IKM uke 27 <3

Jeg syns 11m og 12m og 11k og 12pm ser ganske like ut, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg ennå. HCG-en øker vel annen hver dag, så det blir nok sterkere i morgen :happy: Veldig fint og sterkt kryss på CB! Jeg har også lyst på sånn! :angelic:
Tusen takk for det <3
Jeg er bare livredd det har stagnert nå, men vi får se i morgen tidlig. Da skal jeg også ta blodprøve :D

Lyslys brun utflod i dag på do, også stikking i underlivet i ettermiddag. Men skal ikke mens før lørdag, og bruker vanligvis å få migreneanfall dagene før mens, men ikke kjent noe til det ennå. Så enten så er jeg gravid og har hatt en festeblødning - derav litt restblod utblanda.
Eller så er det forvarsel på mens, men bruker aldri å ha det.
Tar ingen tester før helga. Men skal ta en test uansett blødning eller ikke, siden jeg har høyere risiko for exu igjen.

Lykke til alle som tester og gratulerer til dere med positiv:D Veldig glad på alles vegne!
Skuffa over at jeg var så bombesikker denne gangen, men med lutealfase på 7 dager var jeg nok sjanseløs. Spent på om neste syklus er sånn, eller om det var el som var tullete denne gangen.
Så nå venter jeg på at noen starter ikm uke 30:angelic: Trives så godt i ikm gruppene:happy: Klar for pp3!

Ser det er mange som er misfornøyde med Metode sine strimmeltester, og det er jeg også :( Har fått positive og negative tester om hverandre de siste dagene. Vet ikke hva jeg skal tro :bored: Tørr ikke å juble eller ha forhåpninger om noen ting. Var så dum at jeg kjøpte en 10pk til, så får bare bruke dem opp. Har en digital også, men tørr jo ikke å fyre den av når testene viser så mye forskjellig :yuck: Ååå :gen045

Ser det er mange som er misfornøyde med Metode sine strimmeltester, og det er jeg også :( Har fått positive og negative tester om hverandre de siste dagene. Vet ikke hva jeg skal tro :bored: Tørr ikke å juble eller ha forhåpninger om noen ting. Var så dum at jeg kjøpte en 10pk til, så får bare bruke dem opp. Har en digital også, men tørr jo ikke å fyre den av når testene viser så mye forskjellig :yuck: Ååå :gen045

Uff, det er slitsomt!

Men jeg synes nå det motsatte :D. Synes at mange tester har blitt alt for følsom :D Jeg får skygge på halvparten av testene. HCG er jo ikke 0 ved ikke-gravide, bare under 5.
Neste gang skal jeg kjøpe en digital og teste ved IKM. :smiley-ashamed004 (never gonna happen)

Uff, det er slitsomt!

Men jeg synes nå det motsatte :D. Synes at mange tester har blitt alt for følsom :D Jeg får skygge på halvparten av testene. HCG er jo ikke 0 ved ikke-gravide, bare under 5.
Neste gang skal jeg kjøpe en digital og teste ved IKM. :smiley-ashamed004 (never gonna happen)
Er det jeg også tenker- skal heller begynne å teste ved IKM. Men vet jo at det aldri kommer til å skje :hilarious: Fikk jo en kjempepositiv test for to dager siden (dog litt etter tidsfrist, men :shy:). Og samme på de andre testene jeg har tatt.. alle har strek etter tidsfristen har gått ut. Kan jo hende EL var litt senere enn jeg trodde og at jeg ikke er over IKM enda, men ååååh! Jeg blir gal :depressed:

Hvis gyn hadde rett, så er jeg type 12-13 dpo i dag, og da er vel alt håp ute for denne gang. Blenda!! Men hvis EL-testene hadde rett, så er jeg bare 5 dpo :rolleyes:

Vedlegg

• CABF3DF2-D0B8-4696-AE38-1C5B832E1420.jpeg
    CABF3DF2-D0B8-4696-AE38-1C5B832E1420.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 94
Da var ikm her og digitaltest var negativ. Venter på Tr og pp 4... på det fjerde skal det skje..? o_O:happy: har bestemt meg for å ikke teste så tidlig heretter. Lei av skyggestreker og den evige tolkningen. Kjenner jeg blir nokså stressa av det. :confused: og letingen etter symptomer skal jeg også legge på hylla.. symptomer og fravær av symptomer betyr visstnok ikke en dritt likevel.

