IKM uke 28

Missy95

Elsker forumet
Julikulene 2020
Nick - Alder - PP - B? - EL - IKM
(B står for Barn nr dere prøver på)

Tallet i parentes bak infoen deres er hvilken siden i denne tråden dere skrev på, så det er lettere for meg å finne infoen deres hvis dere ikke har oppdatert etter IKM og jeg kan spørre hvordan det går :)

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️ (Liker alle som jeg har ført opp på lista).
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)



Mandag 8 Juli
Pacha - 32 - PP2 - B2 - EL ca. 23.06 - IKM 08.07
MorT - 30 - PP1 - B1 - EL 23/6 - IKM 8/7
Karrooaa- 25-pp5 - B1- El 24.06 - ikm 09.07
Fjellgeita92 - 27 - 1 fer forsøk - B1 - IKM 8.7

Tirsdag 9 Juli
Herewegoagain - 35 - PP4 - B4 - EL 25.06 - IKM 09.07
Smuta - 38 - PP14 - B2 - EL 24.06 - IKM 09.07
Minisusa - 18 - PP 3 - B1 - EL 25.06 - IKM 09.07
Lassie321 - 33 år - pp 3 - EL ca. 26.06 - IKM 09.07

Onsdag 10 Juli
Missy95 - 23 - pp3 - B2 - EL ca.21.06 - ikm 10.07
Mo9que - 34 - pp7 - B2 - El 26.06 - ikm 10.07
Prøveliten - 31 - PP3 - B1 - EL 25.06 - IKM 10.07
Fnøst - 27 - PP7 (etter MA/SA) - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca 10.07
AnLinnea - 36 - PP1- B3 - EL26.6- IKM10.7

Torsdag 11Juli
Fudge - 27 - PP2 - B1 - El 27.06 - IKM 11.07


Fredag 12 Juli
MiniMe80 - PP44 - B1 - EL ca 27.06 - IKM ca 12.06

Lørdag 13 juli
Evamor, 33 år, pp1, 3, 28.06.19, 13.07.19
Liaes - 31 - PP1 - B4 - EL 29.06 - IKM 13.07.
Elentári - 29år - PP14 - B2 - EL 29/6 - IKM 13/7
Vause-b3-ikm 13/7

Søndag 14 Juli
Tiaso - 29 år - pp3 - b2 - EL 30.06 - IKM 14.07

Usikker IKM




Gravid :Heartred
Lassie321
Tiaso
Elentári
TR :cussing
Fnøst
Smuta
Pacha
AnLinnea
Fjellgeita
Amalie
Herewegoagain
Missy95
Minime80
Mo9que
Vause
Fudge
Maren90

Over IKM/Ventende/Usikker
Prøveliten

Ikke oppdatert
 
Last edited:
Hei forresten. Andre dag med mensen i dag og helt ny her. Håper jeg har gjort ting riktig (?)
 
MiniMe80 - PP44 - B1 - EL ca 27.06 - IKM ca 12.06
 
Melder meg inn her eg også...

Smuta - 38 - PP14 - B2 - EL 24.06 - IKM 09.07

Veldig klar for at det skal klaffa no!!!! :cool05
 
Velkommen til alle dere andre også! Håper virkelig at det klaffer for oss alle denne mnd. :Heartbigred.


Jeg starter å teste for el om bare noen dager siden det så ut som el var nye tidligere enn antatt forrige på. Andre som tester el? :p
 
Da prøver vi igjen og håper at det klaffer denne runden:Heartred

Fnøst - 27 - PP7 (etter MA/SA) - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca 10.07
 
Velkommen til alle dere andre også! Håper virkelig at det klaffer for oss alle denne mnd. :Heartbigred.


Jeg starter å teste for el om bare noen dager siden det så ut som el var nye tidligere enn antatt forrige på. Andre som tester el? :p
Jeg har testet etter EL de siste månedene, men lenge til jeg skal begynne med det. Har aldri hatt EL tidligere enn CD17 (og som oftest senere), så tenker at jeg begynner å teste ca CD15 denne gangen. Det er 10 dager til:)
 
Jeg har testet etter EL de siste månedene, men lenge til jeg skal begynne med det. Har aldri hatt EL tidligere enn CD17 (og som oftest senere), så tenker at jeg begynner å teste ca CD15 denne gangen. Det er 10 dager til:)
Dette blir min første gang hvor jeg tester EL ordentlig. Kjøpte et par tester forrige pp, men fikk en som hadde sterk/svak strek også gikk det nedover til blenda så virket som jeg traff rett etter EL, og det var 4-5 dager før Flo-appen mener jeg skal ha EL :hilarious: så da tenker jeg å teste annenhverdag fra mandag av for å se om jeg får kartlagt litt mer og forhåpentligvis så klaffer det!
 
Velkommen til alle dere andre også! Håper virkelig at det klaffer for oss alle denne mnd. :Heartbigred.


Jeg starter å teste for el om bare noen dager siden det så ut som el var nye tidligere enn antatt forrige på. Andre som tester el? :p

Jeg er på dag 4 nå, tror jeg skal ha el rundt 25. juni men da jeg er borte og så mannen? er det verdt pengene ?:bored: kanskje vi muligens får til aksjer, men tvilsomt...kanskje lurt å vite uansett om jeg har EL eller ikke. Har tester så kan jo bruke de, kanskje begynne på cd11 22.juni
 
Jeg er på dag 4 nå, tror jeg skal ha el rundt 25. juni men da jeg er borte og så mannen? er det verdt pengene ?:bored: kanskje vi muligens får til aksjer, men tvilsomt...kanskje lurt å vite uansett om jeg har EL eller ikke. Har tester så kan jo bruke de, kanskje begynne på cd11 22.juni
Jeg vet ikke om el-tester er verdt det enda siden dette blir første pp jeg bruker det. Men siden det virker som jeg har el tidligere enn hva appen sier så tenkte jeg å gi det et forsøk i det minste. :cat:
 
Jeg vet ikke om el-tester er verdt det enda siden dette blir første pp jeg bruker det. Men siden det virker som jeg har el tidligere enn hva appen sier så tenkte jeg å gi det et forsøk i det minste. :cat:
Ja høres ut som en fin plan :) tror egentlig jeg tester jeg å. Fint å vite jeg “virker” ;)
 
Ja høres ut som en fin plan :) tror egentlig jeg tester jeg å. Fint å vite jeg “virker” ;)
Hehe, ja. Er jo greit å vite det :hilarious: Men mener faktisk å ha lest at ikke alle får positive tester av ulike årsaker, så må finne den fine balansen mellom å teste og stresse :hungover::hilarious:
 
Hehe, ja. Er jo greit å vite det :hilarious: Men mener faktisk å ha lest at ikke alle får positive tester av ulike årsaker, så må finne den fine balansen mellom å teste og stresse :hungover::hilarious:
Ja, det er nok noe i det. Kanskje jeg bare tester 3-4 sykluser og hvis jeg altid får EL vet jeg det og kan spare kr ;)
Hvis det er meningen så blir jeg nok gravid :)
 
Back
Topp