nå er jo som du sikkert har fått med deg kroppen min helt i ulage, og vi venter på tilbakemelding fra gyn så dette kan jo absolutt også spille inn. Men jeg har lest meg frem til at den digitale også slår ut på østrogen, og østrogen stiger jo flere dager før lh-hormonet. Det er derfor den blinker nå, pga østrogen, også vil den bli fast når lh stiger. Med andre ord, så er det ikke så rart at strimlene er svake, for de stiger jo ikke før lh stiger
strimlene som skal være inni den digitale testen har jeg også tatt vare på, sammenligner de ikke med vanlig strimmel, men sammenligner de med hverandre, og de blir sterkere hvertfall
tok ny nå på morgenkvisten og den blinker enda, så da er det 2,5 døgn siden jeg fikk første blinkende smiley, og i følge bruksanvisningen som sier 4 dager, burde ikke et fast smilefjes være så langt unna hvis kroppen fungerer nå
og, dere! Noe enda mer positivt! Samboer kom hjem en tur i går fordi han hadde glemt noe viktig i jobbsammenheng, og i tillegg så kommer han nå hjem på tirsdag morgen og ikke på onsdag kveld pga ombookinger i fly (de reiser i kveld), så dette bedrer jo sjansene våre noe
Vi som ikke skulle prøve liksom.. blir jo gira når kroppen viser tegn til eggløsning ja
Edit: glemte å legge ved bilde av strimlene til den digitale, de er svake - men øker i styrke likevel