Jeg er stressa og frustrert.. innbiller meg at jeg er for gammel. Med de to første klaffet det på første og andre forsøk. Denne gangen er jeg mye eldre og mannen er byttet ut med en ny(og yngre:p). Hva om vi ikke kan få barn sammen? Hva om jeg kan få barn, men ikke han? Tusen tanker kommer når det ikke klaffer med en gang. Jeg vet godt at det kan ta tid, jeg sluttet jo på pillen i slutten av mars(etter 12 års bruk), og 3 mnd med prøving er jo ikke lenge sånn sett..og 34 år er jo ikke gammelt i det hele tatt sånn egentlig. Prøver å tenke at det er jeg som er utålmodig og overtenker alt, men det er ikke så enkelt likevel.
Nå skal vi prøve å bare slappe av og nyte sommeren sammen, med sol og masse askjer såklart ;)håper det snart klaffer for oss også.

Dette ble et litt langt innlegg, men godt å få ut litt tanker..
Gratulerer til alle med positiv test :Heartbigred

Da var ikm her og digitaltest var negativ. Venter på Tr og pp 4... på det fjerde skal det skje..? o_O:happy: har bestemt meg for å ikke teste så tidlig heretter. Lei av skyggestreker og den evige tolkningen. Kjenner jeg blir nokså stressa av det. :confused: og letingen etter symptomer skal jeg også legge på hylla.. symptomer og fravær av symptomer betyr visstnok ikke en dritt likevel.

Jeg er stressa og frustrert.. innbiller meg at jeg er for gammel. Med de to første klaffet det på første og andre forsøk. Denne gangen er jeg mye eldre og mannen er byttet ut med en ny(og yngre:p). Hva om vi ikke kan få barn sammen? Hva om jeg kan få barn, men ikke han? Tusen tanker kommer når det ikke klaffer med en gang. Jeg vet godt at det kan ta tid, jeg sluttet jo på pillen i slutten av mars(etter 12 års bruk), og 3 mnd med prøving er jo ikke lenge sånn sett..og 34 år er jo ikke gammelt i det hele tatt sånn egentlig. Prøver å tenke at det er jeg som er utålmodig og overtenker alt, men det er ikke så enkelt likevel.
Nå skal vi prøve å bare slappe av og nyte sommeren sammen, med sol og masse askjer såklart ;)håper det snart klaffer for oss også.

Lykke til med neste pp :Heartred

Forstår deg så godt og har lignende tanker selv. Men vi bare overtenker og er utålmodige:banghead: Jeg håper det klaffer for oss begge i neste pp:D Nå venter jeg bare på ikm uke 30:woot:

Skjønner deg godt med tanke på det med ny mann, hadde det vært med den samme hadde man i det minste hatt mindre ukjente faktorer..
Regner med ny pp her også, så da ses vi nok på neste IKM gruppe.
Lykke til!

Tante rød for fullt her i dag. Kanskje covid vaksina som gjør at jeg fikk så kort syklus

Tante rød for fullt her i dag. Kanskje covid vaksina som gjør at jeg fikk så kort syklus
Jeg skal ta vaksinen i dag, og er litt spent siden flere kvinner som har tatt den like før mens har meldt om veldig kraftige blødninger. Dagen før mens må vel kunne kalles like før:wacky:

Alle 3 er tatt idag :hilarious: På den nederste er det en rosa strek i virkeligheten, kom ikke så godt fram på bildet. Hva skal jeg tro?! :banghead:

Vedlegg

• 566B3A55-37D6-4E63-AB09-2060DEAD90B7.jpeg
    566B3A55-37D6-4E63-AB09-2060DEAD90B7.jpeg
    437,3 KB · Visninger: 113
Syns jeg ser noe på den nederste ja... Har du noen andre typer tester du kan prøve?
Har bare én digital og 4 tester igjen av metode-strimlene.. får ikke tak i noen andre akkurat nå, bor langt unna apotek/butikk :( Vet ikke om jeg tørr å kaste bort den digitale? :rolleyes:

Har bare én digital og 4 tester igjen av metode-strimlene.. får ikke tak i noen andre akkurat nå, bor langt unna apotek/butikk :( Vet ikke om jeg tørr å kaste bort den digitale? :rolleyes:
Skjønner det… da må du vel kanskje bare vente noen dager og se om TR kommer eller ta den digitale :)

Back
Topp