IKM uke 27

Første EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
20200611_143013.jpg

Ja, har kort syklus så har kjøpt wild yam som kom i posten i dag, så LF kanskje blir lengre, den var på 11 dager sist:wtf: veldig glad for at mannen kommer hjem i dag - jobber mandag-torsdag borte, så ikveld blir det:dance011:hilarious:
Ja husker du har nevnt kort LF tidlegare:)Heldig med kortare tid mellom pp'ane då:joyful:

Dere.. jeg trenger bare å dele dette.. det er jo sikkert ingenting, og nå angrer jeg på at jeg tok testen i hele tatt:facepalm: Fikk tr og testet negativt på ikm. Har Tenkt over at tr smertene ikke kom før dag 2 i stedet for dag 1 som de pleier å gjøre, men de var like sterke. Jeg blør fortsatt friskt blod, det pleier jeg ikke å gjøre dag 6 av tr, da pleier det som regel å være litt brun spotting igjen bare. Har vært litt kvalm de siste fire-fem morgenene, men det har gitt seg veldig lett også. Skal drikke vin i helgen, så tenkte bare ta en test for sikkerhetsskyld. La den bort og glemte å se på den før etter 1,5 timer:facepalm: da ser jeg dette. Men det er bare en skygge, sant? Og så lenge etter tiden også. Bildet er ikke redigert. Så leser og leser jeg selvfølgelig på forum etc om folk som har opplevd dette og har hatt xu osv:bookworm: også blir jeg litt bekymret:inpain:

Edit: og nå føler jeg meg så dum, for på bildet med kvaliteten her så vises ikke streken engang:wtf: prøver å legge ut et redigert også...
Så denne først nå. Ser streken på det redigerte bildet. Ikke godt å si hva det kommer av, men som du skriver, så har du jo hatt blødning og negative tester.. kan dessverre ingenting om exu, så har egentlig ikke så mye å foreslå :bored: Men kan jo være fordi testen var langt over tida? Eller kanskje du har hatt kjemisk? Jeg hadde kjemisk forrige pp, og blødningen var en del lenger og kraftigere enn vanlig. Nei, ikke godt å si altså! Men hvis det skulle være noe exu-greier, så er det hvert fall viktig å være obs om du skulle få smerter. Sender deg en god klem! :Heartred

Mitt beste vanndrikketriks er å ha en vannflaske som er så fin at jeg blir glad av å se på den - da husker jeg plutselig å ta en slurk eller ti ;)
Ah, god ide! Da tror faktisk jeg at jeg også hadde drukket mer :)

Første EL test denne PP - CD 9 - spotter enda etter blødningen igår - hva tror dere?
Vis vedlegget 328634
Den ser jo unektelig veldig positiv ut! Spennende!! Da er det bare å legge aksjer :sign17:sign19
Jeg fikk el-slim i går, og har hatt MASSE i dag. Nå har murringene begynt også, så tror jeg skal ta en test i løpet av ettermiddagen. Er nok ikke helt positiv enda, men er mulig EL kommer litt før vanling (som er CD16-17). Og vi har lagt inn lite aksjer de siste dagene, så nå er det bare å jobba på! :happy093.

Så denne først nå. Ser streken på det redigerte bildet. Ikke godt å si hva det kommer av, men som du skriver, så har du jo hatt blødning og negative tester.. kan dessverre ingenting om exu, så har egentlig ikke så mye å foreslå :bored: Men kan jo være fordi testen var langt over tida? Eller kanskje du har hatt kjemisk? Jeg hadde kjemisk forrige pp, og blødningen var en del lenger og kraftigere enn vanlig. Nei, ikke godt å si altså! Men hvis det skulle være noe exu-greier, så er det hvert fall viktig å være obs om du skulle få smerter. Sender deg en god klem! :Heartred

Tusen takk for svar. Ja, det kan faktisk hende at det er en kjemisk, siden jeg fortsatt blør, for det er helt atypisk meg... skal være obs på smerter! Håper bare el et rett rundt hjørnet igjen jeg nå, så kjører vi på igjen:joyful: takk for svar! Det er liksom ingen andre å dele sånne tanker med:Heartpink

Den ser jo unektelig veldig positiv ut! Spennende!! Da er det bare å legge aksjer :sign17:sign19
Jeg fikk el-slim i går, og har hatt MASSE i dag. Nå har murringene begynt også, så tror jeg skal ta en test i løpet av ettermiddagen. Er nok ikke helt positiv enda, men er mulig EL kommer litt før vanling (som er CD16-17). Og vi har lagt inn lite aksjer de siste dagene, så nå er det bare å jobba på! :happy093.
Murrer godt her også! Mannen kom hjem idag, så blir lagt aksjer hver dag frem til han drar igjen på mandags morgen:)

Da ble plutselig EL-testene positive i dag cd14, pleier ikke få eggløsning før cd18!
første gang jeg bruker eggløsningstester så ble plutselig litt usikker! Når testen er positiv, betyr det at eggløsning skjer iløpet av det første døgnet? Eller kan det ta lenger tid? :rolleyes::rolleyes:

Vedlegg

• 945A7C05-E554-430B-8F98-8B824DAC5D63.jpeg
    945A7C05-E554-430B-8F98-8B824DAC5D63.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 67
Da ble plutselig EL-testene positive i dag cd14, pleier ikke få eggløsning før cd18!
første gang jeg bruker eggløsningstester så ble plutselig litt usikker! Når testen er positiv, betyr det at eggløsning skjer iløpet av det første døgnet? Eller kan det ta lenger tid? :rolleyes::rolleyes:

Jeg tror de sier 12-48 timer etter positiv test!:) Så da er det bare å hoppe i det velkjente høyet!:dummy1::dummy:

Har fremdeles spotting etter mensen jeg, det pleier jeg aldri å ha (CD7). Vanligvis har jeg mensen i 3-4 dager og ingen spotting. Lurer på om det er pga den lange syklusen forrige runde?

Tidligere i dag hadde jeg også noe som minnet om EL slim?? Alt for tidlig for det, iom at jeg gjennomsnittlig har EL på CD18, med slim tidligst . Tror jeg tar en EL test i kveld for sikkerhets skyld.. :confused: Håper virkelig det betyr at jeg kanskje får en kortere syklus denne runden!!

Har fremdeles spotting etter mensen jeg, det pleier jeg aldri å ha (CD7). Vanligvis har jeg mensen i 3-4 dager og ingen spotting. Lurer på om det er pga den lange syklusen forrige runde?

Tidligere i dag hadde jeg også noe som minnet om EL slim?? Alt for tidlig for det, iom at jeg gjennomsnittlig har EL på CD18, med slim tidligst . Tror jeg tar en EL test i kveld for sikkerhets skyld.. :confused: Håper virkelig det betyr at jeg kanskje får en kortere syklus denne runden!!
Ja, prøv med en el-test:Heartred! Jeg tok helt tilfeldig ikveld og fikk positiv med en gang. Pleier aldri å ha eggløsning så tidlig som nå!:D

Back
Topp