IKM uke 27

Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18:p Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen:nailbiting:
Trur det blir rundt CD16 for min del, men reknar med den kjem rundt CD19-21 (30-32 dagars syklus) :)
 
Da følger jeg også etter fra uke 23. Nå må denne kroppen bare ta og skjerpe seg, for nå SKAL det klaffe:D


Nuuni - 35 - PP5 - B3 - EL 20/6 - IKM 4/7
 
Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18:p Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen:nailbiting:

Jeg begynner nok å teste på CD9 eller CD10, men jeg har vanligvis el på CD 13 eller 14.
 
Ellix - 27 - PP2 (etter MA) - B1 - EL 22.06 - IKM 05.07
Gamblar på at eg er tilbake til 30 dagars syklus denne runden slik at eg kan fortsette å henge med denne fine gjengen:woot:

Da følger jeg også etter fra uke 23. Nå må denne kroppen bare ta og skjerpe seg, for nå SKAL det klaffe:D


Nuuni - 35 - PP5 - B3 - EL 20/6 - IKM 4/7

Velkommen hit :D Håper vi alle kan flytte til marsgruppen sammen også om noen uker :rolleyes:
 
Da har jeg bestilt wild yam, veldig spent på om den har noen innvirkning:) den skal taes etter EL ikke sant?

Etter hva jeg har lest skal det tas når man er sikker på at EL har vært, så den ikke forsinker EL... tenkte å gå innom og kjøpe en boks for å prøve jeg og...
 
Hei igjen jenter!:greet025 Da joiner jeg dere!

Trønderprøver - 30 år - PP11 - B1 - EL 18.06 - IKM 03.07

Da blir det aquascan på onsdag, så håååper at det har en effekt og at dette blir min pp!!:smiley-angelic001
 
Da er det enda vanskeligere.. :inpain::hilarious: frøkna våkner i halv 6-tida, og da har en av oss ansvar for ho fram til bhg, mens den andre begynner å jobbe. Men jeg har lekt litt med tanken om vi kunne tatt en kjappis i lunsjen de dagene vi begge har hjemmekontor, men mannen er ikke så lett å distrahere :shifty: og vi har begge så mange møter og frister og tidspress når vi jobber, at vi kan telle på én hånd hvor mange dager vi har klart å få lunsjpause samtidig de siste 3 mnd :dead: men jeg skal søren meg prøve å forføre han på for oss unormale tidspunkt, er jo ikke dumt forslag det :rolleyes:

Hjemmekontorlunsj er et fortreffelig tidspunkt! Snakker av erfaring ;)
 
Har du tatt det opp med lege enda?
Jeg nevnte det for min lege for et par mnd siden, men hun mente da at siden jeg var blitt gravid lett før burde det ikke være noe problem nå heller.

Nå er vi bare i pp2 som aktive prøvere, men har vært uten prevensjon siden mensen kom tilbake i august, og har kartlagt syklusen med en tester siden nyttår...

Jeg har spurt privat gyn, og fått resept på progesteronstøtte selv om hun egentlig mente det burde gå seg til av seg selv. Jeg klarer ikke å tro på at dette skal være pga spiral når syklusen som helhet er samme lengde den alltid har vært, og jeg klarer ikke å finne en eneste kilde som nevner den typen effekter av hormonspiral...
Det var en måneds tid å vente på time hos fastlegen, så hva han sier om saken gjenstår å se!
 
Last edited:
Etter 4 mensfrie år på spiral har jeg helt glemt hvor vondt menssmerter er! Altså fy søren! :bored:
Jeg som egentlig har planlagt at mannen kan snippe seg etter denne, spørs om ikke jeg vil tilbake på spiral istedenfor bare for å slippe dette :rolleyes:
 
Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18:p Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen:nailbiting:

Hadde egentlig tenkt å begynne på CD12, men så leste jeg en over her nevne at man kunne begynne når symptomene startet, så tror jeg skal gjøre den denne gangen. Har vanligvis EL på CD18, men sist hadde jeg CD21 og gangen før der CD15. Jeg har normalt sett symptomer en uke før EL, så kommer nok til å ende opp med å teste en uke uansett :p
 
Vi har kjøpt prefert glidemiddel til denne gang. Har ikke noe problem med at det ikke blir vått i de fertile dagene, men tenker at det ikke skader å prøve uansett. :p

Er det noen som har prøvd prefert her?
 
Vi har kjøpt prefert glidemiddel til denne gang. Har ikke noe problem med at det ikke blir vått i de fertile dagene, men tenker at det ikke skader å prøve uansett. :p

Er det noen som har prøvd prefert her?

Ja, har prøvd. Det funker veldig fint for vår del! Tips er at du ikke trenger en hel ampulle hver gang, vi brukte én ampulle på to ganger:dance008
 
Etter 4 mensfrie år på spiral har jeg helt glemt hvor vondt menssmerter er! Altså fy søren! :bored:
Jeg som egentlig har planlagt at mannen kan snippe seg etter denne, spørs om ikke jeg vil tilbake på spiral istedenfor bare for å slippe dette :rolleyes:
Hadde selv mensen med spiral, men slapp unna smertene. Nå har jeg spist opp alt av smertestillende i huset, og må innom butikken på vei til jobb for å kjøpe ny dose:sour:
 
Back
Topp