IKM uke 27 <3

Jeg leste et sted at det tar 8timmer før LH stigning i kroppen gir utslag på urinen. Så jeg lurer på hvor lang tid tar det fra kroppen sluttet produseresæ LY (eggløsningstidpunktet) til det «går ur kroppen». Altså np
Det lurer egentlig jeg også på. Jeg har lest både at man har EL 12-36 timer etter positiv test (når teststreken er mørkere enn kontrollstreken) OG etter Peak-test (den sterkeste testen), men noen ganger har jeg hatt positiv test én dag, men peak dagen etter... Men når testene begynner å bli svake igjen, så vil jeg tro at egget har sluppet ja.
Jeg testet dette, tok en strimmel-test samtidig som jeg fikk et fast smilefjes på clearblue digital (som jo betyr eggløsning om 24-36h) strimmelen var sterk men ikke peak-sterk. siden dess har jag tatt strimmeltester flere ganger om dagen. Og peaken kom ca et døgn etter clearblue digital viste EL om 24-36h. så jeg tror derfor at man skal gå ut fra når strimmelen er sterk men ikke når den peaket. Etter min teststrimmel peaket så ble den svakere igjen et halvt døgn og siden begynte den å bli svakere igjen, det var ca 36 timer etter positiv digital og ca 12 timer etter peak.

Jeg leste et sted at det tar 8timmer før LH stigning i kroppen gir utslag på urinen. Så jeg lurer på hvor lang tid tar det fra kroppen sluttet produseresæ LY (eggløsningstidpunktet) til det «går ur kroppen». Altså np

Jeg testet dette, tok en strimmel-test samtidig som jeg fikk et fast smilefjes på clearblue digital (som jo betyr eggløsning om 24-36h) strimmelen var sterk men ikke peak-sterk. siden dess har jag tatt strimmeltester flere ganger om dagen. Og peaken kom ca et døgn etter clearblue digital viste EL om 24-36h. så jeg tror derfor at man skal gå ut fra når strimmelen er sterk men ikke når den peaket. Etter min teststrimmel peaket så ble den svakere igjen et halvt døgn og siden begynte den å bli svakere igjen, det var ca 36 timer etter positiv digital og ca 12 timer etter peak.
Det her var jo veldig nyttig informasjon! Takk for at du deler :D

Fikk kryss i FF i dag, så da er første dose Crinone satt. Nå skal det bli baby:D:smiley-angelic001

Blir med! :)

SommerSolsikke - 31 - B2 - PP10 - EL 22.06 - IKM 06.07

Er litt usikker på om jeg hadde EL på mandag eller tirsdag. Testet neeesten positiv på søndag formiddag, og så glemte jeg å teste igjen før onsdag, da var det helt blenda igjen.
Jeg skulle tro du hadde el senest mandag kveld? Som jeg skrev her nylig fikk jeg ett ”nesten positiv” strimmeltest samtidig med en fast smilefjes på clearblue digital hvilket innebærer at en noe svakere teststrekk enn kontrollstrekk fortsatt kan regnes som positiv, og da vil el skje innen max 36 timer.

I natt drømte jeg at jeg fikk en positiv ClearBlue digital-test og at samboeren min sendte ut bilde av den til alle vi kjenner på Snapchat :laughing001

Jeg skulle tro du hadde el senest mandag kveld? Som jeg skrev her nylig fikk jeg ett ”nesten positiv” strimmeltest samtidig med en fast smilefjes på clearblue digital hvilket innebærer at en noe svakere teststrekk enn kontrollstrekk fortsatt kan regnes som positiv, og da vil el skje innen max 36 timer.
Høres logisk ut! :) Vi lagt inn askjer i helgen og på mandag, men ikke på tirsdag. Håper det har klaffet for oss denne gangen etter så mange pp. :smiley-angelic001

Første prøveperioden jeg ikke bruker eggløsningstest, kun temping, så blir jeg selvsagt forkjølet akkurat den tiden jeg forventer eggløsning. Tempen er steget, men hvem vet hva det kommer av :wtf:
Har jo ikke feber men sover dårlig og lenge, og alt mulig kan jo tukle med bbt:bored:

Jaja, var jo litt mer avslappet denne pp uansett, så får vel fortsette uten å vite hvor mange dpo jeg er:wtf: Det blir nok ikke like lett siste halvdel av syklusen gitt:rolleyes::facepalm::hilarious:

CD 14:hilarious:

Høres logisk ut! :) Vi lagt inn askjer i helgen og på mandag, men ikke på tirsdag. Håper det har klaffet for oss denne gangen etter så mange pp. :smiley-angelic001

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå etter 9 pp! Har du noe gravidtegn ennå? Har du vært gravid i dette prøveløpet men som endt i sa eller liknende? Jeg hadde en tidlig sa forrige måned og måneden før det er jeg ganske sikker på at det skjedde en befruktning men at egget ikke klarte å feste, hadde så mye symptomer allerede fra 2dpo..

3 DPO bare, så altfor tidlig. Kan være hva som helst. Men oh, så kvalm jeg er :meh: Noe som jeg bokstavelig talt ALDRI er. Strange o_O

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå etter 9 pp! Har du noe gravidtegn ennå? Har du vært gravid i dette prøveløpet men som endt i sa eller liknende? Jeg hadde en tidlig sa forrige måned og måneden før det er jeg ganske sikker på at det skjedde en befruktning men at egget ikke klarte å feste, hadde så mye symptomer allerede fra 2dpo..
Takk!! Ingenting foreløpig, og TR har vært like punktlig hver gang. (Untatt en gang i oktober, 1 dag forsinket :hilarious:). Førstemann klaffet på 1. pp!! Men det er 7 år siden... vi må snart en tur hos legen hvis ikke det klaffer innen høsten. NULL symptomer. Ømme pupper, men det skjer alltid mellom EL og ikm... er 6/7 dpo i dag.

Ser ut som at kroppen din "forbereder seg", sikkert det klaffer denne pp!! Tar du noe vitamintilskudd/babyklister? Har hørt det kan hjelpe egget å feste seg. :bookworm:

Jeg kan bare meldes ut av denne gruppa, for EL har enda ikke kommet - håper den kommer i løpet av de neste dagene!

Back
Topp