Velkommen hit!Melder meg inn her.
Nerinna - 32 - PP9 - B1 - EL 18/6 - IKM 1/7
Krysser fingrene for klaff denne måneden. Nå har jeg ferie også så gode muligheter for å slappe av og kose oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit!Melder meg inn her.
Nerinna - 32 - PP9 - B1 - EL 18/6 - IKM 1/7
Krysser fingrene for klaff denne måneden. Nå har jeg ferie også så gode muligheter for å slappe av og kose oss
CD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?
Håper sammen med deg! Husker ikke fra forrige PP, men pleier du å ha EL "så seint" (veit at det er innafor normalintervallet, men du skjønner sikkert hva jeg mener)håper det... begynt med litt symptomer nå, cd18 idag,så da håper jeg på positiv el test snart...
Har ikke vært gjennom skylling av eggledere, men hadde hysteroskopi for et par år siden (da spyler de jo vann opp i livmorhulen og utvider den mens de kikker inn med kamera), og da hadde jeg kraftige murringer til og med et par dager etter. Men varte ikke lenge, og var verst timene etter samme dagen.Noen flere her som har vært gjennom skylling av eggledere? Gjorde det på onsdag, og i går fikk jeg så syke eggløsningssmerter som jeg aldri har hatt før! Pleier å kjenne det, men i går var det mye verre.. Tok en el-test, men den var veldig negativ, kun CD 11 i går. Kan det være pga skyllingen at det gjør ekstra vondt tror dere? Heldigvis bedre i dag.
Hurra for DPO-land!!!1dpo. Hurra
Har en god følelse denne mnd, men har ingen forhåpninger siden det er pp12 og jeg enda ikke er gravid Er igang med babyklister og håper det gjør susen
Krysser alt jeg har for gullegg!CD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?
Håper sammen med deg! Husker ikke fra forrige PP, men pleier du å ha EL "så seint" (veit at det er innafor normalintervallet, men du skjønner sikkert hva jeg mener)
2 dpo idag!! Har et ekstra håp denne mnd, men hadde ikke el-slim så blir spennende å se om den sitter likevel! I gang med wild yam nå så håper det kan hjelpe litt!CD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?
Venter EL tidlegast i slutten av veka, mulig det blir starten av neste. Føles ut som eg ligg ein evighet bak alle andreCD15. EL var i går eller i dag. EL er dermed 1-2 dager tidligere enn vanlig. Aksjer ble lagt inn CD11, CD13 og CD14, og så skal vi legge inn i kveld også. Håper på gullegg og gullsvømmer Hvordan ligger dere andre an mtp på EL? Er vi mange som snart er i DPO-land?
Samme her! Forhåpentligvis blir det el i løpet av helgen,men bare tanken på å være dpo er helt fjernVenter EL tidlegast i slutten av veka, mulig det blir starten av neste. Føles ut som eg ligg ein evighet bak alle andre
Hopper tilbake igjen her. Mye rart. Men etter en kontroll etter en misslyket cytotec kur så fant ikke legen heller noe rester men et egg som ser rimelig klart til å poppe.. Så håpe håpe! Tok en test etter jeg kom hjem. Ser lovende ut så får legge inn aksjer. Burde gjort det i går og men men. Jeg er ikke opptimistisk daHopper ut av denne pp. Må gjennom ny pille kur for å fjerne rester så da blir vel syklusen helt på styr. Lykke til. Håper det blir mange mars spirer her!
Jeg tror du har lagt inn testen feil vei på premomHopper tilbake igjen her. Mye rart. Men etter en kontroll etter en misslyket cytotec kur så fant ikke legen heller noe rester men et egg som ser rimelig klart til å poppe.. Så håpe håpe! Tok en test etter jeg kom hjem. Ser lovende ut så får legge inn aksjer. Burde gjort det i går og men men. Jeg er ikke opptimistisk da
Hehe mulig men følgte anvisningen da. Tenker ta en ny i kveld. Så vet jeg jo og hva som ble sett på ultralyden i dag så er hvertfall ikke langt unnaJeg tror du har lagt inn testen feil vei på premom
Måtte inn studere å kan se ut som jeg har bommet. Opps. Men den er ganske sterk når jeg ser på den. Mye sterke en de jeg har tatt tidligere får teste i kveld