tjohei :smiley-bounce016

Så var det bare å planlegge aksjer på ferietur sammen med «barnet» da......... spørs om vi sender barnet på butikken en tur og tar oss en kjappis :hilarious:
 
Last edited:
Tror jeg hopper inn her heller jeg. Ser ut som el kommer tidligere enn «planlagt», men det er jo bare fint! Vet jo ikke helt når det blir, fikk denne testen i dag, men får bare justere heller.

Denne syklusen var strategien i utgangspunktet «ingen testing - kun sex». Var veldig motivert for det helt til jeg merket el-smerter allerede CD10 og skjønte ingenting. Måtte løpe på apoteket og kjøpe tester likevel:hilarious:

Hennie88 - 32 år - PP3 etter MA - B1 - EL 27.06 - IKM 11.07
 

Vedlegg

  • 50EB2C42-7D80-40CA-8769-E1C50BDD3628.jpeg
    50EB2C42-7D80-40CA-8769-E1C50BDD3628.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 48
Back
Topp