Kjedelig med så lang follikelfase, men det viktigste er selvsagt noenlunde stabil syklus. Men ventetida.. Den er kjip altså!ja, stort sett alltid rundt cd20. da jeg ble gravid sist var eggløsning på cd23..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med så lang follikelfase, men det viktigste er selvsagt noenlunde stabil syklus. Men ventetida.. Den er kjip altså!ja, stort sett alltid rundt cd20. da jeg ble gravid sist var eggløsning på cd23..
Skjønner deg SÅ godt! Det er så kjedelig å være i "siste pulje". Jeg har "heldigvis" syklus på 30 dager, sånn at når mine IKM-dager hopper litt fortere rundt i uka. Dvs at når jeg har IKM på en lørdag eller søndag, som selvsagt er kjedelig, så har jeg hvert fall IKM på en mandag eller tirsdag PP-en etter, og er dermed plutselig "først ut" i neste IKM-gruppe. Har man stabil 28-dagers syklus med IKM i helga kan man jo være "stuck" der ganske lenge (med mindre man blir gravid, som vi jo selvsagt håper på!!).Venter EL tidlegast i slutten av veka, mulig det blir starten av neste. Føles ut som eg ligg ein evighet bak alle andre
Velkommen i dpo land!1DPO!
Vi fikk ikke lagt inn aksjer i går. Vi prøvde i 1 time, men vi bare hadde ikke rytmen, og det var liksom godt, men bare sånn "inn og ut uten at noen av oss tas til nye høyder" på en måte. Om dere skjønner? Men vi hadde det gøy med det, da . Lo av det og sånn. Så det var en hyggelig kjærestestund selv om det neppe blir baby av gårsdagens økt!
Ganske sikker på at EL var i løpet av CD14, men man regner jo fra dagen etter positiv test, så da er det vel CD15. Hadde nemlig positiv test morgen CD14 og uteover dagen, og negativ osamme kveld. Sinnsyke EL-smerter ettermidag og kveld CD14. Etter det har jeg ikke kjent noe. Så er kanskje 2DPO i dag, men forholder meg til "normen" som sier 1DPO i dag. Hvis EL var CD14, så ligger vi greit an med aksjelegginga: CD11, CD13 og CD14. Om EL var CD15 er det også bra
Kjekt å se den blir sterkere!! Virker som det nærmer seg noe nå både på testene og kroppen di Krysser fingrene for EL hos deg snart!4,5 døgn siden første blinkende smiley, og den blinker enda nå på morgenkvisten.. men, teststreken er blitt mye sterkere siden i går og kaaanskje den blir positiv på ettermiddagen eller kvelden i dag? Murringene i magen er hvertfall på plass, og i går begynte brystene å bli ømme så forhåpningene mine har hvertfall bygget seg opp til at EL faktisk skal skje nå snart. Her er fallhøyden svært stor nå
Vis vedlegget 328997
Forrige syklus var på 32 dagar, så håpar den krymper litt Men selvfølgelig helst IKMSkjønner deg SÅ godt! Det er så kjedelig å være i "siste pulje". Jeg har "heldigvis" syklus på 30 dager, sånn at når mine IKM-dager hopper litt fortere rundt i uka. Dvs at når jeg har IKM på en lørdag eller søndag, som selvsagt er kjedelig, så har jeg hvert fall IKM på en mandag eller tirsdag PP-en etter, og er dermed plutselig "først ut" i neste IKM-gruppe. Har man stabil 28-dagers syklus med IKM i helga kan man jo være "stuck" der ganske lenge (med mindre man blir gravid, som vi jo selvsagt håper på!!).
