9 dpo, 11 dager etter jeg satt ovitrelle ååå jeg håper!!Jeg skimter noe der! Den nederste er tydelig sterkere. Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo, 11 dager etter jeg satt ovitrelle ååå jeg håper!!Jeg skimter noe der! Den nederste er tydelig sterkere. Hvor mange dpo?
Jeg startet i går dpo 7 og idag dpo 8, men syns ser negative ut. Ved forrige graviditet testet jeg positivt på morgenen dpo 9, så jeg håper på i morgen.. hvilken dpo er du?Hvor tidlig begynner dere testinga? Jeg kløøør i fingrene. Fikk positiv test på kvelden 8 DPO med frøkna mi. Men trenger jo sånn sett ikke bety at den ville ha slått ut positivt like tidlig hvis jeg er gravid denne ganga.
Ja trodde mensen var et tegn på at man har hatt el og at egget ikke har blitt befruktet Syns alt sånn her er veldig spennende Hadde du noen symptomer på eggløsning når du hadde positive eggløsningstester? Har å syklus på 36 dagerFor å være helt ærlig så aner jeg ikke.. Aldri fått noe klart svar på det egentlig Trodde jo ikke jeg heller forsåvidt, men er jo noe merkelig i alle fall da jeg har vært 5 år uten prevansjon uten å ha blitt gravid. Har dog hatt uregelmessige sykluser hele veien frem til oppstart av Letrozol men alltid fått mensen med sykluser opp mot 45 dager på disse 5 årene.
Ja trodde mensen var et tegn på at man har hatt el og at egget ikke har blitt befruktet Syns alt sånn her er veldig spennende Hadde du noen symptomer på eggløsning når du hadde positive eggløsningstester? Har å syklus på 36 dager
Er det bare meg, er skimter dere noe på denne? Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE Urinen var litt utvanna
Vis vedlegget 360440 Vis vedlegget 360439
9 dpo idagpå andre bilde ser jeg noe. Hvor mange dpo er du?
Det der må jo være babystrekTror jeg kan konkludere med stigning altså, nederst er 10 dpo
elendig bilde som er tatt uten lys, så det er blitzen til telefonen som lager lys (ville ikke vekke mannen)
Vis vedlegget 360434
tok nytt bilde: Vis vedlegget 360437
Tror kanskje jeg skimter noe ja!Er det bare meg, er skimter dere noe på denne? Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE Urinen var litt utvanna
Håper håper håper!Tror kanskje jeg skimter noe ja!
Er det bare meg, er skimter dere noe på denne? Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE Urinen var litt utvanna
Jeg serEr det bare meg, er skimter dere noe på denne? Andre tester som jeg har tatt har vært heeeeelt blenda. Jeg har som regel ikke streksyn. Men idag syns jeg at jeg så noeeeee. UTROLIG svak. Men syns jeg ser NOE Urinen var litt utvanna
Jaaa, det tror jammen jeg og!! Har bare mistet tidligere, men da fikk jeg positiv test sent (12 dpo), håper dette kan være et positivt tegn!!Det der må jo være babystrek
Tror jeg kan konkludere med stigning altså, nederst er 10 dpo
elendig bilde som er tatt uten lys, så det er blitzen til telefonen som lager lys (ville ikke vekke mannen)
Vis vedlegget 360434
tok nytt bilde: Vis vedlegget 360437
Husker dere da vi var små og trodde man ble gravid bare av å ha sex
Bare en tanke som datt inn i hodet mitt i dette evige dpo land