IKM uke 27

Vart ingen EL-test i går likevel, var så mye som skulle gjøres, og plutselig var jeg lagt meg og "ferdigtissa". Men murringene ga seg ganske fort, så er nok ikke helt EL enda, selv om det nærmer seg! Men vi fikk lagt inn aksjer, da :gen014

Vart ingen EL-test i går likevel, var så mye som skulle gjøres, og plutselig var jeg lagt meg og "ferdigtissa". Men murringene ga seg ganske fort, så er nok ikke helt EL enda, selv om det nærmer seg! Men vi fikk lagt inn aksjer, da :gen014
Aksjene er jo tross alt det viktigste :D

Jeg skulle teste temping denne måneden. Natt til i går hadde minstegutten falsk krupp og var våken hver time hele natta. Natt til i dag hadde han mareritt, våken nesten like mye. Så jeg har ikke fått tempet noe enda. Gjør ett nytt forsøk i morgen, går det ikke da så dropper jeg hele greia. :)

Jeg skulle teste temping denne måneden. Natt til i går hadde minstegutten falsk krupp og var våken hver time hele natta. Natt til i dag hadde han mareritt, våken nesten like mye. Så jeg har ikke fått tempet noe enda. Gjør ett nytt forsøk i morgen, går det ikke da så dropper jeg hele greia. :)
Så leit med sykt barn og lite søvn :( Håper det blir bedre netter for dere de neste dagene! Ja, temping får nesten være en greie man gjør om resten av døgnkabalen går opp :)Har hatt lyst til å prøve temping jeg også, men er litt pga dette med avbrutt søvn pga barn at jeg ikke har kommi meg så langt enda. Vi får se neste PP (som jeg håper ikke kommer!) :angelic:

Denne helga skulle vi liksom virkelig gire opp og gjøre vårt ifb EL, men så fikk vi litt uventet besøk i går til i dag, og i dag kommer jaggu meg søster med hele sin familie på besøk også, og skal være helt til mandag. Liten nødløsning, da det plutselig ikke gikk å bo der de skulle bo. Koselig med besøk, er ikke det, men nå skal det plutselig ikke bare bo folk på alle gjesterom (ene er vegg i vegg med oss), men vi må i tillegg ha dattera vår på rommet vårt.. Vi får være kreative. Spørs om ikke det blir satt på en vaskemaskin hver kveld eller noe, og så tar vi det inne på vaskerommet :hilarious:

Så leit med sykt barn og lite søvn :( Håper det blir bedre netter for dere de neste dagene! Ja, temping får nesten være en greie man gjør om resten av døgnkabalen går opp :)Har hatt lyst til å prøve temping jeg også, men er litt pga dette med avbrutt søvn pga barn at jeg ikke har kommi meg så langt enda. Vi får se neste PP (som jeg håper ikke kommer!) :angelic:
Lite søvn er normen her i huset, ikke unntaket dessverre. Lillegutt hadde kronisk øreverk de første 3 årene av livet sitt, så han "lærte" aldri hvordan man sover. Vi må gjemme all elektronikk hver kveld, for at ikke han skal starte dagen i 2 tiden :confused:
Men du har helt rett angående tempingen, den var ikke så viktig likevel :p

Denne helga skulle vi liksom virkelig gire opp og gjøre vårt ifb EL, men så fikk vi litt uventet besøk i går til i dag, og i dag kommer jaggu meg søster med hele sin familie på besøk også, og skal være helt til mandag. Liten nødløsning, da det plutselig ikke gikk å bo der de skulle bo. Koselig med besøk, er ikke det, men nå skal det plutselig ikke bare bo folk på alle gjesterom (ene er vegg i vegg med oss), men vi må i tillegg ha dattera vår på rommet vårt.. Vi får være kreative. Spørs om ikke det blir satt på en vaskemaskin hver kveld eller noe, og så tar vi det inne på vaskerommet :hilarious:
Ja, da gjelder det å være kreativ :hilarious: I dusjen er jo også et alternativ :rolleyes:

Hva tenker dere kloke testhoder om denne? Bør jeg ta en ny i kveld, kan virkelig el være rundt hjørnet allerede? Eller er den ganske langt ifra enda? Er det noen som har tips til sånn el-test-analyse-app? Har sett noen bruke det, husker ikke hvem:shy:

Vedlegg

• 4915DBA9-61CC-4FD3-9211-99C3BF523865.jpeg
    4915DBA9-61CC-4FD3-9211-99C3BF523865.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 88
Hva tenker dere kloke testhoder om denne? Bør jeg ta en ny i kveld, kan virkelig el være rundt hjørnet allerede? Eller er den ganske langt ifra enda? Er det noen som har tips til sånn el-test-analyse-app? Har sett noen bruke det, husker ikke hvem:shy:
Vet du om du bruker å ha lang eller kort topp? På den så ville jeg ventet til i morgen, men mine var sånn eller sterkere i over en uke sist. Det tryggeste er jo selvfølgelig å ta en til i kveld :)

Ja, da gjelder det å være kreativ :hilarious: I dusjen er jo også et alternativ :rolleyes:
Ja, herremann, det er det jo! Der er det leeenge siden sist. Kanskje vi rett og slett får sprita ting litt opp her! (Ja jeg innser hvor kjedelige vi er, når det å ta en kjapp en i dusjen er å sprite det opp :hilarious:). Godt vi er anonyme her inne, så man tør å være helt ærlig :oops:

cd 15 og ikke tegn til el enda... vet jo at den som regel kommer cd18-20, men bir så utolmodig... tok en el test som så klart var negativ...

Enig med Simba Jr. Er så individuelt hvor lang eller kort topp man har. Jeg har to dager med positive, og har slike i noen dager før det. Mens andre knapt kan se streken i flere dager, før de brått får en slik og deretter kommer toppen med påfølgende negativ på under et døgn. Så er ikke godt å si! Men basert på hvordan MINE tester utvikler seg, hadde jeg venta til i morgen med ny test.

Etter forrige MA med litt klussete sykluser tok jeg to PP-er med lang og hyppig testing for å kartlegge, og da så jeg at jeg er tilbake til normalen virker det som. Så da kan jeg tillate meg testing i kortere periode etter hvor i syklusen jeg er sammenholdt med fysiske tegn på EL.

Jeg bruker forresten premom-appen, og synes den er god :)

Jeg hadde en ca slik strek for to dager siden, og i går fikk jeg helt sterk strek og positiv test. Så mye kan jo skje på kort tid, men kan jo også hende det tar lenger tid. Tror det er veldig ulikt.
Jeg bruker appen premom for å «analysere» testene! :) lykke til!

Enda sterkere i dag, ble sånn før det hadde gått 2 min:nailbiting: jeg kjenner jeg er litt vel optimistisk denne PP pga blødninger rundt EL, dermed er fallhøyden stor om det ikke blir klaff:shy:
20200612_100231.jpg

Ja, herremann, det er det jo! Der er det leeenge siden sist. Kanskje vi rett og slett får sprita ting litt opp her! (Ja jeg innser hvor kjedelige vi er, når det å ta en kjapp en i dusjen er å sprite det opp :hilarious:). Godt vi er anonyme her inne, så man tør å være helt ærlig :oops:
Ja, jeg husker det var litt småkleint i termingruppen når vi ble bedre kjent, ble venner på fb, møttes og plutselig ikke var anonyme lengre :hilarious:

Falsk krupp er så dritt! Ikke så gøy med mareritt heller til de små - får håpe det blir en god natt i natt:)

Jeg synes virkelig at sniking med gjester i hus kvalifiserer til oppspriting!

Back
Topp