IKM uke 27 <3

Jeg skjønner deg godt, jeg har samme følelse at det ikke har klaffa denne måneden, selv om vi har lagt inn mye aksjer og gyn sa at alt så helt perfekt ut :(
Kanskje det hadde vært en ide å droppe testene neste syklus, hvis dere er bortreist akkurat når EL skal være? Så kan dere heller bare satse på å legge inn aksjer rundt når du tror EL skal være / når den pleier å være. Blir kanskje ekstra stress å skulle ha med seg tester på ferie og tenke på det da? Og stress er jo bare negativt for hele prosessen :)
Ja, vurderer nå sterkt å la testene ligge hjemme. Blir så mye styr. Vi skal reise med familien til søsteren min. Så vi er 4 voksne og 3 barn. Ikke voldsomt mange. Men jeg vil heller bruke tiden på å kose meg med barnet vi allerede har ❤️:) Hun er covid barn, så det vil være hennes første tur til en fornøyelsespark. Og det vil jeg nyte :woot:

Ja, vurderer nå sterkt å la testene ligge hjemme. Blir så mye styr. Vi skal reise med familien til søsteren min. Så vi er 4 voksne og 3 barn. Ikke voldsomt mange. Men jeg vil heller bruke tiden på å kose meg med barnet vi allerede har ❤️:) Hun er covid barn, så det vil være hennes første tur til en fornøyelsespark. Og det vil jeg nyte :woot:
Det høres jo herlig ut :happy: Bedre å bare fokusere på henne og kose dere:Heartred

I dag har jeg fått litt farge på utfloden. Kan det være festeblødning, tro?

Er 8-10 dpo

Her skjer det fortsatt ingenting på EL-testene mine :hungover: Jeg har jo hatt økning fra CD19 eller 20 de tre siste månedene. Før det hadde jeg noen lange sykluser hvor jeg ikke hadde Peak før Cd24 og 27! :bored:
Det blir spennende å se når TR kommer (om hun kommer denne runden da :D). Det vil jo gi et innblikk i om gyn har rett i at EL-testene ikke fungerer for meg.

Nysgjerrig: når kom tr etter peak på cd20 og utover?
Fikk nemlig peak på cd20 nå og jeg har jo vanligvis syklus på 23-26 dager.

Bare litt lufting av tanker her :oops: Vi var veldig flinke til å legge inn aksjer denne PP. Jeg har hatt noen symptomer og. Ikke pga den blendahvite testen idag, men jeg føler jeg ikke er gravid denne PP heller :( Jeg vet ikke helt hva det er. Men ett eller annet inni meg sier at jeg ikke er det. Det gjør at jeg egentlig ikke har lyst til å teste i morgen :sorry: Venter til lørdag eller søndag jeg. Men jeg blir lei meg når jeg tenker at de fruktbare dagene mine i neste PP er rundt en liten planlagt tur til Lilleputthammer. Vi rekker vel noe før reisen. Og etter at jeg er tilbake. Får bare ta med meg testene da. Har ikke lyst til å stresse med det på en tur. Men vil heller ikke gå glipp av EL :depressed: Føler meg så.. rar. Ikke helt nedfor. Ikke deppa. Litt lei meg, kanskje? Klarer ikke helt å sette ord på følelsene mine heller :( Føler jeg tar sorgene på forskudd og blir skuffet over kroppen allerede 6 DPO

Føler akkurat likedan! Skal teste i morgen, 10 dpo, men forventer blenda:dead:

I kveld etter kveldsmat har jeg vært småkvalm og hatt en litt sånn merkelig følelse i livmorsområdet. 7 dpo ca :smiley-ashamed008

Nysgjerrig: når kom tr etter peak på cd20 og utover?
Fikk nemlig peak på cd20 nå og jeg har jo vanligvis syklus på 23-26 dager.
Sånn så syklusene mine ut de tre siste månedene med Peak ca CD20 :wacky:

Vedlegg

• 08F0F096-E84F-45A2-A13A-51780570AF4E.jpeg
    08F0F096-E84F-45A2-A13A-51780570AF4E.jpeg
    101,6 KB · Visninger: 59
10 dpo idag og har absolutt ingen symptomer denne gangen. Det KAN jo være et godt tegn siden jeg alltid har masse symptomer i dpo-land :angelic: Skal teste i kveld, men forventer egentlig ingenting :meh:

