Hadde en mikroskopisk blødning istad, vi snakker en liten dråpe på papiret Ikke kommet noe mer etter det, ingen smerter. Hadde litt sengekos i går kveld, kan det være pga det tro? Har kjøpt meg flere tester + en digital, spent på resultatet i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo absolutt være fra sengekosen. Testa du etter EL? Hvis ikke, så kan det jo ha vært sein EL og det er en festeblødning?Hadde en mikroskopisk blødning istad, vi snakker en liten dråpe på papiret Ikke kommet noe mer etter det, ingen smerter. Hadde litt sengekos i går kveld, kan det være pga det tro? Har kjøpt meg flere tester + en digital, spent på resultatet i kveld
Muligens. Hadde EL rundt 21/22 juni. Men rart hvis festeblødningen kommer etter svak positiv test Har uansett ikke kommet noe mer, så regner med det ikke er noe farligKan jo absolutt være fra sengekosen. Testa du etter EL? Hvis ikke, så kan det jo ha vært sein EL og det er en festeblødning?
Vi traff også på første forsøk alle 3 gangene jeg har vært gravid! Men jeg Mistet den siste, og etter da har jeg ikke blitt gravid igjen! Er i pp4 nå! Så signerer deg i at nr 3 er en luringHer har TR meldt seg for fullt, så da utgår ønsket om marsbeibi i fra PP1 .. vi som trodde og mener vi er så treffsikker! Alt for en grunn vil jeg tro, men rar følelse da det har klaffa kun dager etter endt prevensjon to ganger før. Nr 3 er en luring, er det vel mange som sier.
Regner med det blir pause så jeg får tatt vaksine før vi prøver igjen.- kanskje... Hvis jeg klarer å vente på vaksnia da!
Jeg har lettblødende livmortapp, så med en gang jeg blir gravid er det utrolig lite som skal til før jeg blør. Kan være du har det også? Det er ufarlig, men irriterende og skremmende til tider...Muligens. Hadde EL rundt 21/22 juni. Men rart hvis festeblødningen kommer etter svak positiv test Har uansett ikke kommet noe mer, så regner med det ikke er noe farlig
Krysser fingrene for degMuligens. Hadde EL rundt 21/22 juni. Men rart hvis festeblødningen kommer etter svak positiv test Har uansett ikke kommet noe mer, så regner med det ikke er noe farlig
Det er slettes ikke umulig! Sist jeg var gravid for 6 år siden hadde jeg et par ekle episoder med blødninger. Siste gang i uke 11. Fossblødde og trodde det hele var over, men var bare en blodåre som hadde sprukket. Baby hadde det helt fint når vi sjekket med UL. Er veldig redd for at det samme skjer igjen denne gangen Var så utrolig skremmende..Jeg har lettblødende livmortapp, så med en gang jeg blir gravid er det utrolig lite som skal til før jeg blør. Kan være du har det også? Det er ufarlig, men irriterende og skremmende til tider...
Huff da Lkke til i neste ppKan bare settes på TR. Negativ digital og forventa mens i morgen, så da får jeg bare stålsette meg for enda en prøveperiode.
Lykke til dere andre som fortsatt tester og gratulerer til dere med positiv test
Uff da Lykke til neste pp!Ikm i dag og negative tester både i går og i dag. Kan nok settes på TR, selv hun ikke har dukket opp ennå. Har gått på Crinone, så hun banker nok på døren i løpet av et par dager. Gratulerer til alle med positiv test
Jeg syns 11m og 12m og 11k og 12pm ser ganske like ut, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg ennå. HCG-en øker vel annen hver dag, så det blir nok sterkere i morgen Veldig fint og sterkt kryss på CB! Jeg har også lyst på sånn!Jeg klør meg fælt i hue, strimmeltestene i dag er definitivt svakere siden i går, men CB digital viser 2-3 uker (?!), og CB+ viser et sterkt kryss, eller?
Jeg stoler på strimlene altså, de har alltid vistindikasjoner på kjemisk - og har aldri tatt feil. Blirspennende å se hvordan den ser ut i morgen
Vis vedlegget 360705
Huff Lykke til videre med neste pp!Da kan jeg også settes på TR
Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide Og håper på mange fler positive tester ila uka til dere som fortsatt venter
Dette er altfor tydelig/sterk for å være kjemisk. Jeg tror du kan senke skuldrene og nyte de første ukene før kvalmen kommer!Jeg klør meg fælt i hue, strimmeltestene i dag er definitivt svakere siden i går, men CB digital viser 2-3 uker (?!), og CB+ viser et sterkt kryss, eller?
Jeg stoler på strimlene altså, de har alltid vistindikasjoner på kjemisk - og har aldri tatt feil. Blirspennende å se hvordan den ser ut i morgen
Vis vedlegget 360705
Neimen huff da lykke til i neste pp!!Har begynt å spotte! Kan nok settes på TR.
Gratulerer igjen alle som fikk positiv test!!! Er glad på deres vegner <3
Dette er altfor tydelig/sterk for å være kjemisk. Jeg tror du kan senke skuldrene og nyte de første ukene før kvalmen kommer!