Trur det blir rundt CD16 for min del, men reknar med den kjem rundt CD19-21 (30-32 dagars syklus)Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18 Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur det blir rundt CD16 for min del, men reknar med den kjem rundt CD19-21 (30-32 dagars syklus)Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18 Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen
Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18 Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen
Tenker jeg begynner cd10Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18 Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen
Ellix - 27 - PP2 (etter MA) - B1 - EL 22.06 - IKM 05.07
Gamblar på at eg er tilbake til 30 dagars syklus denne runden slik at eg kan fortsette å henge med denne fine gjengen
Da følger jeg også etter fra uke 23. Nå må denne kroppen bare ta og skjerpe seg, for nå SKAL det klaffe
Nuuni - 35 - PP5 - B3 - EL 20/6 - IKM 4/7
Da har jeg bestilt wild yam, veldig spent på om den har noen innvirkning den skal taes etter EL ikke sant?
Velkommen hit! Hva er aquascan?Hei igjen jenter! Da joiner jeg dere!
Trønderprøver - 30 år - PP11 - B1 - EL 18.06 - IKM 03.07
Da blir det aquascan på onsdag, så håååper at det har en effekt og at dette blir min pp!!
Jeg skal teste etter EL, så begynner når den er negativEtter hva jeg har lest skal det tas når man er sikker på at EL har vært, så den ikke forsinker EL... tenkte å gå innom og kjøpe en boks for å prøve jeg og...
Velkommen hit! Hva er aquascan?
Da er det enda vanskeligere.. frøkna våkner i halv 6-tida, og da har en av oss ansvar for ho fram til bhg, mens den andre begynner å jobbe. Men jeg har lekt litt med tanken om vi kunne tatt en kjappis i lunsjen de dagene vi begge har hjemmekontor, men mannen er ikke så lett å distrahere og vi har begge så mange møter og frister og tidspress når vi jobber, at vi kan telle på én hånd hvor mange dager vi har klart å få lunsjpause samtidig de siste 3 mnd men jeg skal søren meg prøve å forføre han på for oss unormale tidspunkt, er jo ikke dumt forslag det
Har du tatt det opp med lege enda?
Jeg nevnte det for min lege for et par mnd siden, men hun mente da at siden jeg var blitt gravid lett før burde det ikke være noe problem nå heller.
Nå er vi bare i pp2 som aktive prøvere, men har vært uten prevensjon siden mensen kom tilbake i august, og har kartlagt syklusen med en tester siden nyttår...
Det hørtes ikke behagelig utSkylling av eggledere! Med kontrastvæske sånn at de ser på UL hvordan det står til!
Da har jeg bestilt wild yam, veldig spent på om den har noen innvirkning den skal taes etter EL ikke sant?
Når begynner dere med el-testingen? Begynte på cd11 sist, men da var el-testen positiv først på cd18 Ultralyd for å sjekke livmorslimhinnen imorgen
Vi har kjøpt prefert glidemiddel til denne gang. Har ikke noe problem med at det ikke blir vått i de fertile dagene, men tenker at det ikke skader å prøve uansett.
Er det noen som har prøvd prefert her?
Hadde selv mensen med spiral, men slapp unna smertene. Nå har jeg spist opp alt av smertestillende i huset, og må innom butikken på vei til jobb for å kjøpe ny doseEtter 4 mensfrie år på spiral har jeg helt glemt hvor vondt menssmerter er! Altså fy søren!
Jeg som egentlig har planlagt at mannen kan snippe seg etter denne, spørs om ikke jeg vil tilbake på spiral istedenfor bare for å slippe dette