IKM uke 27

Kanskje mulig å inseminere? Litt usexy kanskje, men slipper å gå glipp av en PP :p

Masse god bedring :Heartblue
Vi har lagt aksjer på vanlig måte i dag, men jeg er redd det er litt sent siden det ble noen timer etter positiv test.

Tusen takk :Heartred

Vi har lagt aksjer på vanlig måte i dag, men jeg er redd det er litt sent siden det ble noen timer etter positiv test.

Tusen takk :Heartred

Så bra dere fikk lagt inn aksjer! EL skjer vel vanligvis 12-36 timer etter positiv test, så forhåpentligvis er dere innenfor. Lykke til!! :D

Endelig kommer EL! Føler jeg har ventet en evighet og brått er den her! :D CD 23 så den kommer tidligere enn normalt. Glad for det. Nå må spiren sitte :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20200618_071751.jpg
    20200618_071751.jpg
    26,2 KB · Visninger: 70
Nå trenger jeg hjelp fra dere flinke folk! Når kan jeg begynne med wild yam?:shy: Vente til i morgen? Hadde el-slim i går og kjente godt eggløsningssmerter i går på ettermiddagen/kvelden. Legge inn litt ekstra aksjer i dag, og starte med wild yam (og dermed være 1dpo) i morgen? Er redd for å starte for tidlig... Dette er så spennende:wideyed::p

Vedlegg

• F8779301-C82B-4EB8-87A1-32BA15A6E046.jpeg
    F8779301-C82B-4EB8-87A1-32BA15A6E046.jpeg
    35,9 KB · Visninger: 69
Screenshot_20200618-080304_Premom.jpg

Da er vel el over for denne gang, ifølge appen 2 dpo idag. Det murer og jobber godt nedi der, så håper det er noe på gang! :happy: da er det bare og smøre seg med tolodighet og nyte solen i håp om at tiden fyker av gåre:p håper på mange positive tester om en ukes tid:dance008

Nå trenger jeg hjelp fra dere flinke folk! Når kan jeg begynne med wild yam?:shy: Vente til i morgen? Hadde el-slim i går og kjente godt eggløsningssmerter i går på ettermiddagen/kvelden. Legge inn litt ekstra aksjer i dag, og starte med wild yam (og dermed være 1dpo) i morgen? Er redd for å starte for tidlig... Dette er så spennende:wideyed::p
Eg har ingen erfaring med wild yam, men ville tenkt el i dag. Trur neppe du klara å hindra el om du begynner på wy i dag, men kan jo for sikkerheits skuld vente til i morgon :)

Tja tok ny test og forventet egentlig litt fall nå men.. Vis vedlegget 329159 synes kontroll streken ser litt rar ut
Jeg har alltid hatt positiv i to dager, bortsett fra denne pp-en. Nå hadde jeg kun én dag, til og med under ett døgn. Spennende å se om det er avviks-pp-en som blir baby-pp-en! :angelic:

Håper håper! Får legge inn aksjer i dag og i morgen og. Men er veldig usikker for kommer ferskt blod to dager nå på ettermiddagene men håper det bare er såre slimhinner etter sex :nailbiting:
Kan jo være EL-blødning? :angel8

Så bra dere fikk lagt inn aksjer! EL skjer vel vanligvis 12-36 timer etter positiv test, så forhåpentligvis er dere innenfor. Lykke til!! :D
Ja, du har helt rett. Og jeg vet jo egentlig det. Ble litt stresset i går tror jeg :shy: Men tempen hadde ikke steget enda i dag, så da regner jeg med EL er i dag og at vi er innenfor med aksjelegging i går :)

Jeg ville nok startet i morgen, for å være helt sikker :)

Vis vedlegget 329173
Da er vel el over for denne gang, ifølge appen 2 dpo idag. Det murer og jobber godt nedi der, så håper det er noe på gang! :happy: da er det bare og smøre seg med tolodighet og nyte solen i håp om at tiden fyker av gåre:p håper på mange positive tester om en ukes tid:dance008
Jeg er overbevist om at solen gjør at DPO dagene går litt fortere :D Også så spennede når det begynner å komme tester her :happy:

Jeg ville ventet til I morgen, ja :)

