IKM uke 28

Da krysser vi fingrene for at det går bra :happy119
Bruker Life og Flo. Har bare brukt dem for å holde kontroll på mensen, men kjekt med oversikt på eggløsning nå. De har litt forskjellig utseende og litt forskjellige oversikter, tar kort tid å fylle ut, så bruker begge to fortsatt.
Koster begge de to? prøvde Flo men synes det var så dyrt med abonnement
 
Jeg bruker også gratisversjon av Flo og synes den er grei. Eneste jeg kunne tenkt meg var at man også kunne redigere el slik man kan redigere tr der :)
 
Tok en EL test i går bare fordi :bag: dag 10 i dag :)
Testen var selvf negativ ;) ville egentlig bare se om det var stor forskjell mellem el testene fra Normal og A1! og wow der er forskjell! veldig svak farge i Normal sine
 
I kveld blir det aksjer :) bare sånn i tillfelle el kommer tidlig! drar på jobb i morgen og kommer først hjem på tirsdag hvor mannen drar bort :( må liksom skape mulighet til å legge aksjer sånn midt på dagen rett før han drar ;) gi unga penger for is kanskje? ;)
 
I kveld blir det aksjer :) bare sånn i tillfelle el kommer tidlig! drar på jobb i morgen og kommer først hjem på tirsdag hvor mannen drar bort :( må liksom skape mulighet til å legge aksjer sånn midt på dagen rett før han drar ;) gi unga penger for is kanskje? ;)
Vi har faktisk vært overraskende flinke til å legge aksjer denne pp:hilarious: Håper bare at det holder og at vi treffer denne på:cat:
 
Pleier dere ligge på rygg en stund etter sex før å øke sjansene eller er det bare en myte?
 
Pleier dere ligge på rygg en stund etter sex før å øke sjansene eller er det bare en myte?
Jeg pleier faktisk å gjøre det. Om det bare er myte eller hva kan jeg ikke si sikkert,
. Men prøver det meste denne på for å forhåpentligvis sitte med positiv test om noen uker:hilarious:
 
;);););)
I kveld blir det aksjer :) bare sånn i tillfelle el kommer tidlig! drar på jobb i morgen og kommer først hjem på tirsdag hvor mannen drar bort :( må liksom skape mulighet til å legge aksjer sånn midt på dagen rett før han drar ;) gi unga penger for is kanskje? ;)
Vi bestikker alltid ungene med is for å kunne kose litt før leggetid. Funker fint det. Er jo sommer.
 
Takk :) ja dem blir glade for det ;)
Ellers var el-test negativ i sted :( men håper det snur snart :)
Antar at de er store nok til det, du prøver på nr fire ikkesant?
Skal teste for EL etterpå selv. Vi la inn aksjer i går og treffer mannen bare i morgen denne uka. Så vi er litt i samme situasjon, bortsett fra at vi bare har oss selv å tenke på :)
 
Antar at de er store nok til det, du prøver på nr fire ikkesant?
Skal teste for EL etterpå selv. Vi la inn aksjer i går og treffer mannen bare i morgen denne uka. Så vi er litt i samme situasjon, bortsett fra at vi bare har oss selv å tenke på :)
Ja, prøver på nr4 :) dem begynner å bli for store :p får en tenåring i hus i løpet av sommeren :)
 
Back
Topp