IKM uke 27 <3

Det er fortsatt tidlig :happy: Har sett flere som ikke får positiv test før IKM!
Hvilken app bruker du? Sier den ifra hvilke symptomer du tidligere har logger, eller har du sjekket selv? Bruker flere apper selv, men syns det er litt irriterende at jeg må bla meg tilbake og sjekke selv :wacky:

Jada, har fortsatt håpet, men de to andre svangerskapene ga tidlig positive tester så da blir man jo litt utålmodig;)
Jeg bruker Flo, jeg må bla tilbake selv, men den er litt sånn at den gir råd og tilbakemeldinger basert på hva du legger inn og har lagt inn tidligere.

Begynte dagen med en digital test i dag :D

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
(De to testene over er fra 9 dpo)

Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :p Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :p
Vis vedlegget 360511

Jeg ville ikke bekymra meg så lenge testen er like sterke eller sterkere enn tidligere test. Ser en liten økning i testene dine jeg også. Tror det avhenger helt av tidspunktene du har tatt de tidligere testene, lot nr (at de er samme) og hvor lenge siden du tissa sist ;)

Hvis du skal sammenligne ville jeg heller testet annenhver dag så du får en mye tydeligere forskjell. Dobles ikke hcg i urinen hver 48 time?

Sier uansett gratulerer :Heartred

10 DPO idag. Si at dere ser det jeg ser! :woot: Dette er ingen skygge, sant? Den mye mer synlig i virkeligheten

1FD378AC-E256-470B-9372-2B9CB140B7D6.jpeg

Dette bilde er bedre
3B6BD691-0843-492A-A000-782B741323D0.jpeg

Last edited:
Begynte dagen med en digital test i dag :D

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
(De to testene over er fra 9 dpo)

Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :p Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :p
Vis vedlegget 360511
Gratulerer! Åh så fantastisk å se :D Skal jeg sette deg på Gravid? :D

Oh herregud! Jeg føler så mye rart nå. Har så mange tanker. Kan jeg teste igjen i kveld? Kan jeg ta en digital?Er det for tidlig å juble og fortelle mannen? Klarer nesten ikke vente til imorgen jeg :woot:
Vil tro en digital slår ut og her, men for sikkerhets skyld kan du jo vente til i morgen og ta en på morgen urin. Det er jo mest morro å slenge en digital i fanget til partner;)

:wtfNå skjønner jeg ingenting… Plutselig kom tr nå idag. Den skal jo ikke komme før uti uka

Vil tro en digital slår ut og her, men for sikkerhets skyld kan du jo vente til i morgen og ta en på morgen urin. Det er jo mest morro å slenge en digital i fanget til partner;)
Digitalen slo faktisk ikke ut. Det var den eneste jeg hadde :facepalm: Så mannen kjøper en på vei hjem i morgen :) Men klarte ikke å holde meg. Jeg testet igjen nå. Og streken er svak, men tydelig rosa. Så jeg fortalte han da :happy:

Digitalen slo faktisk ikke ut. Det var den eneste jeg hadde :facepalm: Så mannen kjøper en på vei hjem i morgen :) Men klarte ikke å holde meg. Jeg testet igjen nå. Og streken er svak, men tydelig rosa. Så jeg fortalte han da :happy:
De digitale trenger jo ofte litt høyere konsentrasjoner, jeg hater å brenne av de siden de er så dyre:wtf: Med en såpass tydelig strek som din trengs det vel strengt tatt ikke, men det er noe helt eget med å se "gravid" lyse mot deg:Heartred

:wtfNå skjønner jeg ingenting… Plutselig kom tr nå idag. Den skal jo ikke komme før uti uka
Skikkelig blødning? Kaaan jo være en feste blødning, men nå må det jo også sies at hver gang jeg har sagt det til meg selv har det vært menso_O

Skikkelig blødning? Kaaan jo være en feste blødning, men nå må det jo også sies at hver gang jeg har sagt det til meg selv har det vært menso_O
Jeg er sannelig ikke sikker. Jeg får ta en test om det gir seg (var ingen blod på papiret når jeg var på do)… Hadde ikke festeblødning i mitt forrige svangerskap, så har ingen erfaring med festeblødning. Trodde det kom mye tidligere enn dette.

Jeg er sannelig ikke sikker. Jeg får ta en test om det gir seg (var ingen blod på papiret når jeg var på do)… Hadde ikke festeblødning i mitt forrige svangerskap, så har ingen erfaring med festeblødning. Trodde det kom mye tidligere enn dette.
Kan jo være at egget festet seg senere enn antatt, at el var forsinket osv. Men fra tidligere erfaring er det bare noe vi sier til oss selv fordi vi ikke har lyst til å gi opp håpet:rolleyes:

De digitale trenger jo ofte litt høyere konsentrasjoner, jeg hater å brenne av de siden de er så dyre:wtf: Med en såpass tydelig strek som din trengs det vel strengt tatt ikke, men det er noe helt eget med å se "gravid" lyse mot deg:Heartred
Ja det er det! Jeg har mange staver fra babyplan. Og metode tidligtester liggende. Så kan teste hele dagen om jeg vil :hilarious: Men jeg vil ha digital! Men en positiv en :p amen det hjelper med de svake fine og :love017 Jeg følte eller annet var på gang siden jeg våknet idag. Jeg var kvalm. Hadde sure oppstøt. Var såååæ svett! Og kunne lukte nesten ALT o_O

Ja det er det! Jeg har mange staver fra babyplan. Og metode tidligtester liggende. Så kan teste hele dagen om jeg vil :hilarious: Men jeg vil ha digital! Men en positiv en :p amen det hjelper med de svake fine og :love017 Jeg følte eller annet var på gang siden jeg våknet idag. Jeg var kvalm. Hadde sure oppstøt. Var såååæ svett! Og kunne lukte nesten ALT o_O
Så morro at følelsene slo til da:smiley-bounce012:Heartbigred

Back
Topp