IKM uke 27 <3

Føler med deg. Hadde ikm på mandag, men tror muligens ikm er idag (testet ikke etter el). Ingen mens enda, og bare svakesvake streker. Negativ digital i morges. Men håpet er der enda så lenge mensen ikke er kommet ❤️ Håper for oss begge!
Håper, håper, håper:smiley-angelic001

*fluffymama* - 36 år - PP8 (etter sa i nov) - B3 - EL ca 22.06 - IKM 06.07

Dag 3 forsinket. Ikke tatt test siden vi er på ferie og jeg er usikker på om de har tester på den lokale butikken her :)
Finnes vel knapt nok en butikk uten rfsu tester lenger;)

Finnes vel knapt nok en butikk uten rfsu tester lenger;)

Skal sjekke idag ...er på hjemstedet mitt...liten plass så satser på at det evt er en sommerhjelp i kasse :wacky:

*fluffymama* - 36 år - PP8 (etter sa i nov) - B3 - EL ca 22.06 - IKM 06.07

Dag 3 forsinket. Ikke tatt test siden vi er på ferie og jeg er usikker på om de har tester på den lokale butikken her :)
Oi, så spennende :D De fleste butikker pleier vel å ha tester i kasseområdet (sammen med kondomene :laughing002)

Man blir lettere skrullete i hodet av denne prøvinga, og det er så lett for mange å si "du må bare ikke tenke på det, kos deg med prøvingen og lev livet som vanlig". Vel jeg får ikke til det, i perioden mellom mens og el går det tålelig greit, mellom el og IKM er hjernen helt ensporet:wtf: Jeg burde egentlig ikke klage, jeg har jo to barn fra før, men sånn er det nå bare...
Det går nok skal du se! Lykke til:Heartred

Ja, samme her :wacky: Tenker ønsket om barn er like stort selv om man har barn fra før :) Er noe med følelsen om å få en komplett familie tenker jeg.
Takk :Heartred
Fortsatt ingen TR her, men kjenner mye mensmurringer i dag :)

Takk for det! :Heartred
Da er vi midt i flyttekaos, så da går kanskje dpo-dagene litt fortere og man kanskje klarer å tenke på noe annet og senke skuldra litt da det kommer til babylaging :wacky:
Ja, det blir nok godt med en distraksjon. Dpo-dagene går forferdelig sakte når man ikke har så mye annet å fokusere på, så flyttekaos kan nok komme godt med:D

Her er jeg på do x-antall ganger i timen da det kjennes ut som mensen er kommet hele tiden. Men nei! Ingenting :pompus:

Her er jeg på do x-antall ganger i timen da det kjennes ut som mensen er kommet hele tiden. Men nei! Ingenting :pompus:

samme her. mensmurringer av og på i to-tre dager allerede. løp på do flere ganger i dag sikkert at jeg har begynt å blø.
får jo skygge på flere tester men ingenting som andre kan se :D

samme her. mensmurringer av og på i to-tre dager allerede. løp på do flere ganger i dag sikkert at jeg har begynt å blø.
får jo skygge på flere tester men ingenting som andre kan se :D
Virker som vi er flere som er i samme båt. Jeg har ingen tegn på at mens er på vei, men min syklus har vært helt jevn på 28 dager, typ man kan stille klokka etter den...

Kom en teskje blod når jeg sto opp idag :sorry: Ikke kommet mer etter det. Får se om det tar seg opp utover dagen, men håpet er relativt knust egentlig :arghh:

I dag. "ikke gravid" på CB men sterkere skygge på Normal en i går og svak skygge på rfsu.
Tror at noen skjer men må bare håpe at alt går bra!! Hadde kjempesterke mensmurringer hele dagen i går. Og har byttet vanlig vann med Farris :D :D (noen jeg hater når jeg ikke er gravid men klarer ikke å drikke noen annet mens jeg er gravid).

Shit. Er det mulig at etter 4 år har vi blitt gravide selv? Googlet jo IVF 2 dager siden fordi vi skulle begynne med IVF etter sommer.
Håper, håper!!

Også mulig at jeg er litt mindre en 12/13 dpo.

Screenshot 2021-07-09 at 07.14.53.png

I dag. "ikke gravid" på CB men sterkere skygge på Normal en i går og svak skygge på rfsu.
Tror at noen skjer men må bare håpe at alt går bra!! Hadde kjempesterke mensmurringer hele dagen i går. Og har byttet vanlig vann med Farris :D :D (noen jeg hater når jeg ikke er gravid men klarer ikke å drikke noen annet mens jeg er gravid).

Shit. Er det mulig at etter 4 år har vi blitt gravide selv? Googlet jo IVF 2 dager siden fordi vi skulle begynne med IVF etter sommer.
Håper, håper!!

Vis vedlegget 360904
Streksynet mitt skimter på de to strimmeltestene :happy: Har faktisk hørt om flere tilfeller hvor noen har gjort seg klare til IVF også har de klart det på egenhånd. Jeg krysser alt jeg har for deg!

Nå begynner jeg å tro at gyn tok feil og at jeg kan stole på EL-testene allikavel. Er ca dpo 15 ifølge henne, men TR har ikke kommet ennå og jeg har ikke kjent noe særlig på symptomene som pleier å komme i dagene før TR. Og som du kan se på testen, så er jeg ikke gravid :p
Ifølge EL-testene er jeg bare 7 dpo, så da er det jo fortsatt håp.

Vedlegg

• D6FDE6BF-8C24-402E-B50B-BB74F323E2C9.jpeg
    D6FDE6BF-8C24-402E-B50B-BB74F323E2C9.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 92
Den ene mnd vi ikke prøvde aktivt og jeg ikke er med i en IKM-gruppe :facepalm: Denne MÅ jo være positiv?? Ikm i morgen :rolleyes:

Vedlegg

• F3CA9610-BB3B-41D4-A968-3CBD72E95974.jpeg
    F3CA9610-BB3B-41D4-A968-3CBD72E95974.jpeg
    872,6 KB · Visninger: 121

Håper, håper!!

Vis vedlegget 360904
Syns jeg skimter streker! Krysser fingrene for dere:happy093.

Back
Topp