IKM uke 28

Samme her! Magefølelsen svinger veldig. Håper det dukker opp to streker hos deg. :)

Har egentlig avtalt med meg selv å ikke kjenne etter symptomer denne gangen, men har aldri hatt så ømme og stikkende følelse i brystene som siden 6 dpo og til nå. Hadde forsåvidt ikke det i første graviditet. Er 8-9 dpo nå. Trøtt og mye murringer i magen også, men sistnevnte har jeg hatt flere sykluser i det siste.

Har heldigvis besøk frem til mandag, så får ikke testet før rundt IKM hvis tr ikke dukker opp før det.
Lurt å ikke kjenne sånn etter. Man blir jo gal :schocked028
Jeg testet i dag 10 DPO. Blendahvit A1 test. Har en digital liggende. Den sparer jeg til IKM på onsdag.

Testet i dag 10 DPO. Blendahvit. Har en digital liggende. Sparer den til IKM på onsdag. Men mistet litt håpet nå. Hvis ikke det går i denne pp’n vil mannen vente med prøving til september.. så hadde virkelig vært gøy hvis det gikk nå.

Jeg testet på 10 dpo i går, blendahvit! I dag var det en svak strek :) Så absolutt fremdeles mulig din blir positiv også!! Krysser fingre og tær <3

Holder pusten her nå! 11 dpo, og sånn så testen ut i dag! Litt dårlig bilde, men kan helt tydelig se en strek i virkeligheten, og den kom etter ca 2 minutter. Hva er denne skyggestreken alle snakker OL? Kan dette være det? Tør ikke bli for ekstatisk enda...
Uansett positiv :-)!!

Hadde full blære og tenkte fan nå tester jeg! :(dumt :p 9dpo og negativ...A1 tester hvor sensitive er de?
Ikm på tirsdag
Skuffet :( har ikke flere tester nå

9 dpo idag! Ingen symptom what so ever. Fast bestemt på å vente til 12 eller 13 dpo før testing så håper viljestyrken holder :p

Hadde full blære og tenkte fan nå tester jeg! :(dumt :p 9dpo og negativ...A1 tester hvor sensitive er de?
Ikm på tirsdag
Skuffet :( har ikke flere tester nå
Jeg testet også med A1. I pakningsvedlegget står det at den kan registrere hcg i urinen fra allerede 7 dager etter befruktning.. men jeg vet ikke. Jeg fikk negativ 10 DPO, så håper de ikke er sååå sensitive. Med andre ord at de krever en viss mengde HCG for å slå ut!

Krysser fingrene for oss begge fremover. Det er fortsatt veldig tidlig!

Jeg testet også med A1. I pakningsvedlegget står det at den kan registrere hcg i urinen fra allerede 7 dager etter befruktning.. men jeg vet ikke. Jeg fikk negativ 10 DPO, så håper de ikke er sååå sensitive. Med andre ord at de krever en viss mengde HCG for å slå ut!

Krysser fingrene for oss begge fremover. Det er fortsatt veldig tidlig!
Jeg finner ikke info og sensitivitet?

Tror jeg har funnet riktig info om A1 testene: 25 i sensitivitet?
Da er det ikke like så svart :p men tror uansett tr kommer overimorgen, ingen symptomer bare klassiske mensen murringer

12 dpo i dag, og testen like svakt positiv som i går. Redd det kan være kjemisk... Har ingen symptomer annet enn at jeg hadde akutt magekrampe i ca 30 sekunder i går og litt ømme bryster hvis jeg kjenner godt etter :wacky:
Håper håper håper så inderlig det sitter denne gangen!!

Amilie<3 - 28 - pp1 - 25/6? - 9/14

Usikker på el derfor (?) Usikker på når TR kommer men mellom 9-14 juli.
Mistet vår datter uke 21 i april 2019.

Tror jeg har funnet riktig info om A1 testene: 25 i sensitivitet?
Da er det ikke like så svart :p men tror uansett tr kommer overimorgen, ingen symptomer bare klassiske mensen murringer
Bra du fant ut av det. Er 25 mye?
Jeg forbereder meg også på tr for å ikke bli for skuffa.

Bah, jeg får ikke opp varsel fra denne lenger, tror jeg får fikset, men har fått glipp av mye :p

Når alle tester fikk jeg og lyst og jeg ser strek! Er wishtester, men er tydeligere enn skyggen jeg fikk da jeg bare testet testen. Er bare 7 dpo. Siste 2 gangene var det ikke noe strek før 11-12 dpo.

Vedlegg

• IMG_20190707_111126.jpg
    IMG_20190707_111126.jpg
    23,3 KB · Visninger: 171
Last edited:
Festivalhelgen er over. Gikk bra å drikke helt alkoholfritt på fredag. Lørdag tok jeg en tidligtest (11 DPO), men den viste ikke antydning til noe som helst, så tok et glass vin og et par øl. Mensen er ventet på tirsdag, så vi får bare se...

Hvordan har dere andre hatt det i helgen?

Back
Topp