IKM uke 27 <3

Sikkert lurt å stole på gynekologen din men fortsette å legge inn askjer bare i tilfelle? :wacky:

Jeg venter til ikm (dvs 15/16dpo) :) Brukte altfor mye penger de første pp-ene, så nå har jeg blitt rimelig flink til å vente :hilarious:
Ja, jeg fortsetter med både aksjelegging og EL-testing for sikkerhets skyld :p

Dæven så flink du er! Ja, det blir en del penger i lengden. Har sjukt mye tester neddi skuffen nå, men skal prøve å vente til nærmere IKM, selv om jeg ikke vet helt når IKM er... Mulig at jeg tar en tidligtest til helgen for sikkerhets skyld, da jeg har fått vaksinetime på mandag.

Stjerneskudd - 34 - PP9 - B1 - EL ca 27/06 - IKM ca. 8/7
Fikk innsatt blastocyst i dag, FER hos Medicus - håper jeg likevel kan få snike litt her inne hos dere :)

Takk!! Ingenting foreløpig, og TR har vært like punktlig hver gang. (Untatt en gang i oktober, 1 dag forsinket :hilarious:). Førstemann klaffet på 1. pp!! Men det er 7 år siden... vi må snart en tur hos legen hvis ikke det klaffer innen høsten. NULL symptomer. Ømme pupper, men det skjer alltid mellom EL og ikm... er 6/7 dpo i dag.

Ser ut som at kroppen din "forbereder seg", sikkert det klaffer denne pp!! Tar du noe vitamintilskudd/babyklister? Har hørt det kan hjelpe egget å feste seg. :bookworm:
Takk!! Ingenting foreløpig, og TR har vært like punktlig hver gang. (Untatt en gang i oktober, 1 dag forsinket :hilarious:). Førstemann klaffet på 1. pp!! Men det er 7 år siden... vi må snart en tur hos legen hvis ikke det klaffer innen høsten. NULL symptomer. Ømme pupper, men det skjer alltid mellom EL og ikm... er 6/7 dpo i dag.

Ser ut som at kroppen din "forbereder seg", sikkert det klaffer denne pp!! Tar du noe vitamintilskudd/babyklister? Har hørt det kan hjelpe egget å feste seg. :bookworm:

Vår nr 2 klaffet også på 1pp, for 2 år siden. Det føles nesten litt rart, man er ikke beredt på det. Første satt på 3 pp. Men det gjør at man tenker det skal gå rask neste gang også.
Åh takk for påminnelsen, har hørt om det, det borte jeg virkelig teste hvis den ikke sitter denne gangen.

Testet for EL til fredag og fikk sterkere strek (tror det hadde blitt positiv fredag kveld om jeg hadde testet). Var på hytta i helgen og hadde ikke mulighet å teste. Tror jeg er ca 1-3 dpo i dag.

Skal begynne å teste 6-7 dpo.
I tillegg får jeg vaksine på onsdag. :S Blir da ca 3-5 dpo, tror ikke det kommer å påvirke noen. :)

Screenshot 2021-06-28 at 18.49.06.png

Er det noen som merker noe til symptomer?
Selv har jeg fått vondt i korsryggen, noe jeg aldri har hatt tidligere… :woot::dead:

Men samtidig trenger det jo ikke være et tegn heller (jeg må ikke ha for store forventninger).

Litt murring i korsryggen her å, men det er igrunn normalt for meg. Men noe jeg pleier å ha rett etter EL er kjempeømme pupper frem til mensen, men denne pp'en har jeg enda ikke fått ømme pupper! :woot::D om det betyr noe får tiden vise . Jeg er testetøs så hiver meg på en test snart kjenner jeg meg selv rett :excited001hahaa

Testet for EL til fredag og fikk sterkere strek (tror det hadde blitt positiv fredag kveld om jeg hadde testet). Var på hytta i helgen og hadde ikke mulighet å teste. Tror jeg er ca 1-3 dpo i dag.

