IKM uke 28

Hvordan er det egentlig med temping? Er det da sånn vanlig i øret bare med to desimaler som er greia? Også ser man på når den er høy/lav for å vite når ting skjer? :):bored:

11 DPO idag. Hatt to episoder på to dager nå med plutselig kvalme, gått over etter en halvtimes tid. Ellers super frostig, men det kan jo være den herlige vestlandssommeren... Tester i morgen, har kun digital så blir vertfall klart svar!

11 DPO idag. Hatt to episoder på to dager nå med plutselig kvalme, gått over etter en halvtimes tid. Ellers super frostig, men det kan jo være den herlige vestlandssommeren... Tester i morgen, har kun digital så blir vertfall klart svar!
Jeg er også på Vestlandet (besøk hos familien). Ble plutselig kald isted, men nå gikk det over. Er 12 dpo i dag. Ingen tegn til TR som er estimert onsdag.. må vel innrømme at jeg fortsatt har et håp på tross av negativ digital G-test i går. Krysser fingrene for deg!!

Jeg er også på Vestlandet (besøk hos familien). Ble plutselig kald isted, men nå gikk det over. Er 12 dpo i dag. Ingen tegn til TR som er estimert onsdag.. må vel innrømme at jeg fortsatt har et håp på tross av negativ digital G-test i går. Krysser fingrene for deg!!
Håper for oss begge :Heartbigred

Noen som har merket at man ikke lenger kan redigere innlegg her inne på mobil eller på ipad? :shifty: Skulle liksom oppdatere den lista, men får ikke opp redigeringsknappen så da må jeg vente til jeg har pcen i morgen da:inpain:

Noen som har merket at man ikke lenger kan redigere innlegg her inne på mobil eller på ipad? :shifty: Skulle liksom oppdatere den lista, men får ikke opp redigeringsknappen så da må jeg vente til jeg har pcen i morgen da:inpain:
Ja, ser det nå! Kjipt!

Esh, da har spottingen begynt her... IKM i morgen... hatt svakt positive tester i tre dager, men bittelitt brun utflod nå i kveld. Tror dere løpet er kjørt? Eller er det fremdeles håp?

Esh, da har spottingen begynt her... IKM i morgen... hatt svakt positive tester i tre dager, men bittelitt brun utflod nå i kveld. Tror dere løpet er kjørt? Eller er det fremdeles håp?
Jeg hadde svake streker før jeg ble gravid sist. Kom blødning om morgenen på IKM og litt spotting utover dagen. Satte til og med inn tampong. Men jeg var fortsatt gravid. Var kanskje bare rester av festeblødning, for mensen var det ikke.

Det kan gjelde deg også!

@Smuta har du testet? :eek:
Ser du har Ikm i morgen.
Jeg krysser ALT!
Blenda test på lørdag 11 DPO, så har ikkje så stort håp akkurat... men fortsatt ingen mens, så me får sjå! Testar onsdag om TR ikkje kjem i morgon. Kryssar fingrane for oss begge og alle andre her som fortsatt er med i gamet!!! Så lenge TR ikkje er på plass, så er det iallfall eit lite håp... :smug:

Jeg hadde svake streker før jeg ble gravid sist. Kom blødning om morgenen på IKM og litt spotting utover dagen. Satte til og med inn tampong. Men jeg var fortsatt gravid. Var kanskje bare rester av festeblødning, for mensen var det ikke.

Det kan gjelde deg også!

Håper håper! Ingen tegn til tr i dag og fremdeles positiv (dog svak) test!

12 dpo og negativ digital idag :( Har lagt inn så enormt med aksjer denne perioden så var så innstilt på at denne gangen skulle det gå! Men venter på tr og gjør meg klar for neste pp.. :shifty:

Jeg har egentlig IKM i dag trodde jeg, men en sjekk av app nr 2 gir meg ikke IKM før til torsdag. Flaks jeg sjekka den i går, for her kunne håpet vært stort dersom jeg ikke hadde fått mensen i løpet av dagen. Får bare vente og se...
Tok tidligtest 11 DPO som ikke viste noe, men har foreløpig ingen symptomer på mensen heller. Kanskje det kommer i morgen

Blenda test på lørdag 11 DPO, så har ikkje så stort håp akkurat... men fortsatt ingen mens, så me får sjå! Testar onsdag om TR ikkje kjem i morgon. Kryssar fingrane for oss begge og alle andre her som fortsatt er med i gamet!!! Så lenge TR ikkje er på plass, så er det iallfall eit lite håp... :smug:

Vi må aldri gi opp håpet!

Jeg har ikm på lørdag, men har jo helt ekstremt med murringer denne gangen. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Pleier aldri å ha så mye, og de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt null symptomer.
De obligatoriske mensenkvisene har også meldt sin ankomst...

Har du fått noen bivirkninger av babyklisteret? Lurer jo litt på om det er det som gjør at livmoren min tydeligvis jobber på høygir :p

Tok en test i dag 10dpo (ikke tidligtest).
Den var selvfølgelig negativ..

Litt sterkere strek i dag, 9dpo, men den forsvant liksom etter 10 minutter, wish test.

Vedlegg

• IMG_20190709_113558.jpg
    IMG_20190709_113558.jpg
    31,7 KB · Visninger: 99
Back
Topp