4/5 dpo og murringene styrer på nedi der. Kjennes virkelig ut som det jobbes for harde livet der nede, og jeg merker aldri noe til tr før kanskje dagen før. Da blir jeg litt uggen. Så jeg håper virkelig dette er noe! Dagene går så seeeeeeint :p hvorfor kan man ikke bare få svar tidlig, sånn at man slipper dette? :laughing002

3/4 dpo, er på tredje dag med Lutinus (hvis vi teller med den første dagen da jeg bare tok om kvelden) og merker foreløpig ingen bivirkninger!
Av en eller annen grunn har jeg ca null forhåpninger selv om forutsetningene denne PP'n egentlig burde være bedre enn de forrige. Tenker mest på at jeg må ha ny resept hvis jeg skal ha nok Lutinus til neste måned, at det er greit å slutte å EL-teste nå så jeg har mange nok tester igjen til neste PP, osv.
Håper det holder seg, jeg orker ikke mitt håpefulle, ambivalente, triste selv når mensen kommer selv om jeg føler meg gravid en gang til. Forrige måned var alt for optimistisk :p

jeg gikk tom for el tester, så bestillte mange nye... så nå har jeg til mange PP fremover... sist jeg gjorde det klaffet det så jeg ikke fikk brukt dem, så håper på reprise...
første positive dag igår, regner med positiv idag og, og forhåpentligvis negativ imorgen... så er det bare å vente..

Eg har ingen erfaring med wild yam, men ville tenkt el i dag. Trur neppe du klara å hindra el om du begynner på wy i dag, men kan jo for sikkerheits skuld vente til i morgon :)
Jeg ville ventet til I morgen, ja :)

Jeg ville nok startet i morgen, for å være helt sikker :)

Okei, tusen takk! Da starter jeg i morgen, og er da 1 dpo i morgen tenker jeg:nailbiting: Vet noen om riktig dosering av wy? Jeg har søkt litt og funnet så mye forskjellig... lurer på hva dere tenker om dette:
1-7 dpo 2morgen 2kveld
8-10 dpo 1morgen 1kveld
10-12 dpo 1morgen

Er det noen som er god på å regne ut termin på rare sykluser? :hilarious: hadde nok en gang en lang syklus. TR på dag 17 og el på dag 24. Altså 41 dager. Ikke mange kalkulatorer der ute som har over 35 dager :laughing002 Artig å se hvilken dag det ville havnet på, da min svigerinne har 3 av 4 barn i februar :laughing005

Er det noen som er god på å regne ut termin på rare sykluser? :hilarious: hadde nok en gang en lang syklus. TR på dag 17 og el på dag 24. Altså 41 dager. Ikke mange kalkulatorer der ute som har over 35 dager :laughing002 Artig å se hvilken dag det ville havnet på, da min svigerinne har 3 av 4 barn i februar :laughing005

det finnes flere kalkulatorer hvor du kan legge inn eggløsning, jeg har lange sykluser og gjør det. tror BV sin kalkulator også har dette..
bare velg regn ut fra unnfangelse, ellers har den kalkulatoren også opptil 47 dagers syklus ,

Okei, tusen takk! Da starter jeg i morgen, og er da 1 dpo i morgen tenker jeg:nailbiting: Vet noen om riktig dosering av wy? Jeg har søkt litt og funnet så mye forskjellig... lurer på hva dere tenker om dette:
1-7 dpo 2morgen 2kveld
8-10 dpo 1morgen 1kveld
10-12 dpo 1morgen

har ikke satt meg inn i doseringen, tenkte egentlig bare å ta det som står på pakken, vet ikke om man bør trappe ned eller bare slutte?
jeg har kjøpt og tenkte å prøve denne mnd, tror ikke jeg ville trappet ned så mye før ikm, jeg begynner ofte å spotte rundt 7-8 dpo, og ville nok holdt samme mengde til ikm og evt trappet forsiktig ned etter det om jeg fikk positiv test, eller sluttet hvis ikke.

Jeg tror at når du bruker en terminkalkulator som baserer seg på eggløsning, spiller det ikke noen rolle hvor lang syklusen er. Babyverdens kalkulator har det alternativet :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp