IKM uke 27

Hvor ofte legger dere inn aksjer rundt eggløsning? Hver dag, hver 2. dag eller hver 3.dag? Hørt at hver 2 dag er anbefalt, men her har vi gjort det hver dag for å teste ut det siden det ikke har gått de andre pp med hver 2. :D

Hvor ofte legger dere inn aksjer rundt eggløsning? Hver dag, hver 2. dag eller hver 3.dag? Hørt at hver 2 dag er anbefalt, men her har vi gjort det hver dag for å teste ut det siden det ikke har gått de andre pp med hver 2. :D

Når el testene blir positive er det hver dag i 3-4 dager her. Ellers er det annen hver, eller hver 3 dag. Lite rett før tr, da er ikke lysten der:rolleyes::wtf: hehe.

Mannen min synes det er ekstra gøy å "komme med mening", som han kaller det. Så her blir det hver dag :hilarious:

Screenshot_20200615-213706_Premom.jpg

Hvor høyt opp i score er normalt før den viser peak? Første gang jeg bruker den appen. Monitor viste maksmimal så el burde være rett rundt gjørnet. Prøvde consive plus idag, og positivt overrasket! Fungerte supert og ingen reaksjon. Tåler lite der nede. Greit når vi tar en kjapp en og ikke får varmet opp. Anbefales!

Har ikke vært gjennom skylling av eggledere, men hadde hysteroskopi for et par år siden (da spyler de jo vann opp i livmorhulen og utvider den mens de kikker inn med kamera), og da hadde jeg kraftige murringer til og med et par dager etter. Men varte ikke lenge, og var verst timene etter samme dagen.

Jeg pleier også kjenne EL-smertene ganske godt over flere dager, men synes ikke de gjør vondt eller noe, bare sånn "åja, nå skjer det ting liksom". Men denne PP-en hadde jeg kun i går ettermiddag og kvelden, og de var kjemepkraftige! Inni hodet mitt så jeg for meg en svær follikel som sprakk :hilarious::hilarious::hilarious: Aner ikke hva jeg skal trekke ut av det, anna enn at jeg normalt kjenner det på høyre side, men at det i går var venstre side. Så mulig det også kan variere med hvilken eggstokk som slipper egg? :confused004:confused005

Takk for svar:Heartred Jeg har heller aldri kjent det så sterkt som i går, men da sier vi at det er et godt tegn for oss denne måneden da:love017 Kanskje er det gullegget som driver og forbereder seg!:rolleyes:

Vis vedlegget 328979
Hvor høyt opp i score er normalt før den viser peak? Første gang jeg bruker den appen. Monitor viste maksmimal så el burde være rett rundt gjørnet. Prøvde consive plus idag, og positivt overrasket! Fungerte supert og ingen reaksjon. Tåler lite der nede. Greit når vi tar en kjapp en og ikke får varmet opp. Anbefales!

Min pleier å vise peak når testene begynner å bli svakere igjen:) Den vet liksom ikke hva toppen er før den går nedover igjen:bookworm:

Ny test i kveld. Hva tror dere?

Vedlegg

• 1592250766267145960326611203596.jpg
    1592250766267145960326611203596.jpg
    8,4 KB · Visninger: 61
De 4 siste her er samme test. Skjønner lite

Vedlegg

• Screenshot_20200615-220059_Premom.jpg
    Screenshot_20200615-220059_Premom.jpg
    18,5 KB · Visninger: 62
Begynt å teste systematisk etter el, og akkurat begynt å prøve meg på premom :) spennende! 4 dager til el ifølge app-estimering :)

Ny test i kveld. Hva tror dere?
Nærmer seg! Kontrollstreken er vel streken til høyre (altså nærmest den blå enden), og jeg synes korntollstreken fortsatt er sterkest. Men det er ikke mye om det. Så her skjer det ting :happy:

Nærmer seg! Kontrollstreken er vel streken til høyre (altså nærmest den blå enden), og jeg synes korntollstreken fortsatt er sterkest. Men det er ikke mye om det. Så her skjer det ting :happy:
Jupp så legge inn aksje hver dag til den er negativ. Hehe prøve hverfall

De 4 siste her er samme test. Skjønner lite
Samme her, tok 4 bilder og fikk 2 ulike score. Jeg gikk utifra den høyeste og sletta de andre. Kommer nok litt an på lyset og vinkel på bilde. Tror også jeg tok bilde litt for kjapt. Skal vel vente 3-4min før bilde. Ville gått for den høyeste:):)

Krysser alt jeg har for gullegg!:smiley-angelic001
Kan til og med krysse føttene nå når vi er ferdig med aksjelegging :hilarious:

Jeg hadde EL på CD11, sex CD9,10,11 og 12 så 2dpo i dag:D

Nå er jo ikke jeg her lengre, men jeg bare må snike å se hvordan dere ligger an:)
Vi liker snikere :Heartred:hilarious:
Å! Så spennende! Da har dere jo virkelig lagt inn aksjer på perfekt tidspunkt, så om det ikek gå denne PP-en så står det hvert fall ikke på innsatsen :joyful: Jeg har trua! :angel8

Back
Topp