Jeg får melde meg inn i gruppen:shy:

Brevdua - 36 - B1 - PP10? - EL 24.06 - IKM 06.07

Har startet å bekymre meg for om jeg har utviklet permanent streksyn. Ser streker på alle tester her inne og på mine egne:sorry:

Det jeg gjorde i dag var å sammenligne en ubrukt strimmel fra MakeSure med dagens test 7 DPO. Lagt ved samme test to ganger, en våt og en som har tørket. Jeg ser en skygge på dem alle… :bored: Please, det har vel ikke tiltet for meg nå? :banghead: Jeg som trodde at MakeSure ikke ga skyggestreker.
Tempen har i tillegg sunket fra 36,66 i går til 36,30 i dag. Snakk om noen nervepirrende dager. :nailbiting: Innerst inne så tror jeg at ikke det har gått denne runden, har nesten ikke lagt inn aksjer.

69ADC167-708B-419A-BB14-286865722267.jpeg

Jeg får melde meg inn i gruppen:shy:

Brevdua - 36 - B1 - PP10? - EL 24.06 - IKM 06.07

Har startet å bekymre meg for om jeg har utviklet permanent streksyn. Ser streker på alle tester her inne og på mine egne:sorry:

Det jeg gjorde i dag var å sammenligne en ubrukt strimmel fra MakeSure med dagens test 7 DPO. Lagt ved samme test to ganger, en våt og en som har tørket. Jeg ser en skygge på dem alle… :bored: Please, det har vel ikke tiltet for meg nå? :banghead: Jeg som trodde at MakeSure ikke ga skyggestreker.
Tempen har i tillegg sunket fra 36,66 i går til 36,30 i dag. Snakk om noen nervepirrende dager. :nailbiting: Innerst inne så tror jeg at ikke det har gått denne runden, har nesten ikke lagt inn aksjer.

Vis vedlegget 360273
Velkommen :D

Jeg ser absolutt strek på den øverste som ser ut til å være ubrukt. Jeg ser også en skygge på det nederste bildet, men stoler ikke helt på det i og med at jeg ser strek på den ubrukte.

A886F0C5-21AB-4082-9980-2B1A940AE1CA.png
Flere enn meg som sjekket livmortappen for «gravidtegn»? Stemmer dette er jeg 100% gravid. Min livmortapp er plutselig kjempehøyt plassert nå. Høyere enn for bare et par dager siden. Det stemte ved forrige graviditet.

Dette betyr jo ikke at man ikke er gravid hvis den er lavt plassert, men er den høyt plassert så er man hverken etter eggløsning eller før mensen. (Like før og under el er den også høyt plassert.)

Last edited:
Se der ja, økning over en uke etter gyn mener jeg har EL :wacky: mulig at jeg egentlig hører til i IKM uke 28, men jeg blir her med dere, siden jeg starta tråden :wacky:

Vedlegg

• EAE245CE-2B4E-46A2-8285-950D3DF8CEB8.jpeg
    EAE245CE-2B4E-46A2-8285-950D3DF8CEB8.jpeg
    336,3 KB · Visninger: 64
Vis vedlegget 360275 Flere enn meg som sjekket livmortappen for «gravidtegn»? Stemmer dette er jeg 100% gravid. Min livmortapp er plutselig kjempehøyt plassert nå. Høyere enn for bare et par dager siden. Det stemte ved forrige graviditet.

Dette betyr jo ikke at man ikke er gravid hvis den er lavt plassert, men er den høyt plassert så er man hverken etter eggløsning eller før mensen. (Like før og under el er den også høyt plassert.)

Forrige syklus ble tappen min både lukket og høyt plassert etter EL. Dagen før IKM bevegde den seg nedover og jeg oppdaget at den hadde begynt å åpne seg.

Blir spennende å se om du har rett *krysser fingerne for deg*:Heartred

EDIT: Jeg sjekker min nå, og den er så høyt opp og bakovervendt at jeg nesten ikke rekker frem :wacky: Er 9 DPO i dag og under en uke til IKM.

Last edited:
Back
Topp