Fantastisk Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk Gratulerer!!
Så bra! Gratulerer
Jeg skulle egentlig ikke hatt mens før lørdag-mandag.Jeg skal ta vaksinen i dag, og er litt spent siden flere kvinner som har tatt den like før mens har meldt om veldig kraftige blødninger. Dagen før mens må vel kunne kalles like før
Tok den 24/6 har hørt om både kortere og lengere syklus av den.Jeg har hørt at andre har fått lengre syklus, men ikke kortere. Når tok du vaksina?
Lykke til med neste pp
Er det en bekreftet bieffekt?Tok den 24/6 har hørt om både kortere og lengere syklus av den.
Tviler sterkt på at vaksine i dag vil hindre at mens kommer i morgen. Men om den kan gjøre at el blir utsatt er det helt greit, for den faller på verst tenkelige uke hver mndJeg skulle egentlig ikke hatt mens før lørdag-mandag.
Er vell ingenting som er dokumentert ennå, men det er meldt om flere tilfeller av «forstyrrelse i menstruasjonssyklus, enten i form av kortere eller lengere syklus»Er
Er det en bekreftet bieffekt?
Tviler sterkt på at vaksine i dag vil hindre at mens kommer i morgen. Men om den kan gjøre at el blir utsatt er det helt greit, for den faller på verst tenkelige uke hver mnd
For min del var den eneste annerledes vi gjorde å ha sex annenhver dag litt tidligere og litt seinere rundt det jeg trodde var el. Har aldri brukt test for å finne el. Så tror det handla mye om flaks. Med førstemann satt ikke spira før 6 pp, mens denne ganga gikk det på 2Jeg må bare spørre..dere som har fått positiv test denne pp'en, gjorde dere noe annerledes nå enn tidligere , og hvor mye aksjer og når ifh El?
Siden de ikke har gått ut med noen offisiell advarsel får vi håpe det betyr at det er forbigående... Lengre syklus er jo en ting, men blir den kortere for mange vil det jo bli flere som vil få problemer med å bli gravide. Krysser fingrene for dereEr vell ingenting som er dokumentert ennå, men det er meldt om flere tilfeller av «forstyrrelse i menstruasjonssyklus, enten i form av kortere eller lengere syklus»
Håper dog det er kortvarig, ellers vil lutealfasen bli for kort til at egget kan feste seg om det blir befrukta. Har bare ut det her året å prøve selv, før vi får ivf.
Jeg er så dum! Kikket på testen fra i dag tidlig, og det er en supersvak strek der. Av typen som blir borte om du stirrer på den, og testen er jo alt for gammel nå. Men dukker håpet opp? Så klart
Hadde sex annenhver dag først. Så 4 dager før EL startet vi å ha sex hver dagJeg må bare spørre..dere som har fått positiv test denne pp'en, gjorde dere noe annerledes nå enn tidligere , og hvor mye aksjer og når ifh El?
Man blir lettere skrullete i hodet av denne prøvinga, og det er så lett for mange å si "du må bare ikke tenke på det, kos deg med prøvingen og lev livet som vanlig". Vel jeg får ikke til det, i perioden mellom mens og el går det tålelig greit, mellom el og IKM er hjernen helt ensporet Jeg burde egentlig ikke klage, jeg har jo to barn fra før, men sånn er det nå bare...Akkurat sånn har jeg det også. Er håp så lenge TR holder seg unna, men samtidig veldig frustrerendeLest om de som tester positivt sent, men tenker at så heldig er man ikke selv. Får så negativt tankesett i slutten av dpo-land. Ikke klaffa de andre prøveperiodene så hvorfor skal man være så heldig nå liksom.
Føler at det aldri skal gå å få barn
Føler med deg. Hadde ikm på mandag, men tror muligens ikm er idag (testet ikke etter el). Ingen mens enda, og bare svakesvake streker. Negativ digital i morges. Men håpet er der enda så lenge mensen ikke er kommet Håper for oss begge!IKM i dag, testen hadde et hint til strek, men den var for svak til å kalles positiv. SELVSAGT har tr bestemt seg for å være treig i dag, alltid når jeg våkner har den vært i gang, men nå har den enda ikke dukket opp. Jeg er også småkvalm i dag, men det er like gjerne vaksinen fra i går. Så hva teller for: ingen kviser, bedring av psoriasis, masse stikninger og forsinket mens. Imot: negativ test. Jeg får bare vente, men regner med at tr dukker opp veldig snart....
IKM i dag, testen hadde et hint til strek, men den var for svak til å kalles positiv. SELVSAGT har tr bestemt seg for å være treig i dag, alltid når jeg våkner har den vært i gang, men nå har den enda ikke dukket opp. Jeg er også småkvalm i dag, men det er like gjerne vaksinen fra i går. Så hva teller for: ingen kviser, bedring av psoriasis, masse stikninger og forsinket mens. Imot: negativ test. Jeg får bare vente, men regner med at tr dukker opp veldig snart....
Krysser fingrene for dere begge toFøler med deg. Hadde ikm på mandag, men tror muligens ikm er idag (testet ikke etter el). Ingen mens enda, og bare svakesvake streker. Negativ digital i morges. Men håpet er der enda så lenge mensen ikke er kommet Håper for oss begge!