IKM uke 27

CD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer :angel8 Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?

Vedlegg

• Screenshot_20200615-083923_Premom.jpg
    Screenshot_20200615-083923_Premom.jpg
    38,9 KB · Visninger: 59
Noen flere her som har vært gjennom skylling av eggledere? Gjorde det på onsdag, og i går fikk jeg så syke eggløsningssmerter som jeg aldri har hatt før! Pleier å kjenne det, men i går var det mye verre.. Tok en el-test, men den var veldig negativ, kun CD 11 i går. Kan det være pga skyllingen at det gjør ekstra vondt tror dere?:wideyed: Heldigvis bedre i dag.

CD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer :angel8 Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?

håper det... begynt med litt symptomer nå, cd18 idag,så da håper jeg på positiv el test snart...

håper det... begynt med litt symptomer nå, cd18 idag,så da håper jeg på positiv el test snart...
Håper sammen med deg! Husker ikke fra forrige PP, men pleier du å ha EL "så seint" (veit at det er innafor normalintervallet, men du skjønner sikkert hva jeg mener) ;)

Noen flere her som har vært gjennom skylling av eggledere? Gjorde det på onsdag, og i går fikk jeg så syke eggløsningssmerter som jeg aldri har hatt før! Pleier å kjenne det, men i går var det mye verre.. Tok en el-test, men den var veldig negativ, kun CD 11 i går. Kan det være pga skyllingen at det gjør ekstra vondt tror dere?:wideyed: Heldigvis bedre i dag.
Har ikke vært gjennom skylling av eggledere, men hadde hysteroskopi for et par år siden (da spyler de jo vann opp i livmorhulen og utvider den mens de kikker inn med kamera), og da hadde jeg kraftige murringer til og med et par dager etter. Men varte ikke lenge, og var verst timene etter samme dagen.

Jeg pleier også kjenne EL-smertene ganske godt over flere dager, men synes ikke de gjør vondt eller noe, bare sånn "åja, nå skjer det ting liksom". Men denne PP-en hadde jeg kun i går ettermiddag og kvelden, og de var kjemepkraftige! Inni hodet mitt så jeg for meg en svær follikel som sprakk :hilarious::hilarious::hilarious: Aner ikke hva jeg skal trekke ut av det, anna enn at jeg normalt kjenner det på høyre side, men at det i går var venstre side. Så mulig det også kan variere med hvilken eggstokk som slipper egg? :confused004:confused005

1dpo. Hurra :smiley-bounce016
Har en god følelse denne mnd, men har ingen forhåpninger siden det er pp12 og jeg enda ikke er gravid :arghh: Er igang med babyklister og håper det gjør susen :p

1dpo. Hurra :smiley-bounce016
Har en god følelse denne mnd, men har ingen forhåpninger siden det er pp12 og jeg enda ikke er gravid :arghh: Er igang med babyklister og håper det gjør susen :p
Hurra for DPO-land!!! :dance011
Jeg heier og håper for dere! Måtte PP12 være baby-PP :love017

Krysser alt jeg har for gullegg!:smiley-angelic001
Kan til og med krysse føttene nå når vi er ferdig med aksjelegging :hilarious:

Jeg hadde EL på CD11, sex CD9,10,11 og 12 så 2dpo i dag:D

Nå er jo ikke jeg her lengre, men jeg bare må snike å se hvordan dere ligger an:)

El var i går eller lørdag, og for første gang etter el har jeg litt murring og rar følelse nedi der. Har alltid vært helt stille der etter el :taunt014 noen som har vært borti det samme der spiren satt? :knegg: Håper kanskje det jobbes nedi der :nailbiting:

Da skjer det noe her. Masse el slim og økning på el testene. Monitor viste maksimal så da er nok el imorgen tipper jeg. Litt kortere syklus denne mnd da, men det er bare greit det. :):):)

Vedlegg

• Screenshot_20200615-125220_Premom.jpg
    Screenshot_20200615-125220_Premom.jpg
    12,7 KB · Visninger: 61
Håper sammen med deg! Husker ikke fra forrige PP, men pleier du å ha EL "så seint" (veit at det er innafor normalintervallet, men du skjønner sikkert hva jeg mener) ;)

ja, stort sett alltid rundt cd20. da jeg ble gravid sist var eggløsning på cd23..

2 dpo idag!! Har et ekstra håp denne mnd, men hadde ikke el-slim så blir spennende å se om den sitter likevel! I gang med wild yam nå så håper det kan hjelpe litt! :D:eek:

Venter EL tidlegast i slutten av veka, mulig det blir starten av neste. Føles ut som eg ligg ein evighet bak alle andre :wacky:

Venter EL tidlegast i slutten av veka, mulig det blir starten av neste. Føles ut som eg ligg ein evighet bak alle andre :wacky:
Samme her! Forhåpentligvis blir det el i løpet av helgen,men bare tanken på å være dpo er helt fjern :joyful:

Hopper ut av denne pp. Må gjennom ny pille kur for å fjerne rester så da blir vel syklusen helt på styr. Lykke til. Håper det blir mange mars spirer her!
Hopper tilbake igjen her. Mye rart. Men etter en kontroll etter en misslyket cytotec kur så fant ikke legen heller noe rester men et egg som ser rimelig klart til å poppe.. Så håpe håpe! Tok en test etter jeg kom hjem. Ser lovende ut så får legge inn aksjer. Burde gjort det i går og men men. Jeg er ikke opptimistisk da

Vedlegg

• Screenshot_20200615-165508_Premom.jpg
    Screenshot_20200615-165508_Premom.jpg
    11,7 KB · Visninger: 66
Hopper tilbake igjen her. Mye rart. Men etter en kontroll etter en misslyket cytotec kur så fant ikke legen heller noe rester men et egg som ser rimelig klart til å poppe.. Så håpe håpe! Tok en test etter jeg kom hjem. Ser lovende ut så får legge inn aksjer. Burde gjort det i går og men men. Jeg er ikke opptimistisk da
Jeg tror du har lagt inn testen feil vei på premom:facepalm:

Jeg tror du har lagt inn testen feil vei på premom:facepalm:
Hehe mulig men følgte anvisningen da.o_O Tenker ta en ny i kveld. Så vet jeg jo og hva som ble sett på ultralyden i dag så er hvertfall ikke langt unna

Back
Topp