IKM uke 27 <3

Her er det fortsatt ingen mens, såvidt rosa utflod på kveld i går, men det var en gang og ikke noe etterpå. Men med negativ test også i dag må jeg vel bare innse at det ikke har klaffet denne mnd og bare puste ut og vente på tr så ny periode kan begynne:p Fordelen er at i det minste skyver det her neste el over i en bedre periode av mnd, for inntil nå har det vært på værst tenkelige tid...

Last edited:
Her er det fortsatt ingen mens, såvidt rosa utflod på kveld i går, men det var en gang og ikke noe etterpå. Men med negativ test også i dag må jeg vel bare innse at det ikke har klaffet denne mnd og bare puste ut og vente på tur så ny periode kan begynne:p Fordelen er at i det minste skyver det her neste el over i en bedre periode av mnd, for inntil nå har det vært på værst tenkelige tid...
Selv om det er trist at det ikke har klaffet denne måneden, så er det jo fint at du er positiv til neste runde :p Ønsker deg masse lykke til!

Klarte ikke å la være, jeg tok en test før leggetid og syns nå jeg kan skimte en rosa strek:oops: Den var der før tiden gikk ut og er ikke lett å ta bilde av... Eller er det bare jeg som er gal?:wacky:

Vedlegg

• 20210710_001443.jpg
    20210710_001443.jpg
    757,9 KB · Visninger: 107
  • 20210710_001808.jpg
    20210710_001808.jpg
    831,2 KB · Visninger: 107
Våkna i dag og fikk lyst til å gråte, streken er borte og tr er her:smiley-angry017 Over på ny pp for oss...

Blenda i dag og :meh:

Vedlegg

• CE19F39F-76AF-4F72-B049-8C062CA6768C.jpeg
    CE19F39F-76AF-4F72-B049-8C062CA6768C.jpeg
    983,1 KB · Visninger: 77
Hater denne delen av DPO-land :nailbiting: Er redd for å se noe farge på papiret hver gang jeg er på do nå. Har begynt å spotte 8-9 dpo de siste månedene.

Hater denne delen av DPO-land :nailbiting: Er redd for å se noe farge på papiret hver gang jeg er på do nå. Har begynt å spotte 8-9 dpo de siste månedene.
Skjønner hva du mener. Hver gang jeg får mens får jeg lyst til å droppe hele prøvingen, bare for å slippe skuffelsen, men så kommer lysten igjen man hopper på karusellen igjen:rolleyes:

Skjønner hva du mener. Hver gang jeg får mens får jeg lyst til å droppe hele prøvingen, bare for å slippe skuffelsen, men så kommer lysten igjen man hopper på karusellen igjen:rolleyes:
Ja, det er akkurat det.. det er så tungt å få negative tester og mens hver måned, men kan jo ikke annet enn å håpe at det skal gå en eller annen gang snart.

Blenda 9 dpo. Ikke antydning til strek engang :(

Vedlegg

• AEA7BA39-37AB-4F19-AF48-C9ECBB8434BB.jpeg
    AEA7BA39-37AB-4F19-AF48-C9ECBB8434BB.jpeg
    1 MB · Visninger: 63
Har blødd i 3 dager nå, ganske lite i forhold til «normalt». Idag er blødningen så og si stoppet :pompus::pompus:

Back
Topp