Skal begynne å teste 6-7 dpo.
I tillegg får jeg vaksine på onsdag. :S Blir da ca 3-5 dpo, tror ikke det kommer å påvirke noen. :)

Vis vedlegget 360025

Er det trygt å ta vaksine før IKM?
Jeg er litt redd fordi jeg fikk ordentlig halsbetennelse på lørdag (ikke lurt å bade ute i kaldt vann :hungover:) og har tatt iboks i 3 dager. Jeg skal fortsette med paracet eller noe mildere fremover, men lurer på om iboks kan skade forsteret i dpo dagene... (hvis jeg er gravid i det hele tatt).

Er det trygt å ta vaksine før IKM?
Jeg er litt redd fordi jeg fikk ordentlig halsbetennelse på lørdag (ikke lurt å bade ute i kaldt vann :hungover:) og har tatt iboks i 3 dager. Jeg skal fortsette med paracet eller noe mildere fremover, men lurer på om iboks kan skade forsteret i dpo dagene... (hvis jeg er gravid i det hele tatt).

legen min vet at vi prøver (og har prøvd mange år) :) regner at det er trygt :)

Babyonemoretime - 29 - PP2 - B2 - EL26/6 - Ikm8/7

Sniker meg ut av uke 26 og inn her til dere etter en merkelig syklus der el kom på cd20:banghead: Jeg har hatt uregelmessig syklus på 23-26 dager, så det at el kom så seint er litt skremmende. Men i håpet joiner jeg dere her, selvom faren er stor for at lutealfasen blir for kort og mensen kommer om noen få dager:bag:
Men håpet er jo aldri ute før tr faktisk er her:angelic:

Sniker meg ut av uke 26 og inn her til dere etter en merkelig syklus der el kom på cd20:banghead: Jeg har hatt uregelmessig syklus på 23-26 dager, så det at el kom så seint er litt skremmende. Men i håpet joiner jeg dere her, selvom faren er stor for at lutealfasen blir for kort og mensen kommer om noen få dager:bag:
Velkommen til oss! :) Krysser fingrene for at TR holder seg unna :love017

Det ser ut som forkjølelse har skubbet litt på eggløsning, som kom først i går tror jeg. Da satser jeg på normal lutealfase og hopper inn i neste IKM uke:)

Lykke til alle sammen :happy:

Velkommen til oss :Heartred Vi krysser fingrene for at det ikke kommer noen TR til deg :biggrin

Ca 8 dpo. Sov utrolig dårlig i natt, våknet midt på natten flere ganger. Tissetrengt siden i går.
PMS eller en liten spire? Jeg har uansett alltid symptomer den siste uken før TR, tror kroppen min tuller med meg bare :hilarious:

Hvordan går det med dere? Symptomer? Noen som har turt å teste?

Ca 8 dpo. Sov utrolig dårlig i natt, våknet midt på natten flere ganger. Tissetrengt siden i går.
PMS eller en liten spire? Jeg har uansett alltid symptomer den siste uken før TR, tror kroppen min tuller med meg bare :hilarious:

Jeg er maks 6DPO, så jeg tør ikke teste ennå.
Ømme bryster og stram i magen, men det er vanlig symptom hos meg i DPO-land, så ikke så godt tegn for min del.

Spennende. Det høres jo ut som tegn.. men ja det er jo det man aldri vet. Er 5 dpo og akkurat som sist måned, (som jo endte i en tidlig sa) har jeg fra idag masse «mensensmerter», så det håper jeg er et godt tegn. Det har vært et supertidlig tegn for meg alle graviditeter.. men det kan ju være kroppen som tuller med en. Er litt ekstra sensitiv også, begynte å grine av ingenting før idag..

Spennende. Det høres jo ut som tegn.. men ja det er jo det man aldri vet. Er 5 dpo og akkurat som sist måned, (som jo endte i en tidlig sa) har jeg fra idag masse «mensensmerter», så det håper jeg er et godt tegn. Det har vært et supertidlig tegn for meg alle graviditeter.. men det kan ju være kroppen som tuller med en. Er litt ekstra sensitiv også, begynte å grine av ingenting før idag..
Samme her, begynner nesten å gråte pga ingenting, men jeg tror det er fordi at jeg ikke har fått sove.

Back
Topp