IKM uke 27

I dag ble EL testen negativ, så 1 dpo imorgen og premom anslår ikm til 25/6 (da med LF på 11 dager), men jeg skal jo begynne med wild yam (som de fleste sikkert har fått med seg nå:rolleyes::hilarious:), tviler egentlig på at LF blir forskyvd med 4 dager slik at jeg hører til i denne gruppa:oops:
Jeg kan egentlig strykes fra lista, men jeg skal absolutt følge med her inne! Lykke til alle sammen❤
Det blir spennende å se om wild yamen kan gi ønska effekt! Håper det ❤ Ja og så håper jeg du vil følge litt med her inne, og også oppdatere oss på hvert fall litt-spesielt om LF forskyves og om du får fler enn én strek :love7

ah, gleden varte ikke lenge før jeg begynte å blø igjen i 3-tiden i dag... argh jeg er så lei denne kroppen min nå!
Ånei! Altså, hva er det som skjer?! Det må være frykteøig slitsomt med så tullete syklus. Nå er det jo noen mnd siden pilleslutt også, så man skulle jo håpe på noenlunde stabilitet :shifty: sender deg en klem ❤

Har noen av dere erfaring med clearblue sine digitale EL-tester? Selvom jeg har fått tilbake brun utflod, så tok jeg nye EL-tester i kveld.. cb digital blinker fortsatt, mens strimmel-testen fra rfsu er såvidt synlig? Hvordan går det an, at den ene sier like før EL, og den andre sier langt unna?
Så fryktelig rart! Ikke helt sammenlignbart, men sist pp tok jeg digital da jeg fikk positiv strinmel, men da var det feil på den digitale. Men den viste jo sånn blinkende bok eller noe? Husker ikke helt hva, men hvert fall beskjed om teknisk feil. Så drt blir jo ikke drt samme. Åpna du opp oh så hvordan strinmelen inni så ut? Sies jo at man ikke skal tolke strimlene inni, men her er folket uenige hvilken nytte det har.

CD14, og positiv EL-test på morgenurin i dag! Sterk i går ettermiddag/kveld, så tipper EL skjer i løpet av dagen eller morgendagen. Har EL-slim, men ingen murringer. Sykt rart, for kjenner EL alltid veldig godt.

Vedlegg

• Screenshot_20200614-075057_Premom.jpg
    Screenshot_20200614-075057_Premom.jpg
    22,5 KB · Visninger: 55
  • 20200614_073301.jpg
    20200614_073301.jpg
    7 KB · Visninger: 61
Så fryktelig rart! Ikke helt sammenlignbart, men sist pp tok jeg digital da jeg fikk positiv strinmel, men da var det feil på den digitale. Men den viste jo sånn blinkende bok eller noe? Husker ikke helt hva, men hvert fall beskjed om teknisk feil. Så drt blir jo ikke drt samme. Åpna du opp oh så hvordan strinmelen inni så ut? Sies jo at man ikke skal tolke strimlene inni, men her er folket uenige hvilken nytte det har.

nå er jo som du sikkert har fått med deg kroppen min helt i ulage, og vi venter på tilbakemelding fra gyn så dette kan jo absolutt også spille inn. Men jeg har lest meg frem til at den digitale også slår ut på østrogen, og østrogen stiger jo flere dager før lh-hormonet. Det er derfor den blinker nå, pga østrogen, også vil den bli fast når lh stiger. Med andre ord, så er det ikke så rart at strimlene er svake, for de stiger jo ikke før lh stiger ❤️

strimlene som skal være inni den digitale testen har jeg også tatt vare på, sammenligner de ikke med vanlig strimmel, men sammenligner de med hverandre, og de blir sterkere hvertfall :shy: tok ny nå på morgenkvisten og den blinker enda, så da er det 2,5 døgn siden jeg fikk første blinkende smiley, og i følge bruksanvisningen som sier 4 dager, burde ikke et fast smilefjes være så langt unna hvis kroppen fungerer nå ;)

og, dere! Noe enda mer positivt! Samboer kom hjem en tur i går fordi han hadde glemt noe viktig i jobbsammenheng, og i tillegg så kommer han nå hjem på tirsdag morgen og ikke på onsdag kveld pga ombookinger i fly (de reiser i kveld), så dette bedrer jo sjansene våre noe ❤️ Vi som ikke skulle prøve liksom.. blir jo gira når kroppen viser tegn til eggløsning ja :nailbiting:

Edit: glemte å legge ved bilde av strimlene til den digitale, de er svake - men øker i styrke likevel

Vedlegg

• 24899F5F-3D5F-4379-BD2A-AE3C6E0220A3.jpeg
    24899F5F-3D5F-4379-BD2A-AE3C6E0220A3.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 66
Last edited:
Cd 17 og fortsatt negative el tester...
Nå er jeg utolmodig og lei disse lange syklusene...

Melder meg inn her.

Nerinna - 32 - PP9 - B1 - EL 18/6 - IKM 1/7

Krysser fingrene for klaff denne måneden. Nå har jeg ferie også så gode muligheter for å slappe av og kose oss ;)

Ville dere kalt denne positiv? Jeg synes teststreken ser minst like kraftig ut men mye smalere enn kontrollstreken? Premom ratet den til 0.7, altså low. Lurer på om det er jeg som ønsketenker eller om Premom ikke klarer å ta høyde for smal strek...

