IKM uke 27 <3

Jeg er altså så skuffet over at jeg har begynt å spotte i dag! Trodde virkelig det klaffet denne pp, selvom syklusen var helt på tur og el ikke kom før cd20.
Ekstra skuffa fordi neste pp havner midt i ferieturer osv osv og da er jo sjansene mye mindre.
Og ja, jeg var inne på festeblødningstanken for det hadde jeg med førstemann, men det utsetter bare skuffelsen til mensen setter skikkelig i gang.

Men jeg jubler for dere med fine dobbelstreker og heier på resten:smiley-bounce022

Kvinner meg opp til pp3 og håper vi kan være litt sniki på familietur:smiley-ashamed005

Syns jeg skimter noe der
Syns også men tror ikke det er rosa. Første gang jeg bruker tidligtest fra Babyplan. Med vanlig Babyplan har jeg aldri fått skyggestrek men men..

Også, jeg fikk ikke sjekke testen før flere timer senere. Var på hytta og det var kø på badet :D, så jeg kastet testen i sekken og sjekket først nå.

Syns også men tror ikke det er rosa. Første gang jeg bruker tidligtest fra Babyplan. Med vanlig Babyplan har jeg aldri fått skyggestrek men men..

Også, jeg fikk ikke sjekke testen før flere timer senere. Var på hytta og det var kø på badet :D, så jeg kastet testen i sekken og sjekket først nå.
Får teste igjen i morra, hvis du kan :D

Så gøy med flere positive tester :happy:

Er det dette som går under "skyggestrek" eller ser jeg syner eller hva? Føler man ser noe når man vil se noe! 8 DPO

Vedlegg

• 56CEA6BF-77C9-4A2B-888F-B8EAF15969FE.jpeg
    56CEA6BF-77C9-4A2B-888F-B8EAF15969FE.jpeg
    413,6 KB · Visninger: 108
Så gøy med flere positive tester :happy:

Er det dette som går under "skyggestrek" eller ser jeg syner eller hva? Føler man ser noe når man vil se noe! 8 DPO
Jeg ser ingenting...

Regnte nesten med at jeg har pådratt meg streksyn, haha. Men er fortsatt tidlig enda da, så gir ikke opp.

Du må ikke gi opp enda nei :Heartred Jeg fikk negativ 10 DPO. Og jeg har ikke gitt opp enda jeg heller :pNå tør jeg ikke å teste før på tirsdag tror jeg ;)

Gleder meg til å se flere positive tester de neste dagene :Heartred

Jeg testet negativt i dag også, 10 DPO. Har en lutealfase på mellom 9-11 dager og er nå spent om Wild Yam i kombinasjon med lavdose progresteron klarer å forlenge L-fasen :pompus: *Håper*:smiley-angelic001

Regnte nesten med at jeg har pådratt meg streksyn, haha. Men er fortsatt tidlig enda da, så gir ikke opp.
Oh nei du. Skimter noe jeg og ;) Fikk min første svaaake positiv idag. 10 DPO. Og jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid denne pp. Jeg var deprimert allerede 6 DPO :rolleyes:

Oh nei du. Skimter noe jeg og ;) Fikk min første svaaake positiv idag. 10 DPO. Og jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid denne pp. Jeg var deprimert allerede 6 DPO :rolleyes:
Nehei, gjør du? Føler liksom den mørke teststripa forstyrrer synet mitt o_O Men skal leve videre i troa, og teste igjen i morgen tidlig. Dette var på kvelden 8DPO:nailbiting:

Hvordan teller man ukene? Er dag 1 i syklusen uke 0, eller uke 1?

Dag 1 i syklusen er uke 0+0.
Hadde jeg gått ut ifra «menstermin» hadde jeg vart 4+1, men jeg vet at jeg hadde sen eggløsning og vil bli flyttet fram ved UL hvis jeg bruker mensterminen, så jeg satte min uke 0+0 14 dager før eggløsningsdatoen istedenfor.

Dag 1 i syklusen er uke 0+0.
Hadde jeg gått ut ifra «menstermin» hadde jeg vart 4+1, men jeg vet at jeg hadde sen eggløsning og vil bli flyttet fram ved UL hvis jeg bruker mensterminen, så jeg satte min uke 0+0 14 dager før eggløsningsdatoen istedenfor.

Skjønner! Det var lurt det :) Jeg har glemt ALT fra mitt forrige svangerskap :woot:
Dvs om jeg tester 14 dager etter estimert dato for EL da kan jeg regne å være i uke 4+0?

Last edited:
Back
Topp