IKM uke 27 <3

I går kveld fikk jeg endelig noen symptomer å bryne meg på :wacky: Jeg syntes plutselig ølen til samboer lukta kjempevondt, sånn type lukt gamle tomme ølbokser lukter. Han fikk ikke lov til å ligge med ansiktet mot meg i natt siden det lukta så kraftig :laughing002

Jeg kjenner meg også litt uvel. Kan jo bare være de typiske hormonene som spiller meg et puss. Men dette syntes jeg var spennende. Og dette er nye symptomer jeg ikke har hatt i de andre PP-ene.

Noen av dere andre som har begynt å kjenne på nye symptomer? :happy:

Har hatt litt menssmerter og stikkninger, men ikke noe utenom det og jeg vet jo av erfaring at det kjenner jeg utenom prøving også problemet er bare at jeg legger mye mer merke til det nå som jeg leter:pompus:

Har hatt litt menssmerter og stikkninger, men ikke noe utenom det og jeg vet jo av erfaring at det kjenner jeg utenom prøving også problemet er bare at jeg legger mye mer merke til det nå som jeg leter:pompus:

Kjenner meg så godt igjen. Når man begynner å kjenne etter, så kjenner man alt :joyful:

Har du turt å teste enda?

Ingen symptom, ikke særlig ømme pupper lenger (pleier å være et sikkert tegn på at TR kommer om et par dager). Dette er pp10, men vi sluttet med prevensjon i juni 2020... Vi har allerede planlagt legebesøk etter sommerferien, og da håper jeg vi får litt hjelp/veiledning. :)

Edit: ca 12 dpo i dag

I går kveld fikk jeg endelig noen symptomer å bryne meg på :wacky: Jeg syntes plutselig ølen til samboer lukta kjempevondt, sånn type lukt gamle tomme ølbokser lukter. Han fikk ikke lov til å ligge med ansiktet mot meg i natt siden det lukta så kraftig :laughing002

Jeg kjenner meg også litt uvel. Kan jo bare være de typiske hormonene som spiller meg et puss. Men dette syntes jeg var spennende. Og dette er nye symptomer jeg ikke har hatt i de andre PP-ene.

Kjenner meg så godt igjen. Når man begynner å kjenne etter, så kjenner man alt :joyful:

Har du turt å teste enda?

Ja, det er rart med det, man kan lure seg selv veldig. Så nå passet jeg på å merke meg "symptomer" mellom el og mens når jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Og jeg fant fort ut at "gravid" symptomer egentlig bare er generelle følelser:wtf: Men menssmerter pleier ikke jeg å ha, så da ble det håp med en gang:oops:
Testet i dag, og den var aldeles blendahvit. 10 dpo i dag, så er fortsatt en mulighet der da. Torsdag er IKM, man kan stille klokka etter syklusen min:p

Nå begynner vi å nærme oss, dere :D bare to dager til første IKM-dag. Håper på mange fine tester med to tydelige streker de neste dagene!! :love7

Personlig er jeg veldig spent på den neste uken! Hvis gyn har rett, er jeg ca 9 dpo nå. Hvis EL-testene har rett, så er jeg bare 1-2 dpo! Men siden jeg vanligvis har kort lutealfase ifølge EL-testene, så vil jeg mest sannsynlig få TR neste helg hvis det ikke har klaffa denne måneden. så ja, blir spennende å se.
Jeg tok en strimmeltest i går sammen med EL-test, og den så ganske blenda ut. Skal prøve å ikke teste noe før jeg nærmer meg slutten av uken, men jeg eier ikke viljestyrke, spesielt når jeg ser andre få svake streker :laughing002

Bah, øyna et lite håp her om dagen for kjente etter livmorhalstappen og da var den så høyt plassert at jeg ikke nådde den. Kjente igjen nå og da var den lavere plassert sånn at jeg kjente den og kjentes ut som den var litt åpen.. Gikk vel ikke nå heller.
Måtte bare få ut litt frustrasjon. Samboer blir irritert hvis jeg er negativ for det smitter over på han :meh:

haha :laughing002 Før vi fikk sexundervisning på skolen trodde jeg man ble det når man gifta seg. Jeg ba på mine knær om at mamma og pappa måtte gifte seg på nytt så jeg kunne få en lillesøster

Haha, hadde det bare vært så enkelt:laughing021

Forrige pp var jeg ikke gravid men kjente på murringer, lyskestrekk, trøtthet og ømme nipler.