Vedlegg

• C5D4096F-B137-4EA3-94B4-BAF939465B31.jpeg
    C5D4096F-B137-4EA3-94B4-BAF939465B31.jpeg
    36,9 KB · Visninger: 70
Ville dere kalt denne positiv? Jeg synes teststreken ser minst like kraftig ut men mye smalere enn kontrollstreken? Premom ratet den til 0.7, altså low. Lurer på om det er jeg som ønsketenker eller om Premom ikke klarer å ta høyde for smal strek...

positiv ja ❤️

Jeg vil også vente lengst mulig
Vet ikke, har lyst å prøve vente lengst mulig! Men fyker nok en test rundt 8-9 dpo siden jeg har legetime da :D Når tenker du?
Jeg vil også vente lengst mulig, har kun vanlige tester liggende da jeg bestilte feil:rolleyes::hilarious: sist tok jeg en 3 dpo:hilarious: skal vente mye lengre denne gangen ihvertfall:joyful:

nå er jo som du sikkert har fått med deg kroppen min helt i ulage, og vi venter på tilbakemelding fra gyn så dette kan jo absolutt også spille inn. Men jeg har lest meg frem til at den digitale også slår ut på østrogen, og østrogen stiger jo flere dager før lh-hormonet. Det er derfor den blinker nå, pga østrogen, også vil den bli fast når lh stiger. Med andre ord, så er det ikke så rart at strimlene er svake, for de stiger jo ikke før lh stiger ❤️

strimlene som skal være inni den digitale testen har jeg også tatt vare på, sammenligner de ikke med vanlig strimmel, men sammenligner de med hverandre, og de blir sterkere hvertfall :shy: tok ny nå på morgenkvisten og den blinker enda, så da er det 2,5 døgn siden jeg fikk første blinkende smiley, og i følge bruksanvisningen som sier 4 dager, burde ikke et fast smilefjes være så langt unna hvis kroppen fungerer nå ;)

og, dere! Noe enda mer positivt! Samboer kom hjem en tur i går fordi han hadde glemt noe viktig i jobbsammenheng, og i tillegg så kommer han nå hjem på tirsdag morgen og ikke på onsdag kveld pga ombookinger i fly (de reiser i kveld), så dette bedrer jo sjansene våre noe ❤️ Vi som ikke skulle prøve liksom.. blir jo gira når kroppen viser tegn til eggløsning ja :nailbiting:

Edit: glemte å legge ved bilde av strimlene til den digitale, de er svake - men øker i styrke likevel
Ja, mente å huske at det var noe i tillegg til pilleslutten. Visste faktisk ikke at digitaø tester vegge hormonene, men da gir det jo mening! :) så når man tester dobbelt sånn som det, med både digital og vanlig får man jo mye informasjon om hva som skjer i kroppen! Spennende! :) og veldig gøy at du og samboeren får et par økter rundt EL denne pp-en likevel! :dance011 da er det jo faktisk muligheter!

Jeg vil også vente lengst mulig

Jeg vil også vente lengst mulig, har kun vanlige tester liggende da jeg bestilte feil:rolleyes::hilarious: sist tok jeg en 3 dpo:hilarious: skal vente mye lengre denne gangen ihvertfall:joyful:
Haha ja jeg ender nok opp med å gjøre noe lignende selv! Har en del tidlig tester liggende, så kommer nok til å slite med å la vær :p

Ja, mente å huske at det var noe i tillegg til pilleslutten. Visste faktisk ikke at digitaø tester vegge hormonene, men da gir det jo mening! :) så når man tester dobbelt sånn som det, med både digital og vanlig får man jo mye informasjon om hva som skjer i kroppen! Spennende! :) og veldig gøy at du og samboeren får et par økter rundt EL denne pp-en likevel! :dance011 da er det jo faktisk muligheter!

Da er det muligheter ja, hvis det er EL som er på fære nå da vel og merke. Vi har hvertfall gjort det vi kan for denne gangen også får tiden vise om det blir EL innen rimelig tid eller ikke :)

Å fyyyy flate, jeg har så sinnsyke EL-murringer nå! Håper det er et bra egg som løsner!

Flere som får litt sånn verkende øm følelse helt nederst i tissen ved EL, typ ved "inngangen"? Pleier å få en del murringer i eggstokkområdet ved EL, men nå kjennes tissen nesten akkurat sånn som den føltes ut i tida rett etter jeg fødte dattera mi (minus vondt der det var rifter og sting liksom). Men det er skikkelig ømt! Øitt sånn pulserende følelse :bookworm::bored: Dette er nytt for meg! Var også litt småvondt/ubehagelig å ha sex i går, men det var typ oppi livmorhalsen eller hva det heter..

Jeg har vært litt fraværende her de siste dagene, beklager det. Men fy søren så fantastisk denne årstiden er! Kan være utendørs hele dagen, barna kan få være litt med venner igjen og alle er i så godt humør :D

I dag har jeg tatt tempen for første gang. Muligens litt seint å starte CD9, men jeg prøver. Tenker at jeg kanskje begynner å teste etter EL i dag også. Har ingen symptomer enda, så er nok noen dager igjen. Men jeg har litt lyst til å begynne likevel. Tror jeg av og til bare vil tisse på en pinne :hilarious:

Back
Topp