Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du veldig rett i. Vi får prøve å se det positive i dette her!Kjipt med kjipt påmen ok slipper mensen i ferien og slipper å være dårlig trøtt og sliten i ferien også
Tempe vaginalt eller i munnen. To desimaler ja. Her er en tråd om info til temping https://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1741606/Hvordan er det egentlig med temping? Er det da sånn vanlig i øret bare med to desimaler som er greia? Også ser man på når den er høy/lav for å vite når ting skjer?![]()
Jeg er også på Vestlandet (besøk hos familien). Ble plutselig kald isted, men nå gikk det over. Er 12 dpo i dag. Ingen tegn til TR som er estimert onsdag.. må vel innrømme at jeg fortsatt har et håp på tross av negativ digital G-test i går. Krysser fingrene for deg!!11 DPO idag. Hatt to episoder på to dager nå med plutselig kvalme, gått over etter en halvtimes tid. Ellers super frostig, men det kan jo være den herlige vestlandssommeren... Tester i morgen, har kun digital så blir vertfall klart svar!
Håper for oss beggeJeg er også på Vestlandet (besøk hos familien). Ble plutselig kald isted, men nå gikk det over. Er 12 dpo i dag. Ingen tegn til TR som er estimert onsdag.. må vel innrømme at jeg fortsatt har et håp på tross av negativ digital G-test i går. Krysser fingrene for deg!!

Ja, ser det nå! Kjipt!Noen som har merket at man ikke lenger kan redigere innlegg her inne på mobil eller på ipad?Skulle liksom oppdatere den lista, men får ikke opp redigeringsknappen så da må jeg vente til jeg har pcen i morgen da
![]()
Jeg hadde svake streker før jeg ble gravid sist. Kom blødning om morgenen på IKM og litt spotting utover dagen. Satte til og med inn tampong. Men jeg var fortsatt gravid. Var kanskje bare rester av festeblødning, for mensen var det ikke.Esh, da har spottingen begynt her... IKM i morgen... hatt svakt positive tester i tre dager, men bittelitt brun utflod nå i kveld. Tror dere løpet er kjørt? Eller er det fremdeles håp?
Blenda test på lørdag 11 DPO, så har ikkje så stort håp akkurat... men fortsatt ingen mens, så me får sjå! Testar onsdag om TR ikkje kjem i morgon. Kryssar fingrane for oss begge og alle andre her som fortsatt er med i gamet!!! Så lenge TR ikkje er på plass, så er det iallfall eit lite håp...@Smuta har du testet?
Ser du har Ikm i morgen.
Jeg krysser ALT!

Jeg hadde svake streker før jeg ble gravid sist. Kom blødning om morgenen på IKM og litt spotting utover dagen. Satte til og med inn tampong. Men jeg var fortsatt gravid. Var kanskje bare rester av festeblødning, for mensen var det ikke.
Det kan gjelde deg også!
Blenda test på lørdag 11 DPO, så har ikkje så stort håp akkurat... men fortsatt ingen mens, så me får sjå! Testar onsdag om TR ikkje kjem i morgon. Kryssar fingrane for oss begge og alle andre her som fortsatt er med i gamet!!! Så lenge TR ikkje er på plass, så er det iallfall eit lite håp...![]()
Litt sterkere strek i dag, 9dpo, men den forsvant liksom etter 10 minutter, wish test.