Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter ett eller annet der ja, men vet ikke om det er strek eller bare skyggeJeg blir så oppgitt over meg selv Jeg skulle ikke ta noen ny test før tidligst i morgen. Men så var jeg så sinnsykt svimmel i går og jeg synes det virker som om alt har en sterkere lukt. Helt nye symptomer for meg. Jeg er 13 DPO i dag med en blenda test Jeg synes jeg skimter noe der teststreken skal være. Men jeg håper vel for hardt. Jeg kommer uansett til å teste på onsdag og torsdag morgen om TR ikke kommer på tiden pga vaksina.
I told you! Wiiiii!Tror ikke jeg hadde streksyn likevel, for nå ser jeg streken fra avstand når den ligger på badbenken men for sikkerhetsskyld, dere ser den dere også nå?
Skimter noe der ja. Ikke mist håpet før TR melder ankomst! Hang in there girlJeg blir så oppgitt over meg selv Jeg skulle ikke ta noen ny test før tidligst i morgen. Men så var jeg så sinnsykt svimmel i går og jeg synes det virker som om alt har en sterkere lukt. Helt nye symptomer for meg. Jeg er 13 DPO i dag med en blenda test Jeg synes jeg skimter noe der teststreken skal være. Men jeg håper vel for hardt. Jeg kommer uansett til å teste på onsdag og torsdag morgen om TR ikke kommer på tiden pga vaksina.
Nei, det der er jo klart og tydelig!Noen grunn til å tvile nå? Jeg blir så stressa
Øverste er RFSU tidligtest. Og nederste er metode
Vis vedlegget 360608
Denne der da positiv ut? Hvor mange dpo?20 min etter testen ble tatt Kan det være? Aldri fått sånn strek på disse etter tidsfrist
Sender deg varme tanker og klemmer <312 dpo og blenda er vel bare å belage seg på ny pp da... superskuffa.. jeg var såå sikker på at det hadde klaffet nå siden jeg ikke hadde ømme pupper rett etter EL slik jeg bruker.. de ømme puppene kom først 10 dpo og ikke nærheten så ømme som de bruker å være. Og så har jeg vært så sinnsykt trøtt... men det kan sikkert skyldes været og travle dager på jobb.
GratulererNoen grunn til å tvile nå? Jeg blir så stressa
Vis vedlegget 360608
Skimter ett eller annet der ja, men vet ikke om det er strek eller bare skygge
Skimter noe der ja. Ikke mist håpet før TR melder ankomst! Hang in there girl
I morgen tidlig hvis TR ikke har kommet...!Huff ja, jeg ser den Når tenker du å teste første gang?
Spam i vei! Det er så koselig å se strekene dineBeklager «spam», skal gi meg nå fremover altså
Dagens test 12 dpo. Ingen av oss tørr å juble enda, får avvente hcg prøver denne uka
Vis vedlegget 360611
Jeg ser to fine babystreker derNoen grunn til å tvile nå? Jeg blir så stressa
Vis vedlegget 360608
Åååh gratulerer! Si ifra om du vil at jeg skal sette deg på GravidBare fordi jeg ikke klarer å la bære, så testa jeg med en sånnen test også, og det var ikke tidligtest ei gang. Føler ikke det er tvil ei gang
Fiiine streker! Gratulerer!Noen grunn til å tvile nå? Jeg blir så stressa
Vis vedlegget 360608
Gratulerer!!Bare fordi jeg ikke klarer å la bære, så testa jeg med en sånnen test også, og det var ikke tidligtest ei gang. Føler ikke det er tvil ei gang
Åååh gratulerer! Si ifra om du vil at jeg skal sette deg på Gravid