Takk! Hehe, jeg var SÅ stolt etterpå! Var en veldig fin samtale og, og følte at jeg fikk respekt. Var ingen dårlig stemning, så det er bra. Viktig ikke å brenne broer og muligheter.
Ja, eller, jeg tror det. Er litt usikker, siden det ikke har vært sjekka ordentlig opp i. De to første UL-ene var ifb siste MA, og der vart det mer sagt i en bisetning at det er hjerteforma eller skillevegg, det var liksom ikke det som var fokus. Siste UL var den jeg var inne på i mai, og da legen så nærmere på det både med UL og aquascan-UL.
Etter mye googling og ha lest forskningsartikler og resultater av forskningsprosjekter, så har jeg forstått at bicornuate uterus (hjerteformet) og septate uterus (skillevegg, hel eller delvis) ikke er helt det samme, da vevet som lager skillet er forskjellig, bl.a. mht hvor god blodgjennomstrømmingen i vevet er. Etter det jeg har lest, så synes det å være enighet om at septate er forbundet med større risiko for tidlig abort enn bicornuate. Men om det er det ene eller andre jeg har, det vet jeg ikke