IKM uke 27 <3

11 dpo ifølge gyn, 3-4 dpo ifølge EL-test.. håper at EL-testene stemmer :p

Vedlegg

• 702729CB-3A10-49C6-8A7F-8F07FAE7102F.jpeg
    702729CB-3A10-49C6-8A7F-8F07FAE7102F.jpeg
    902,1 KB · Visninger: 102
Jeg blir så oppgitt over meg selv :( Jeg skulle ikke ta noen ny test før tidligst i morgen. Men så var jeg så sinnsykt svimmel i går og jeg synes det virker som om alt har en sterkere lukt. Helt nye symptomer for meg. Jeg er 13 DPO i dag med en blenda test :shifty: Jeg synes jeg skimter noe der teststreken skal være. Men jeg håper vel for hardt. Jeg kommer uansett til å teste på onsdag og torsdag morgen om TR ikke kommer på tiden pga vaksina.

Vedlegg

• 67290194-B29D-41E5-8EAB-E49D7D97415F.jpeg
    67290194-B29D-41E5-8EAB-E49D7D97415F.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 104
Jeg blir så oppgitt over meg selv :( Jeg skulle ikke ta noen ny test før tidligst i morgen. Men så var jeg så sinnsykt svimmel i går og jeg synes det virker som om alt har en sterkere lukt. Helt nye symptomer for meg. Jeg er 13 DPO i dag med en blenda test :shifty: Jeg synes jeg skimter noe der teststreken skal være. Men jeg håper vel for hardt. Jeg kommer uansett til å teste på onsdag og torsdag morgen om TR ikke kommer på tiden pga vaksina.
Skimter ett eller annet der ja, men vet ikke om det er strek eller bare skygge :Heartred

Skimter noe der ja. Ikke mist håpet før TR melder ankomst! Hang in there girl :hug003

Noen grunn til å tvile nå? Jeg blir så stressa :smiley-ashamed004
Øverste er RFSU tidligtest. Og nederste er metode

B7690607-D65C-4D59-9D0F-271C6A598F9D.jpeg

12 dpo og blenda :( er vel bare å belage seg på ny pp da... superskuffa.. jeg var såå sikker på at det hadde klaffet nå siden jeg ikke hadde ømme pupper rett etter EL slik jeg bruker.. de ømme puppene kom først 10 dpo og ikke nærheten så ømme som de bruker å være. Og så har jeg vært så sinnsykt trøtt... men det kan sikkert skyldes været og travle dager på jobb.
Sender deg varme tanker og klemmer <3

Beklager «spam», skal gi meg nå fremover altså :P
Dagens test 12 dpo. Ingen av oss tørr å juble enda, får avvente hcg prøver denne uka

4CDA2406-5B6A-42B5-A6DA-E7296AE75C4F.jpeg

Skimter ett eller annet der ja, men vet ikke om det er strek eller bare skygge :Heartred
Skimter noe der ja. Ikke mist håpet før TR melder ankomst! Hang in there girl :hug003

Godt å høre at det ikke er noe gærent med øya mine i alle fall :laughing002 Ligner nok mer på en skyggestrek, for jeg klarer ikke å se at den har farge. Jeg måtte sjekke om de jeg har tatt tidligere har hatt samme strek og er av samme lot-nr. Men kunne ikke se noe på de. Men jeg har jo også lest her inne at babyplan tidligtest har sånne fæle skyggestreker.

Bare fordi jeg ikke klarer å la bære, så testa jeg med en sånnen test også, og det var ikke tidligtest ei gang. Føler ikke det er tvil ei gang :happy::happy:

Vedlegg

• 0C15385A-56BB-4A0C-AFF7-ACF38879131D.jpeg
    0C15385A-56BB-4A0C-AFF7-ACF38879131D.jpeg
    777,6 KB · Visninger: 82
Bare fordi jeg ikke klarer å la bære, så testa jeg med en sånnen test også, og det var ikke tidligtest ei gang. Føler ikke det er tvil ei gang :happy::happy:
Åååh gratulerer! :D:Heartred:Heartred Si ifra om du vil at jeg skal sette deg på Gravid :D

Gratulerer!!:smiley-bounce016

Back
Topp