IKM uke 27 <3

Jeg må hoppe inn her, 8 dpo i dag IKM torsdag 8, vår 2.pp. Har hatt litt menssmerter, og stikninger, men vet jo av erfaring fra tidligere prøving at det ikke nødvendigvis betyr noe:wtf:
Jeg har holdt ut såpass lenge, men tenker jeg tar en test i morra.
Hvis du fyller ut infoen, så kan jeg legge deg til i lista :D

Skriv: brukernavn - alder - pp - barn du prøver på - el - ikm
Eksempel: TFE30 - 30 år - PP9? - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca. 11.07

8 - DPO negativ

Første syklus med Wild Yam og lavdose progresteron. Spent på om lutealfasen blir forlenget :shy: Ellers har jeg masse murringer og slikt, symptomene er med stor sannsynlighet forårsaket av progresteron. Hvis det ikke blir klaff denne syklusen, så kan jeg være fornøyd med at TR kommer i god tid før den lange teltturen på 14 dager. :rolleyes:

931EC5C5-0518-4DA1-B5F4-1E7A7567931E.jpeg

8 - DPO negativ

Første syklus med Wild Yam og lavdose progresteron. Spent på om lutealfasen blir forlenget :shy: Ellers har jeg masse murringer og slikt, symptomene er med stor sannsynlighet forårsaket av progresteron. Hvis det ikke blir klaff denne syklusen, så kan jeg være fornøyd med at TR kommer i god tid før den lange teltturen på 14 dager. :rolleyes:

Vis vedlegget 360355
Det er fortsatt tidlig! :)

Oi, to ukers telttur? Får håpe TR ikke dukker opp til det! :p Vi skal på en roadtrip, så jeg håper at hvis TR dukker opp, så dukker hun opp og forsvinner igjen i god tid før vi skal dra :p

Aha! Har du sjekka hvordan det så ut denne syklusen da? :)
Min gyn sa at folikkelene var fine og klare til der jeg var i syklusen, og at livmoren var klar til befruktning, så tror alt skal være greit sånn sett. Bare å vente og se om det funker denne gangen :happy:

Nei, dessverre. Gyn hadde ferie, så skal ta kontakt igjen i august :) Men hadde positiv test morgen cd 15, så synes jeg at jeg kjente noe som kunne ligne på EL smerter så krysser fingra! :)
Jepp, får liksom ikke gjort noe annet enn å legge inn aksjer og vente :happy:

Nei, dessverre. Gyn hadde ferie, så skal ta kontakt igjen i august :) Men hadde positiv test morgen cd 15, så synes jeg at jeg kjente noe som kunne ligne på EL smerter så krysser fingra! :)
Jepp, får liksom ikke gjort noe annet enn å legge inn aksjer og vente :happy:
Krysser fingrene for deg :happy::happy:

Oi, to ukers telttur? Får håpe TR ikke dukker opp til det! :p Vi skal på en roadtrip, så jeg håper at hvis TR dukker opp, så dukker hun opp og forsvinner igjen i god tid før vi skal dra :p

Det er fortsatt veldig tidlig. Sist fikk jeg positiv test 8 DPO på kvelden, og tenker automatisk at det samme skal skje igjen neste gang :hilarious:

Hvis du fyller ut infoen, så kan jeg legge deg til i lista :D

Skriv: brukernavn - alder - pp - barn du prøver på - el - ikm
Eksempel: TFE30 - 30 år - PP9? - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca. 11.07

Aleksing -37 år- PP 2 - B3 - EL ca 23/6 - IKM ca 08/7

Husker hvor spennende det var å se på tester og vente sammen med flere sist så jeg gleder meg :) Min første satt på pp9 og andre på pp1, men denne gangen er jeg mye eldre og det er en annen kommende far, så da må man bare prøve og håpe igjen:)

Aleksing -37 år- PP 2 - B3 - EL ca 23/6 - IKM ca 08/7

Husker hvor spennende det var å se på tester og vente sammen med flere sist så jeg gleder meg :) Min første satt på pp9 og andre på pp1, men denne gangen er jeg mye eldre og det er en annen kommende far, så da må man bare prøve og håpe igjen:)
Ja, det er veldig hyggelig og spennende å snakke med andre som er i samme situasjon. Jeg vil jo ikke fortelle til alle at vi prøver, så jeg har ikke så mange å prate med i "real life", så det er fint å ha noen å snakke med om alle disse greiene.

