Vi har lagt aksjer på vanlig måte i dag, men jeg er redd det er litt sent siden det ble noen timer etter positiv test.Kanskje mulig å inseminere? Litt usexy kanskje, men slipper å gå glipp av en PP
Masse god bedring![]()
Tusen takk
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har lagt aksjer på vanlig måte i dag, men jeg er redd det er litt sent siden det ble noen timer etter positiv test.Kanskje mulig å inseminere? Litt usexy kanskje, men slipper å gå glipp av en PP
Masse god bedring![]()
Vi har lagt aksjer på vanlig måte i dag, men jeg er redd det er litt sent siden det ble noen timer etter positiv test.
Tusen takk![]()
Eg har ingen erfaring med wild yam, men ville tenkt el i dag. Trur neppe du klara å hindra el om du begynner på wy i dag, men kan jo for sikkerheits skuld vente til i morgonNå trenger jeg hjelp fra dere flinke folk! Når kan jeg begynne med wild yam?Vente til i morgen? Hadde el-slim i går og kjente godt eggløsningssmerter i går på ettermiddagen/kvelden. Legge inn litt ekstra aksjer i dag, og starte med wild yam (og dermed være 1dpo) i morgen? Er redd for å starte for tidlig... Dette er så spennende
![]()
Jeg har alltid hatt positiv i to dager, bortsett fra denne pp-en. Nå hadde jeg kun én dag, til og med under ett døgn. Spennende å se om det er avviks-pp-en som blir baby-pp-en!Tja tok ny test og forventet egentlig litt fall nå men.. Vis vedlegget 329159 synes kontroll streken ser litt rar ut
Kan jo være EL-blødning?Håper håper! Får legge inn aksjer i dag og i morgen og. Men er veldig usikker for kommer ferskt blod to dager nå på ettermiddagene men håper det bare er såre slimhinner etter sex![]()
Ja, du har helt rett. Og jeg vet jo egentlig det. Ble litt stresset i går tror jegSå bra dere fikk lagt inn aksjer! EL skjer vel vanligvis 12-36 timer etter positiv test, så forhåpentligvis er dere innenfor. Lykke til!!![]()
Jeg ville nok startet i morgen, for å være helt sikkerNå trenger jeg hjelp fra dere flinke folk! Når kan jeg begynne med wild yam?Vente til i morgen? Hadde el-slim i går og kjente godt eggløsningssmerter i går på ettermiddagen/kvelden. Legge inn litt ekstra aksjer i dag, og starte med wild yam (og dermed være 1dpo) i morgen? Er redd for å starte for tidlig... Dette er så spennende
![]()
Jeg er overbevist om at solen gjør at DPO dagene går litt fortereVis vedlegget 329173
Da er vel el over for denne gang, ifølge appen 2 dpo idag. Det murer og jobber godt nedi der, så håper det er noe på gang!da er det bare og smøre seg med tolodighet og nyte solen i håp om at tiden fyker av gåre
håper på mange positive tester om en ukes tid
![]()
Nå trenger jeg hjelp fra dere flinke folk! Når kan jeg begynne med wild yam?Vente til i morgen? Hadde el-slim i går og kjente godt eggløsningssmerter i går på ettermiddagen/kvelden. Legge inn litt ekstra aksjer i dag, og starte med wild yam (og dermed være 1dpo) i morgen? Er redd for å starte for tidlig... Dette er så spennende
![]()
Eg har ingen erfaring med wild yam, men ville tenkt el i dag. Trur neppe du klara å hindra el om du begynner på wy i dag, men kan jo for sikkerheits skuld vente til i morgon![]()
Jeg ville ventet til I morgen, ja![]()
Jeg ville nok startet i morgen, for å være helt sikker![]()
Er det noen som er god på å regne ut termin på rare sykluser?hadde nok en gang en lang syklus. TR på dag 17 og el på dag 24. Altså 41 dager. Ikke mange kalkulatorer der ute som har over 35 dager
Artig å se hvilken dag det ville havnet på, da min svigerinne har 3 av 4 barn i februar
![]()
Okei, tusen takk! Da starter jeg i morgen, og er da 1 dpo i morgen tenker jegVet noen om riktig dosering av wy? Jeg har søkt litt og funnet så mye forskjellig... lurer på hva dere tenker om dette:
1-7 dpo 2morgen 2kveld
8-10 dpo 1morgen 1kveld
10-12 dpo 1morgen
Er det noen som er god på å regne ut termin på rare sykluser?hadde nok en gang en lang syklus. TR på dag 17 og el på dag 24. Altså 41 dager. Ikke mange kalkulatorer der ute som har over 35 dager
Artig å se hvilken dag det ville havnet på, da min svigerinne har 3 av 4 barn i februar
![]()