Nora87
Flørter med forumet
Gratulerer!10 DPO idag. Si at dere ser det jeg ser! Dette er ingen skygge, sant? Den mye mer synlig i virkeligheten
Vis vedlegget 360513
Dette bilde er bedre
Vis vedlegget 360514
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!10 DPO idag. Si at dere ser det jeg ser! Dette er ingen skygge, sant? Den mye mer synlig i virkeligheten
Vis vedlegget 360513
Dette bilde er bedre
Vis vedlegget 360514
10 DPO idag. Si at dere ser det jeg ser! Dette er ingen skygge, sant? Den mye mer synlig i virkeligheten
Vis vedlegget 360513
Dette bilde er bedre
Vis vedlegget 360514
Det kan ikke være festeblødning?Nå skjønner jeg ingenting… Plutselig kom tr nå idag. Den skal jo ikke komme før uti uka
Syns jeg skimter noe derDagens test (tørket).
Vis vedlegget 360542
Syns også men tror ikke det er rosa. Første gang jeg bruker tidligtest fra Babyplan. Med vanlig Babyplan har jeg aldri fått skyggestrek men men..Syns jeg skimter noe der
Får teste igjen i morra, hvis du kanSyns også men tror ikke det er rosa. Første gang jeg bruker tidligtest fra Babyplan. Med vanlig Babyplan har jeg aldri fått skyggestrek men men..
Også, jeg fikk ikke sjekke testen før flere timer senere. Var på hytta og det var kø på badet , så jeg kastet testen i sekken og sjekket først nå.
10 DPO idag. Si at dere ser det jeg ser! Dette er ingen skygge, sant? Den mye mer synlig i virkeligheten
Vis vedlegget 360513
Dette bilde er bedre
Vis vedlegget 360514
Gratulerer sååååå mye!!!!!
Jeg ser ingenting...Så gøy med flere positive tester
Er det dette som går under "skyggestrek" eller ser jeg syner eller hva? Føler man ser noe når man vil se noe! 8 DPO
Regnte nesten med at jeg har pådratt meg streksyn, haha. Men er fortsatt tidlig enda da, så gir ikke opp.Jeg ser ingenting...
Regnte nesten med at jeg har pådratt meg streksyn, haha. Men er fortsatt tidlig enda da, så gir ikke opp.
Oh nei du. Skimter noe jeg og Fikk min første svaaake positiv idag. 10 DPO. Og jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid denne pp. Jeg var deprimert allerede 6 DPORegnte nesten med at jeg har pådratt meg streksyn, haha. Men er fortsatt tidlig enda da, så gir ikke opp.
Nehei, gjør du? Føler liksom den mørke teststripa forstyrrer synet mitt Men skal leve videre i troa, og teste igjen i morgen tidlig. Dette var på kvelden 8DPOOh nei du. Skimter noe jeg og Fikk min første svaaake positiv idag. 10 DPO. Og jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid denne pp. Jeg var deprimert allerede 6 DPO
Hvordan teller man ukene? Er dag 1 i syklusen uke 0, eller uke 1?Takk, i like måte!! Jeg hadde en tidlig sa i juni, i uke 4+3, nå er jeg bare 3+3, så jeg våger nesten uke tro på det enda.
Hvordan teller man ukene? Er dag 1 i syklusen uke 0, eller uke 1?
Jeg glemte å svare angående symptomerGratulerer!!!
Har du noen symptomer allerede?
Dag 1 i syklusen er uke 0+0.
Hadde jeg gått ut ifra «menstermin» hadde jeg vart 4+1, men jeg vet at jeg hadde sen eggløsning og vil bli flyttet fram ved UL hvis jeg bruker mensterminen, så jeg satte min uke 0+0 14 dager før eggløsningsdatoen istedenfor.