Krysser fingrene for at det går på PP2 for deg denne gangen:)

TR skal ankomme tirsdag, og vi reiser på tur på fredag - og da er muligens den verste blødningsperioden over. Er ikke så hypp på komboen TR og våtservietter. Sannsynligheten for aksjelegging blir da svært liten. Kommer til å føle meg veldig ufresh :hilarious:

Ja, det er veldig hyggelig og spennende å snakke med andre som er i samme situasjon. Jeg vil jo ikke fortelle til alle at vi prøver, så jeg har ikke så mange å prate med i "real life", så det er fint å ha noen å snakke med om alle disse greiene.

Krysser fingrene for at det går på PP2 for deg denne gangen:)

Takk!:Heartred

Her er det bare jeg og sambo som vet at vi prøver, og det er ikke lett å holde kjeft, spesielt når jeg er sammen med søstrene mine eller venninner:smiley-ashamed004

TR skal ankomme tirsdag, og vi reiser på tur på fredag - og da er muligens den verste blødningsperioden over. Er ikke så hypp på komboen TR og våtservietter. Sannsynligheten for aksjelegging blir da svært liten. Kommer til å føle meg veldig ufresh :hilarious:
Usj ja. Får håpe TR blir ferdig rett før, og EL venter til dere har kommet hjem :p

Takk!:Heartred

Her er det bare jeg og sambo som vet at vi prøver, og det er ikke lett å holde kjeft, spesielt når jeg er sammen med søstrene mine eller venninner:smiley-ashamed004
Haha, kjenner meg igjen der, har nesten forsnakka meg noen ganger. Jeg har fortalt det til den ene svigerinna mi, men hun er den eneste andre enn samboer som vet :)

Hvor tidlig begynner dere testinga? :wacky: Jeg kløøør i fingrene. Fikk positiv test på kvelden 8 DPO med frøkna mi. Men trenger jo sånn sett ikke bety at den ville ha slått ut positivt like tidlig hvis jeg er gravid denne ganga.

Bare deler min erfaring med deg her. Da vi virkelig gikk inn for å forsøke å bli gravide peaka mine EL tester også på cd 20-24 ca i flere sykluser (hadde da sykluser på ca 35 dager), og i julen var jeg skråsikker på at jeg var gravid. Hadde time til gyn på nyåret av andre årsaker og hun fortalte da at jeg ikke hadde hatt eggløsning på lenge og at mine egg lå på en "perlesnor". Var da jeg fikk starte med Letrozol og først nå i mai hun kunne konstantere at eggløsning faktisk hadde skjedd.
Så ut fra det jeg skjønner så kan EL testene vise "feil", for er ikke garantert at eggløsning i det hele tatt finner sted.. den ser vel bare økning av LH.
Trodde ikke man fikk mensen hver mnd om man ikke har el?

Hvor tidlig begynner dere testinga? :wacky: Jeg kløøør i fingrene. Fikk positiv test på kvelden 8 DPO med frøkna mi. Men trenger jo sånn sett ikke bety at den ville ha slått ut positivt like tidlig hvis jeg er gravid denne ganga.

Jeg skal på ferie på torsdag, så tenker å svi av en test tirsdag 10dpo:woot: med forrigemann fikk jeg svak positiv 11dpo:angelic:

Trodde ikke man fikk mensen hver mnd om man ikke har el?

For å være helt ærlig så aner jeg ikke.. Aldri fått noe klart svar på det egentlig :confused: Trodde jo ikke jeg heller forsåvidt, men er jo noe merkelig i alle fall da jeg har vært 5 år uten prevansjon uten å ha blitt gravid. Har dog hatt uregelmessige sykluser hele veien frem til oppstart av Letrozol :) men alltid fått mensen med sykluser opp mot 45 dager på disse 5 årene.

Back
Topp