Nå har jeg ingen symptomer 7dpo, bortsett fra at jeg er kvalm! Så hvis jeg ikke er gravid må jeg til legen for jeg er så kvalm:laughing002

9 dpo og to strekker i dag, det er ekte strekk og ikke skygge, ikke sant?
5DFBE511-8131-4F89-B154-87A1A1096E98.jpeg

Bah, øyna et lite håp her om dagen for kjente etter livmorhalstappen og da var den så høyt plassert at jeg ikke nådde den. Kjente igjen nå og da var den lavere plassert sånn at jeg kjente den og kjentes ut som den var litt åpen.. Gikk vel ikke nå heller.
Måtte bare få ut litt frustrasjon. Samboer blir irritert hvis jeg er negativ for det smitter over på han :meh:

Hvilken dpo er du? Det samme skjedde meg, at den lå veeeldig høyt og så plutselig lå litt lavere, (men ikke helt nede som ved mensen), og jeg ble også negativ, men er nok gravid likevel. Den påvirkes jo lett av aktivitet og trening, og er lavere om kvelden.

Blendahvit test i dag også her, men jeg gir ikke opp. Jeg skal ærlig innrømme at jeg føler meg gravid og ifølge appen jeg bruker for å spore syklus, symptomer og div annet har jeg mer grunner til å føle meg gravid denne mnd. Jeg har logget ryggvondt for første gang og menssmerter mye tidligere enn normalt. Jeg er også den heldige vinneren av psoriasis, og det pleier å bli verre noen dager før mens, den har faktisk fått en forbedring heller. Så jeg får fortsette å teste og krysse fingrene for at tanta ikke dukker opp på torsdag...

Hvilken dpo er du? Det samme skjedde meg, at den lå veeeldig høyt og så plutselig lå litt lavere, (men ikke helt nede som ved mensen), og jeg ble også negativ, men er nok gravid likevel. Den påvirkes jo lett av aktivitet og trening, og er lavere om kvelden.

Er vel 10/11 dpo nå :) Ja, så den fine testen din! Sier forsiktig gratulerer. Må være en babystrek det der!
Ja, er vel forsåvidt sant ja. Skal prøve å ikke tenke så mye på dens plassering. Men tror ikke jeg blir å teste før nærmere ikm. Testet i går tidlig og da var testen negativ :)

Blendahvit test i dag også her, men jeg gir ikke opp. Jeg skal ærlig innrømme at jeg føler meg gravid og ifølge appen jeg bruker for å spore syklus, symptomer og div annet har jeg mer grunner til å føle meg gravid denne mnd. Jeg har logget ryggvondt for første gang og menssmerter mye tidligere enn normalt. Jeg er også den heldige vinneren av psoriasis, og det pleier å bli verre noen dager før mens, den har faktisk fått en forbedring heller. Så jeg får fortsette å teste og krysse fingrene for at tanta ikke dukker opp på torsdag...
Det er fortsatt tidlig :happy: Har sett flere som ikke får positiv test før IKM!
Hvilken app bruker du? Sier den ifra hvilke symptomer du tidligere har logger, eller har du sjekket selv? Bruker flere apper selv, men syns det er litt irriterende at jeg må bla meg tilbake og sjekke selv :wacky:

Begynte dagen med en digital test i dag :D

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
(De to testene over er fra 9 dpo)

Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :P Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :P
93AF871C-BAFE-4793-AEFF-8484022958E7.jpeg

Begynte dagen med en digital test i dag :D

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
(De to testene over er fra 9 dpo)

Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :p Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :p
Vis vedlegget 360511
Gratulerer!!! :D
Har du noen symptomer allerede?

Back
Topp