IKM uke 27 <3

Jeg blir så oppgitt over meg selv :( Jeg skulle ikke ta noen ny test før tidligst i morgen. Men så var jeg så sinnsykt svimmel i går og jeg synes det virker som om alt har en sterkere lukt. Helt nye symptomer for meg. Jeg er 13 DPO i dag med en blenda test :shifty: Jeg synes jeg skimter noe der teststreken skal være. Men jeg håper vel for hardt. Jeg kommer uansett til å teste på onsdag og torsdag morgen om TR ikke kommer på tiden pga vaksina.
Fikk blendahvit igjen i dag jeg også. Men skal ta vaksinen på onsdag, så jeg tester i morgen og på onsdag for sikkerhets skyld:wacky:

Jeg kan nok settes på tr.
Masse lykke til til dere som enda ikke har fått positiv. Og gratulerer til alle med positiv test:Heartred:Heartred:Heartred

Da jenter… kan dere forvente mindre spam fra meg :oops: Jeg senker skuldrene litt :) Kan settes på gravid :smiley-bounce012
3DF7833D-2CC0-4A7A-8C84-13C14BE5F853.jpeg

Vet ikke om noen husker meg fra tidliger ikm grupper men ville bare snike og si gratulerer til alle med positiv test ❤️❤️ Etter pp7 tar vi pause her

Negativ test i dag også. Kan settes på TR, kjenner at den ankommer i kveld eller i morgen. Jeg har nå gått tom for både gr. og EL-tester og tar med det en pause fra forumet. Etter nesten et år vet jeg nå at jeg har EL mellom CD 13-14. Planen nå er å nyte ferien og legge inn aksjer rundt de dagene samt prøve å senke skuldrene. Skal til og med pakke ned tempmåleren :woot:

Gratulerer til de av dere som har fått positiv test, og riktig god sommer alle sammen!! :Heartred:wav

Vet ikke om noen husker meg fra tidliger ikm grupper men ville bare snike og si gratulerer til alle med positiv test ❤️❤️ Etter pp7 tar vi pause her
Jeg husker deg! Tusen takk :) Masse masse lykke til videre :love017

Negativ test i dag også. Kan settes på TR, kjenner at den ankommer i kveld eller i morgen. Jeg har nå gått tom for både gr. og EL-tester og tar med det en pause fra forumet. Etter nesten et år vet jeg nå at jeg har EL mellom CD 13-14. Planen nå er å nyte ferien og legge inn aksjer rundt de dagene samt prøve å senke skuldrene. Skal til og med pakke ned tempmåleren :woot:

Gratulerer til de av dere som har fått positiv test, og riktig god sommer alle sammen!! :Heartred:wav
oh nei :( Det var synd! Masse masse lykke til videre til deg og. Kos deg i ferien! :)

Huff da :Heartred Krysser fingrene for at en avslappende ferie fører til en liten spire :)

Her har TR meldt seg for fullt, så da utgår ønsket om marsbeibi i fra PP1 .. vi som trodde og mener vi er så treffsikker! Alt for en grunn vil jeg tro, men rar følelse da det har klaffa kun dager etter endt prevensjon to ganger før. Nr 3 er en luring, er det vel mange som sier.

Regner med det blir pause så jeg får tatt vaksine før vi prøver igjen.- kanskje... Hvis jeg klarer å vente på vaksnia da!

Last edited:
Fantastisk :Heartred Nå må du ta en digital!
Svak strek på vanlig test også! Blir digital i morgen ❤️ Håper dette holder, kjennes ut som tr kommer når som helst. Vet jo at det er ganske normalt, men man klarer ikke å la vær å tenke heller :depressed::hilarious:

Her har TR meldt seg for fullt, så da utgår ønsket om marsbeibi i fra PP1 .. vi som trodde og mener vi er så treffsikker! Alt for en grunn vil jeg tro, men rar følelse da det har klaffa kun dager etter endt prevensjon to ganger før. Nr 3 er en luring, er det vel mange som sier.

Regner med det blir pause så jeg får tatt vaksine før vi prøver igjen.- kanskje.
Huff da :Heartred Lykke til med vaksine og eventuelle fremtidige forsøk :happy:

Her har testekjøret også begynt. Testa i går kveld og i dag tidlig. La testene i skuffen og da jeg så på dem i sta hadde den ene en svak skygge. Glemte å merkere de, så vet ikke hvilken som fikk skygge. Vet jo at man uansett ikke skal se på de etter tidsfrist :wacky:
Håper så veldig, men er 12 dpo ca og etter jeg så den skyggen testa jeg en gang til nå, men den var helt klart negativ.. Får ikke med streken på bilde, så ikke vits å legge ut :)

Svak strek på vanlig test også! Blir digital i morgen ❤️ Håper dette holder, kjennes ut som tr kommer når som helst. Vet jo at det er ganske normalt, men man klarer ikke å la vær å tenke heller :depressed::hilarious:
Jeg hadde samme følelse forrige gang, kjentes ut som at TR skulle komme når som helst, men den kom 38 uker senere. :dummy: Håper det blir det samme for deg!! :happy:

Back
Topp