Da var ikm her og digitaltest var negativ. Venter på Tr og pp 4... på det fjerde skal det skje..?
har bestemt meg for å ikke teste så tidlig heretter. Lei av skyggestreker og den evige tolkningen. Kjenner jeg blir nokså stressa av det.
og letingen etter symptomer skal jeg også legge på hylla.. symptomer og fravær av symptomer betyr visstnok ikke en dritt likevel.
Jeg er stressa og frustrert.. innbiller meg at jeg er for gammel. Med de to første klaffet det på første og andre forsøk. Denne gangen er jeg mye eldre og mannen er byttet ut med en ny(og yngre
). Hva om vi ikke kan få barn sammen? Hva om jeg kan få barn, men ikke han? Tusen tanker kommer når det ikke klaffer med en gang. Jeg vet godt at det kan ta tid, jeg sluttet jo på pillen i slutten av mars(etter 12 års bruk), og 3 mnd med prøving er jo ikke lenge sånn sett..og 34 år er jo ikke gammelt i det hele tatt sånn egentlig. Prøver å tenke at det er jeg som er utålmodig og overtenker alt, men det er ikke så enkelt likevel.
Nå skal vi prøve å bare slappe av og nyte sommeren sammen, med sol og masse askjer såklart
håper det snart klaffer for oss også.
Dette ble et litt langt innlegg, men godt å få ut litt tanker..
Gratulerer til alle med positiv test