IKM uke 27 <3

6/7 dpo her, begynte å teste :)

Screenshot 2021-07-03 at 08.03.41.png

Hvor tidlig begynner dere testinga? :wacky: Jeg kløøør i fingrene. Fikk positiv test på kvelden 8 DPO med frøkna mi. Men trenger jo sånn sett ikke bety at den ville ha slått ut positivt like tidlig hvis jeg er gravid denne ganga.
Jeg startet i går dpo 7 og idag dpo 8, men syns ser negative ut. Ved forrige graviditet testet jeg positivt på morgenen dpo 9, så jeg håper på i morgen.. hvilken dpo er du?

Last edited:
Tror jeg kan konkludere med stigning altså, nederst er 10 dpo :D

elendig bilde som er tatt uten lys, så det er blitzen til telefonen som lager lys (ville ikke vekke mannen) :p
FADBF6B4-23B9-41AE-B6F1-FFFD1E19A39D.jpeg

tok nytt bilde:
AD4B6DEA-C433-4D67-BE6C-7CFA83434836.jpeg

Last edited:
Er det bare meg, er skimter dere noe på denne? o_O Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE o_O Urinen var litt utvanna :shifty:
9E6E8F41-79D0-4B2F-B825-31A3A2F2DAFB.jpeg
2163F46C-27BA-4251-96BC-88BC03643E78.jpeg

Last edited:
For å være helt ærlig så aner jeg ikke.. Aldri fått noe klart svar på det egentlig :confused: Trodde jo ikke jeg heller forsåvidt, men er jo noe merkelig i alle fall da jeg har vært 5 år uten prevansjon uten å ha blitt gravid. Har dog hatt uregelmessige sykluser hele veien frem til oppstart av Letrozol :) men alltid fått mensen med sykluser opp mot 45 dager på disse 5 årene.
Ja trodde mensen var et tegn på at man har hatt el og at egget ikke har blitt befruktet:bookworm: Syns alt sånn her er veldig spennende:joyful: Hadde du noen symptomer på eggløsning når du hadde positive eggløsningstester? Har å syklus på 36 dager

Ja trodde mensen var et tegn på at man har hatt el og at egget ikke har blitt befruktet:bookworm: Syns alt sånn her er veldig spennende:joyful: Hadde du noen symptomer på eggløsning når du hadde positive eggløsningstester? Har å syklus på 36 dager

Ja, det skal vel egentlig være slik i teorien :wacky: Nei, kan ikke si det. Er i grunn først de to-tre siste mnd jeg kan synes å ha kjent eggløsning og fått litt mer utflod, ellers ikke kjent noe tidligere eller merka endringer i utflod :)

10 dpo i dag og blendahvit test, tidligere har testen vært positive rundt 8/9. Jeg gir ikke opp håpet enda, men belager meg på at det blir ny mnd med prøving...

Er det bare meg, er skimter dere noe på denne? o_O Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE o_O Urinen var litt utvanna :shifty:
Vis vedlegget 360440 Vis vedlegget 360439

Må nok ærlig innrømme at jeg ikke ser noe, men det betyr ikke at det ikke er noe der:)

I går kveld fikk jeg endelig noen symptomer å bryne meg på :wacky: Jeg syntes plutselig ølen til samboer lukta kjempevondt, sånn type lukt gamle tomme ølbokser lukter. Han fikk ikke lov til å ligge med ansiktet mot meg i natt siden det lukta så kraftig :laughing002

Jeg kjenner meg også litt uvel. Kan jo bare være de typiske hormonene som spiller meg et puss. Men dette syntes jeg var spennende. Og dette er nye symptomer jeg ikke har hatt i de andre PP-ene.

Noen av dere andre som har begynt å kjenne på nye symptomer? :happy:

Husker dere da vi var små og trodde man ble gravid bare av å ha sex:wacky: :laughing025

Bare en tanke som datt inn i hodet mitt i dette evige dpo land:laughing021

haha :laughing002 Før vi fikk sexundervisning på skolen trodde jeg man ble det når man gifta seg. Jeg ba på mine knær om at mamma og pappa måtte gifte seg på nytt så jeg kunne få en lillesøster

Back
Topp