Første EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
Vis vedlegget 328634
Syns den ser positiv ut Har du alltid el så tidleg i syklusen?Første EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
Vis vedlegget 328634
Ja, har kort syklus så har kjøpt wild yam som kom i posten i dag, så LF kanskje blir lengre, den var på 11 dager sist veldig glad for at mannen kommer hjem i dag - jobber mandag-torsdag borte, så ikveld blir detSyns den ser positiv ut Har du alltid el så tidleg i syklusen?
Ja husker du har nevnt kort LF tidlegareHeldig med kortare tid mellom pp'ane dåJa, har kort syklus så har kjøpt wild yam som kom i posten i dag, så LF kanskje blir lengre, den var på 11 dager sist veldig glad for at mannen kommer hjem i dag - jobber mandag-torsdag borte, så ikveld blir det
Så denne først nå. Ser streken på det redigerte bildet. Ikke godt å si hva det kommer av, men som du skriver, så har du jo hatt blødning og negative tester.. kan dessverre ingenting om exu, så har egentlig ikke så mye å foreslå Men kan jo være fordi testen var langt over tida? Eller kanskje du har hatt kjemisk? Jeg hadde kjemisk forrige pp, og blødningen var en del lenger og kraftigere enn vanlig. Nei, ikke godt å si altså! Men hvis det skulle være noe exu-greier, så er det hvert fall viktig å være obs om du skulle få smerter. Sender deg en god klem!Dere.. jeg trenger bare å dele dette.. det er jo sikkert ingenting, og nå angrer jeg på at jeg tok testen i hele tatt Fikk tr og testet negativt på ikm. Har Tenkt over at tr smertene ikke kom før dag 2 i stedet for dag 1 som de pleier å gjøre, men de var like sterke. Jeg blør fortsatt friskt blod, det pleier jeg ikke å gjøre dag 6 av tr, da pleier det som regel å være litt brun spotting igjen bare. Har vært litt kvalm de siste fire-fem morgenene, men det har gitt seg veldig lett også. Skal drikke vin i helgen, så tenkte bare ta en test for sikkerhetsskyld. La den bort og glemte å se på den før etter 1,5 timer da ser jeg dette. Men det er bare en skygge, sant? Og så lenge etter tiden også. Bildet er ikke redigert. Så leser og leser jeg selvfølgelig på forum etc om folk som har opplevd dette og har hatt xu osv også blir jeg litt bekymret
Edit: og nå føler jeg meg så dum, for på bildet med kvaliteten her så vises ikke streken engang prøver å legge ut et redigert også...
Ah, god ide! Da tror faktisk jeg at jeg også hadde drukket merMitt beste vanndrikketriks er å ha en vannflaske som er så fin at jeg blir glad av å se på den - da husker jeg plutselig å ta en slurk eller ti
Den ser jo unektelig veldig positiv ut! Spennende!! Da er det bare å legge aksjerFørste EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
Vis vedlegget 328634
Ah, god ide! Da tror faktisk jeg at jeg også hadde drukket mer
Så denne først nå. Ser streken på det redigerte bildet. Ikke godt å si hva det kommer av, men som du skriver, så har du jo hatt blødning og negative tester.. kan dessverre ingenting om exu, så har egentlig ikke så mye å foreslå Men kan jo være fordi testen var langt over tida? Eller kanskje du har hatt kjemisk? Jeg hadde kjemisk forrige pp, og blødningen var en del lenger og kraftigere enn vanlig. Nei, ikke godt å si altså! Men hvis det skulle være noe exu-greier, så er det hvert fall viktig å være obs om du skulle få smerter. Sender deg en god klem!
Murrer godt her også! Mannen kom hjem idag, så blir lagt aksjer hver dag frem til han drar igjen på mandags morgenDen ser jo unektelig veldig positiv ut! Spennende!! Da er det bare å legge aksjer
Jeg fikk el-slim i går, og har hatt MASSE i dag. Nå har murringene begynt også, så tror jeg skal ta en test i løpet av ettermiddagen. Er nok ikke helt positiv enda, men er mulig EL kommer litt før vanling (som er CD16-17). Og vi har lagt inn lite aksjer de siste dagene, så nå er det bare å jobba på!
Da ble plutselig EL-testene positive i dag cd14, pleier ikke få eggløsning før cd18!
første gang jeg bruker eggløsningstester så ble plutselig litt usikker! Når testen er positiv, betyr det at eggløsning skjer iløpet av det første døgnet? Eller kan det ta lenger tid?
Ja det må vi virkelig!! spent på om den blir negativ imorgen igjen eller holder seg positiv.Jeg tror de sier 12-48 timer etter positiv test! Så da er det bare å hoppe i det velkjente høyet!
Ja, prøv med en el-test! Jeg tok helt tilfeldig ikveld og fikk positiv med en gang. Pleier aldri å ha eggløsning så tidlig som nå!Har fremdeles spotting etter mensen jeg, det pleier jeg aldri å ha (CD7). Vanligvis har jeg mensen i 3-4 dager og ingen spotting. Lurer på om det er pga den lange syklusen forrige runde?
Tidligere i dag hadde jeg også noe som minnet om EL slim?? Alt for tidlig for det, iom at jeg gjennomsnittlig har EL på CD18, med slim tidligst . Tror jeg tar en EL test i kveld for sikkerhets skyld.. Håper virkelig det betyr at jeg kanskje får en kortere syklus denne runden!!
Ja det må vi virkelig!! spent på om den blir negativ imorgen igjen eller holder seg positiv.
vet du om de regner 12-48 timer etter første eller siste positive test?
Dryss litt på meg også daTidlig EL på flere her ser jeg, har jeg drysset EL støv eller?
☆drysser EL støv☆Dryss litt på meg også da