Ja, tiden etter EL går sååå sakte! Gleder meg til vi begynner å teste her i gruppa!!
Ja, gleder meg jeg også! Blir nok testing søndag om en uke her! Kanskje lørdag. Prøve å holde meg til 10 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tiden etter EL går sååå sakte! Gleder meg til vi begynner å teste her i gruppa!!
Jeg har også litt vondt i korsryggen, men det har jeg fra tid til annen Også ømme bryster og rare drømmer!Er det noen som merker noe til symptomer?
Selv har jeg fått vondt i korsryggen, noe jeg aldri har hatt tidligere…
Men samtidig trenger det jo ikke være et tegn heller (jeg må ikke ha for store forventninger).
Ja, jeg vil tro (i hvertfall var det slik sist jeg ble gravid) at jeg følte alt av symptomer i alle pp, men hadde null symptomer når jeg ble gravid etter 1,5 med prøving6 DPO i dag, forløpig ingen nevneverdige symptomer i motsetning til de ande PP-ene. Kanskje det er et godt tegn?
Ja, jeg vil tro (i hvertfall var det slik sist jeg ble gravid) at jeg følte alt av symptomer i alle pp, men hadde null symptomer når jeg ble gravid etter 1,5 med prøving
VelkommenSlenger meg med!
Babygirl93 - 28 år - PP? - B3 - EL 21.06.21 - IKM 05.07.21
Jeg har murringer. Er kvalm til tider. Og veeeeldig sensitive brystvorter. Vondt i korsryggen og. 4 DPO idagEr det noen som merker noe til symptomer?
Selv har jeg fått vondt i korsryggen, noe jeg aldri har hatt tidligere…
Men samtidig trenger det jo ikke være et tegn heller (jeg må ikke ha for store forventninger).
Har du testet?6 dpo og n u l l symptomer
Er 6 DPO på onsdag. Da ryker vel første testen tenker jegNår har dere tenkt til å begynne å teste?
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, i og med at jeg ikke helt vet når jeg har EL lenger.. Ifølge gyn hadde jeg EL ca. onsdag, og da er jeg rundt 5 DPO i dag, men EL-testene mine har ikke blitt positive ennå Så enten har gyn rett og EL-tester fungerer tydeligvis ikke på meg, ellers er jeg enda senere enn vanlig denne måneden og havner egentlig i en annen IKM-gruppe Satser på den første.
Sikkert lurt å stole på gynekologen din men fortsette å legge inn askjer bare i tilfelle?Når har dere tenkt til å begynne å teste?
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, i og med at jeg ikke helt vet når jeg har EL lenger.. Ifølge gyn hadde jeg EL ca. onsdag, og da er jeg rundt 5 DPO i dag, men EL-testene mine har ikke blitt positive ennå Så enten har gyn rett og EL-tester fungerer tydeligvis ikke på meg, ellers er jeg enda senere enn vanlig denne måneden og havner egentlig i en annen IKM-gruppe Satser på den første.