IKM uke 27

CD12 og EL-jakta er i gang! Litt tidligere ute enn det jeg egentlig tenkte, siden jeg har hatt en del EL-slim de siste dagene.

Premom rater den til "15 high", som er noenlunde normalt på denne tida, men kanskje litt høyere enn normalt. Så blir spennende å se om toppen kommer CD15 som den pleier eller litt før (min topp ligger på 80 i premom-verdi).

Vedlegg

• 20200612_150356.jpg
    20200612_150356.jpg
    6,9 KB · Visninger: 66
Røk på el-testing flaut tidlig (cd 6) :p men har skjedd at jeg har hatt veldig korte sykluser, og det er flere år siden jeg testet etter el sist :) testen var så negativ som det går an å få det, så gidder ikke teste flere ganger for dag enda :rolleyes:

Hei! Vi prøver ikke aktivt denne måneden siden vi fikk beskjed fra gyn om at prøvingen nok kom til å bli vanskelig siden det så ut som at alt lå i dvale hos meg.. likevel fikk jeg blinkende smiley på cb digital EL-test i dag! Så jeg kaster meg med likevel, selvom samboer er bortreist fra i dag til onsdag kveld neste uke, så vi får nok ikke lagt noen aksjer om EL-testen slår ut positivt før den tid..

-K- - 25 år - B2 - pp1? - EL 15.06 - IKM 29.06 ❤️

Vedlegg

• D7AE107D-D905-43E6-9F75-30CE0FDEDE9F.jpeg
    D7AE107D-D905-43E6-9F75-30CE0FDEDE9F.jpeg
    13 KB · Visninger: 61
CD12 og EL-jakta er i gang! Litt tidligere ute enn det jeg egentlig tenkte, siden jeg har hatt en del EL-slim de siste dagene.

Premom rater den til "15 high", som er noenlunde normalt på denne tida, men kanskje litt høyere enn normalt. Så blir spennende å se om toppen kommer CD15 som den pleier eller litt før (min topp ligger på 80 i premom-verdi).

kjekt at vi havner i samme gruppe igjen ❤️❤️ Håper det klaffer for dere denne måneden! Selv tar vi sikte på neste måned siden samboer er bortreist og vi egentlig har prøvefri måned i juni ❤️

Er egentlig med i uke26, men siden el tydeligvis fortsatt pågår, og Flo har satt ikm til 29.06, så melder jeg meg inn her og :laughing002 Hver mnd skal jeg ligge mellom to uker. Skulle tro kroppen gjorde det med vilje :laughing005

Snuppelupp87 - 33år - b2 - pp12 - EL 14.06 - IKM 29.06

Er egentlig med i uke26, men siden el tydeligvis fortsatt pågår, og Flo har satt ikm til 29.06, så melder jeg meg inn her og :laughing002 Hver mnd skal jeg ligge mellom to uker. Skulle tro kroppen gjorde det med vilje :laughing005

Snuppelupp87 - 33år - b2 - pp12 - EL 14.06 - IKM 29.06
Jeg er også både her og uke 26:joyful:
Velkommen hit:D

I dag ble EL testen negativ, så 1 dpo imorgen og premom anslår ikm til 25/6 (da med LF på 11 dager), men jeg skal jo begynne med wild yam (som de fleste sikkert har fått med seg nå:rolleyes::hilarious:), tviler egentlig på at LF blir forskyvd med 4 dager slik at jeg hører til i denne gruppa:oops:
Jeg kan egentlig strykes fra lista, men jeg skal absolutt følge med her inne! Lykke til alle sammen❤

Fortsatt blinkende smiley i dag, så det holder seg hvertfall oppe! Krysser fingrene for et fast smilefjes innen et par dager, sånn at jeg vet at kroppen fungerer.. 93 dager siden pilleslutt og ingen positive EL-tester så langt... før kanskje nå? ❤️

Hatt positive EL-tester i 2 dager, men i dag er den negativ igjen. Noen som vet hva det betyr? :oops: Er eggløsning ferdig og det er "tryggt" å begynne å ta Wild Yam? Eller bør jeg vente til i morgen for.å være sikker? Målte temp i morges, har steget en god del, men tror den ble tempet litt feil.. Lite søvn og etter jeg hadde vært litt våken

Fortsatt blinkende smiley i dag, så det holder seg hvertfall oppe! Krysser fingrene for et fast smilefjes innen et par dager, sånn at jeg vet at kroppen fungerer.. 93 dager siden pilleslutt og ingen positive EL-tester så langt... før kanskje nå? ❤️

ah, gleden varte ikke lenge før jeg begynte å blø igjen i 3-tiden i dag... argh jeg er så lei denne kroppen min nå!

Hatt positive EL-tester i 2 dager, men i dag er den negativ igjen. Noen som vet hva det betyr? :oops: Er eggløsning ferdig og det er "tryggt" å begynne å ta Wild Yam? Eller bør jeg vente til i morgen for.å være sikker? Målte temp i morges, har steget en god del, men tror den ble tempet litt feil.. Lite søvn og etter jeg hadde vært litt våken
Mener det er sånn at eggløsning er i dag og at du er 1 dpo imorgen - hatt det samme jeg også og premom sier det ihvertfall :joyful:

Har noen av dere erfaring med clearblue sine digitale EL-tester? Selvom jeg har fått tilbake brun utflod, så tok jeg nye EL-tester i kveld.. cb digital blinker fortsatt, mens strimmel-testen fra rfsu er såvidt synlig? Hvordan går det an, at den ene sier like før EL, og den andre sier langt unna?

Vedlegg

• A3293B0E-74C9-451F-B35A-3AEFF979A3DF.jpeg
    A3293B0E-74C9-451F-B35A-3AEFF979A3DF.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 71
  • 4304153E-961C-4910-B8CD-AD32508D3679.jpeg
    4304153E-961C-4910-B8CD-AD32508D3679.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 58
Har noen av dere erfaring med clearblue sine digitale EL-tester? Selvom jeg har fått tilbake brun utflod, så tok jeg nye EL-tester i kveld.. cb digital blinker fortsatt, mens strimmel-testen fra rfsu er såvidt synlig? Hvordan går det an, at den ene sier like før EL, og den andre sier langt unna?
Hm, har desverre ikke erfaring med de testene. Veldig merkelig at det er så stor forskjell. :wideyed:

Det var veldig rart! Skulle jo tro de slo ut likt. Strimmelen ser ikke ut til å være i nærheten av positiv. :confused:

Jeg har alltid veldig svak strek, før den plutselig blir veldig sterk. Finnes ikke noe mellomting :banghead:Kan hende strimmelen ikke fanger opp økningen like bra som den digitale da?

Jeg har alltid veldig svak strek, før den plutselig blir veldig sterk. Finnes ikke noe mellomting :banghead:Kan hende strimmelen ikke fanger opp økningen like bra som den digitale da?

mulig, jeg har aldri brukt rfsu sine strimler før i dag. Har brukt tester fra eBay, som jeg nå er tom for og måtte derfor ut å kjøpe på apoteket..

kjekt at vi havner i samme gruppe igjen ❤️❤️ Håper det klaffer for dere denne måneden! Selv tar vi sikte på neste måned siden samboer er bortreist og vi egentlig har prøvefri måned i juni ❤️
Hei! Å, så kjekt at vi er i samme gruppe igjen! :smiley-angelic003 ❤ Men så dumt at det antageligvis ikke går denne pp-en, da! Hadde vært koselig om vi begge kunne havne i termingruppe sammen ❤ men veldig kjekt at du likevel vil være med i ikm-gruppe, sjøl om dere har prøvefri måned ❤

Back
Topp