IKM uke 27

4dpo i dag. Tiden går såå sakte! Hvordan går det med dere andre i dpo-land? Når tenker dere å starte testingen? :excited001

2/3 dpo i dag! (Tempen gir ikke helt mening denne måneden så må gjette litt.) Helt enig i at det går sakte. Dpo-land er den langsomste tiden jeg vet om, så for de som synes livet går for fort er det bare å prøve å få barn, så stopper det opp!
Har en legetime 9/10 dpo så tenker jeg tester den morgenen og kvelden før. Hadde vært fint å fange opp en eventuell graviditet før timen så jeg har noe å spørre om... Bestilte nemlig denne timen for å be om progesteronresept og henvisning til gyn, men siden det ble en måned å vente fikset jeg det med privat gyn i mellomtiden så da har jeg egentlig ikke så mye igjen å spørre om... :happy090

Nei, søren også! Vi har ikke hatt sex siden jeg har hatt vondt i magen de siste dagene, som legen tror er begynnende blindtarmbetennelse. Tenkte det gikk greit, siden jeg er så tidlig i syklusen og ville ikke presse på sex når jeg har vondt. Men nå fikk jeg positiv EL test i dag, på CD11! 4 dager siden sist "runde". Da har jeg ikke så mye håp for denne PPen. :smiley-angry017 Kanskje like greit hvis jeg må operere blindtarmen snart uansett. :(

Nei, søren også! Vi har ikke hatt sex siden jeg har hatt vondt i magen de siste dagene, som legen tror er begynnende blindtarmbetennelse. Tenkte det gikk greit, siden jeg er så tidlig i syklusen og ville ikke presse på sex når jeg har vondt. Men nå fikk jeg positiv EL test i dag, på CD11! 4 dager siden sist "runde". Da har jeg ikke så mye håp for denne PPen. :smiley-angry017 Kanskje like greit hvis jeg må operere blindtarmen snart uansett. :(

Uff, sånn uflaks! Jeg synes det lyder som et godt valg å avstå når det er vondt uansett, det er jo ikke den følelsen man vil ha... Håper du blir bedre eller får behandling snart!

Så kjedelig:banghead:
Men pleier dei ikkje å prøve å behandle blindtarmbetennelse med antibiotika no? For å helst unngå operasjon? o_O

Uff, sånn uflaks! Jeg synes det lyder som et godt valg å avstå når det er vondt uansett, det er jo ikke den følelsen man vil ha... Håper du blir bedre eller får behandling snart!
Nei, har jo ikke lyst til å ødelegge sexlivet heller. Men kjempekjedelig om det skal ødelegge en PP. Mannen var veldig søt da, og kom hjem fra jobb når jeg ringte han. Så vi fikk hatt en rolig runde nå, så dro han tilbake :hilarious: Jeg er sykemeldt i 2 dager, så jeg er jo hjemme.

Så kjedelig:banghead:
Men pleier dei ikkje å prøve å behandle blindtarmbetennelse med antibiotika no? For å helst unngå operasjon? o_O
Jo, men CRP var visst helt på grensen. Så hun ville avvente til i morgen. Jeg har også ITS, som kan bli verre med antibiotika.

QUOTE="Snooze, post: 26314839, member: 132236"]2/3 dpo i dag! (Tempen gir ikke helt mening denne måneden så må gjette litt.) Helt enig i at det går sakte. Dpo-land er den langsomste tiden jeg vet om, så for de som synes livet går for fort er det bare å prøve å få barn, så stopper det opp!
Har en legetime 9/10 dpo så tenker jeg tester den morgenen og kvelden før. Hadde vært fint å fange opp en eventuell graviditet før timen så jeg har noe å spørre om... Bestilte nemlig denne timen for å be om progesteronresept og henvisning til gyn, men siden det ble en måned å vente fikset jeg det med privat gyn i mellomtiden så da har jeg egentlig ikke så mye igjen å spørre om... :happy090[/QUOTE]
Jeg har også legetime 9-10 dpo, håper sånn at jeg vet noe innen den tid!
Har på følelsen at det har klaffet, men samtidig hadde jeg null el-slim.. bare litt ekstra våt utflod. Så mister litt håpet der... men hatt sex hver dag hele syklus frem til nå, og tenker fortsette litt til, så vet hvertfall vi har truffet el-dagen.. men føler det ødelegger uten slimet.. :(
Håper vi får positiv test før legetimen så vi kan ha baby-snakk med legen:cool: :D

