Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 303059
Hei !
Har fulgt tråden en stund nå. PP4 ca. 30 år, prøver på første.
IKM på onsdag, test tatt 11. dpo, og de to nederste er tatt i morges, 12.dpo. Hva tenker dere?
Dette er wondfo tester, kjøpt på ebay.
Har erfaring med de testene, men ser en strekVis vedlegget 303059
Hei !
IKM på onsdag, test tatt 11. dpo, og de to nederste er tatt i morges, 12.dpo. Hva tenker dere?
Her har TG kommet i dag tidelig så da får jeg prøve igjen neste syklus
TR tidligskriv meg opp...pp5
takk, blir uke 31 på megSå kjedelig! Lykke til neste pp <3
Ser strek!! Håper den nå bare blir sterkere. Evt ta en digital?Vis vedlegget 303059
Hei !
takk, blir uke 31 på meg
Kjipt. Jeg regner med at min er rett rundt hjørnet. Lykke til neste pp.TR tidligskriv meg opp...pp5
Kjedelig! Lykke til neste pp.Her har TG kommet i dag tidelig så da får jeg prøve igjen neste syklus
Ser strek!! Håper den nå bare blir sterkere. Evt ta en digital?
Håper tr ikke kommer på besøkBlir evnt 32 her... Har fremdeles et lite håp siden testene har vært svaaakt positive i tre dager nå, men redd det er kjemisk siden de ikke blir sterkere. IKM i morgen...
Kjipt med kjipt påKjipt. Jeg regner med at min er rett rundt hjørnet. Lykke til neste pp.
Kjedelig! Vi får prøve oss igjen neste syklus.Snek meg til en tidlig billigstrimmel-test i går - blendahvit 10 dpo. Tempen har falt de siste dagene også, så regner med at TR er på vei her også.