Jeg håper uka går fort til EL og at IKM lever opp til ordet forkortelsen kommer av
Dette ser jo lovende ut! Jeg krysser fingrene for at EL skjer snart4,5 døgn siden første blinkende smiley, og den blinker enda nå på morgenkvisten.. men, teststreken er blitt mye sterkere siden i går og kaaanskje den blir positiv på ettermiddagen eller kvelden i dag? Murringene i magen er hvertfall på plass, og i går begynte brystene å bli ømme så forhåpningene mine har hvertfall bygget seg opp til at EL faktisk skal skje nå snart. Her er fallhøyden svært stor nå
Vis vedlegget 328997
Snu litt om på murphys lov. Jeg håper inderlig at du nesten ikke får brukt de tightseneFør me begynte prøvinga så lagde eg meg ein liten shoppestopp. Tenkte det ikkje var vits å kjøpe nye klede som muligens ikkje ville passe under og etter ein graviditet Etter to mislykka PP'ar tenkte eg at dette kan jo ta tid så eg kjøpte ei ny høgtlivs dongeribukse. Vart gravid kort tid etter og fekk ikkje brukt buksa noko særleg
No treng eg sårt nye treningstights og bestilte to nye i går. Mest fordi eg håpar på samme resultat som med buksa og at eg ikkje får brukt dei så lenge kan vel seie eg prøver å jinx'e meg til ein graviditet
Huff ja, dagene går virkelig sakte!! 3dpo i dag og veldig klar til å starte testingen! Må klare drøye det en del dager til2dpo og guuuuuud tiden går sakte drikker babyklister for harde livet, og kjenner etter i hver krik og krok av kroppen heldigvis har jeg nok å ta meg til resten av uken, så jeg får ikke tenkt så mye på det
Håpar det det positive om ikkje er at eg får trent litt meir før ein evt. graviditet. Låg strak ut med kvalme sist og når formen min begynte å bli litt bedre så kom korona og treningsentera vart stengt Føler oppriktig at rumpa har sege eit par cmSnu litt om på murphys lov. Jeg håper inderlig at du nesten ikke får brukt de tightsene
Takk! Ja, jeg tenker det får være bra nok, sjøl om jeg gjerne skulle hatt i går også, alternativt CD12 også. Men jeg har vanligvis EL først CD16, så jeg hadde lagt opp litt annerledes. Men da det plustelig vart sterk CD13 og positiv CD14 måtte vi bare hive oss rundt blir jo uansett aldri som planlagt Men håper som noen skriver over, at det er de PP-en som skiller seg ut fra normalen som det blir baby av og at var veldig fint med kjærestehygge uten babypress!Velkommen i dpo land!
Høres jo veldig bra ut de dagene dere har fått lagt inn aksjer. Og sikkert godt med en skikkelig kjærestestund i går også uten at alt blir bare babylaging men faktisk litt kos også
Tenker du å teste noe før ikm eller vente å se om TR dukker opp?
Ja, det får vi håpe!Takk! Ja, jeg tenker det får være bra nok, sjøl om jeg gjerne skulle hatt i går også, alternativt CD12 også. Men jeg har vanligvis EL først CD16, så jeg hadde lagt opp litt annerledes. Men da det plustelig vart sterk CD13 og positiv CD14 måtte vi bare hive oss rundt blir jo uansett aldri som planlagt Men håper som noen skriver over, at det er de PP-en som skiller seg ut fra normalen som det blir baby av og at var veldig fint med kjærestehygge uten babypress!
Ja jeg tenker å prøve å holde meg til 12DPO, men mulig jeg ryker på før det du da?
Ja, det tas når el er over og fram til ikm. Skal gjøre miljøet der nede bra for egget og gjøre det lett å grave seg inn satser på det blir bra. Tenker jeg prøver wy jeg og neste pp hvis dette ikke gårHuff ja, dagene går virkelig sakte!! 3dpo i dag og veldig klar til å starte testingen! Må klare drøye det en del dager til
Her har jeg startet på wild yam. Ikke hørt om babyklister, skal det også tas fra EL til ikm?
Åja, får håpe det hjelper!! Kanskje jeg også skal teste det neste pp om det ikke klaffer denne mndJa, det tas når el er over og fram til ikm. Skal gjøre miljøet der nede bra for egget og gjøre det lett å grave seg inn satser på det blir bra. Tenker jeg prøver wy jeg og neste pp hvis dette ikke går
Kjedelig med så lang follikelfase, men det viktigste er selvsagt noenlunde stabil syklus. Men ventetida.. Den er kjip altså!