2/3 dpo i dag! (Tempen gir ikke helt mening denne måneden så må gjette litt.) Helt enig i at det går sakte. Dpo-land er den langsomste tiden jeg vet om, så for de som synes livet går for fort er det bare å prøve å få barn, så stopper det opp!
Har en legetime 9/10 dpo så tenker jeg tester den morgenen og kvelden før. Hadde vært fint å fange opp en eventuell graviditet før timen så jeg har noe å spørre om... Bestilte nemlig denne timen for å be om progesteronresept og henvisning til gyn, men siden det ble en måned å vente fikset jeg det med privat gyn i mellomtiden så da har jeg egentlig ikke så mye igjen å spørre om... :happy090

Har på følelsen at det har klaffet, men samtidig hadde jeg null el-slim.. bare litt ekstra våt utflod. Så mister litt håpet der... men hatt sex hver dag hele syklus frem til nå, og tenker fortsette litt til, så vet hvertfall vi har truffet el-dagen.. men føler det ødelegger uten slimet.. :(
Håper vi får positiv test før legetimen så vi kan ha baby-snakk med legen:cool: :D

wups, ser den ble sendt først uten tagg

Nei, har jo ikke lyst til å ødelegge sexlivet heller. Men kjempekjedelig om det skal ødelegge en PP. Mannen var veldig søt da, og kom hjem fra jobb når jeg ringte han. Så vi fikk hatt en rolig runde nå, så dro han tilbake :hilarious: Jeg er sykemeldt i 2 dager, så jeg er jo hjemme.

Lyder bra :)

wups, ser den ble sendt først uten tagg

Jeg har aldri hatt så veldig mye slim heller, satser foreløpig på at det er nok innvendig til at det ikke spiller så stor rolle at det ikke kommer noe særlig ut... Nå som jeg har notert de detaljene tre måneder, har jeg også funnet ut at det lille slimet jeg finner stort sett har vært fra en uke til en dag før positiv EL-test, men vært borte igjen da...
Håper det blir babyprat med legen og null slimbekymringer neste uke :D

Jeg har aldri hatt så veldig mye slim heller, satser foreløpig på at det er nok innvendig til at det ikke spiller så stor rolle at det ikke kommer noe særlig ut... Nå som jeg har notert de detaljene tre måneder, har jeg også funnet ut at det lille slimet jeg finner stort sett har vært fra en uke til en dag før positiv EL-test, men vært borte igjen da...
Håper det blir babyprat med legen og null slimbekymringer neste uke :D
Ja, har lest at man ikke alle trenger så mye slim for å bli gravid. Så håper det stemmer :D

Cd 14 i dag og venta el mellom søndag-tirsdag. Hadde ikkje tenkt å ta el-test før fredag, men fekk eit lite innfall likevell. Glad for det! Sjekk denne då:wideyed:
Oj. Se der du. En sånn runde har jeg og hatt. Bare flaks :nailbiting: satser på den sitter nå da :D:signs003

Kanskje mulig å inseminere? Litt usexy kanskje, men slipper å gå glipp av en PP :p

Masse god bedring :Heartblue

Oj. Se der du. En sånn runde har jeg og hatt. Bare flaks :nailbiting: satser på den sitter nå da :D:signs003
Ja forrige syklus var på 32 dagar, denne blir no 27 om lutealfasen held seg på 13 dagar:wideyed:
Ser no på det eg skreiv at å teste først på fredag kunne blitt i seinaste laget det og:D
Ja håpar verkeleg på litt flaks no.. Mista jobben i mars, ei veke etter fekk eg sjokkbeskjed om ma på ultralyd i veke 12. No nærmar det seg siste arbeidsdag og det hadde vert fint med ein positiv test om 2 veker som litt oppmuntring :shy:

Tja tok ny test og forventet egentlig litt fall nå men..
20200617_213536.jpg
synes kontroll streken ser litt rar ut

Vedlegg

• Screenshot_20200617-213743_Premom.jpg
    Screenshot_20200617-213743_Premom.jpg
    21,8 KB · Visninger: 64
Ser fortsatt positiv ut:) Eg fekk positiv to dagar i januar. Mest sannsynleg tilfeldig, men lukkast den pp'en;)
Håper håper! Får legge inn aksjer i dag og i morgen og. Men er veldig usikker for kommer ferskt blod to dager nå på ettermiddagene men håper det bare er såre slimhinner etter sex :nailbiting:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp