IKM uke 27 <3

Begynner å huske hvorfor jeg ikke liker prøvetida...man kjenner "symptomer hele tida. Dagene før mens pleier jeg å få mindre utflod og kviser dukker opp. Nå har jeg fått mere utflod og ingen kviser i det hele tatt, og håpet dukker opp med en gang:rolleyes:

Herregud; jeg er sp himla nysgjerrig på dine vegner!! :p hvordan klarer du!?? :p
Vet ikke, jeg blir så skuffet hver gang jeg får blendatest, og så venter jeg i spenning til IKM, men tr kommer likevel til slutt...
Var ikke like tålmodig for noen mnd siden... :wacky:
Jeg ser dere også har vært prøvere i en stund, hvordan klarte du å holde motet oppe??

Vet ikke, jeg blir så skuffet hver gang jeg får blendatest, og så venter jeg i spenning til IKM, men tr kommer likevel til slutt...
Var ikke like tålmodig for noen mnd siden... :wacky:
Jeg ser dere også har vært prøvere i en stund, hvordan klarte du å holde motet oppe??
Jeg ser den altså :D
For å være helt ærlig så har vi faktisk «gitt opp» for en stund siden. Selv med positiv test nå, er det minimalt med glede. Vi er vant til skuffelser, så jeg gjør som Medicus anbefalte; lev som normalt. Ta deg et glass vin, og gi litt f***… Denne pp’n har jeg virkelig totalt gitt blaffen :P

I dag ser ikke streken sterkere ut, tvert imot. Så jeg er forberedt på ny kjemisk :( f***
Tar ny test senere i dag, så får vi se..

Testet i dag for første gang, 13/14dpo, IKM i dag, suuuper negativ. Kanskje tr er litt forsinket pga varmen...? Ingen murring eller spotting i hvert fall.

Ser lovende ut dette :D10DPO. Den nederste er fra i dag morges, og den rett over er fra i gårkveld, og det er allerede stigning. Hvor tidlig hadde dere turt å ta en digital test fra Clear Blue?

Vedlegg

• 48A5085F-5092-4658-99AC-43EB556A699A.jpeg
    48A5085F-5092-4658-99AC-43EB556A699A.jpeg
    971 KB · Visninger: 104
Vanlig test er ikke særlig mye sterkere idag :/ Vet at hcg dobles annenhver dag, så får bare se i morgen. Enten blir det baby, eller så blir det mensen :oops: Er forberedt på begge deler! Men kjenner jeg blir så utrolig skuffet hvis det ikke går denne gangen heller :(

Hva var det jeg sa til deg? Akkurat sånn følte jeg meg den gangen jeg ble gravid, og nå er du det! Jeg tror faktisk at slike depresjoner er et graviditetstegn! Gratulerer så mye!
Tusen takk! Ja visst hadde du rett :woot: Jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid til siste liten. Jeg testet kun fordi jeg følte meg litt uvel. Fikk sure oppstøt og halsbrann, noe som ALDRI skjer meg. Forrige gang testet jeg kun en gang. Denne gangen har jeg testet meg sånn 8 ganger eller noe :hilarious:

Ser lovende ut dette :D10DPO. Den nederste er fra i dag morges, og den rett over er fra i gårkveld, og det er allerede stigning. Hvor tidlig hadde dere turt å ta en digital test fra Clear Blue?
Gjør det! Min slo ut. Da var den kanskje hakket lysere enn din :woot:

Se så fin strek :D Jeg har aldri fått en positiv test, så jeg vet ikke hvor tidlig digital ClearBlue slår til, men jeg hadde kanskje prøvd selv i dag eller i morgen tidlig med en sånn strek :p

Dumt spørsmål kanskje men... er det STOR forskjell på tidlig og vanlig test?

(Jeg har ikke mistet all håp ennå. :)
Testet med vanlig Metode strimmeltest i dag.)

Jeg gjorde det!! :wideyed:
Jeg kan settes på gravid :happy::happy:

Vedlegg

• 5BA0789E-8A36-4EB3-9932-B1822B646758.jpeg
    5BA0789E-8A36-4EB3-9932-B1822B646758.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 62
Dumt spørsmål kanskje men... er det STOR forskjell på tidlig og vanlig test?

(Jeg har ikke mistet all håp ennå. :)
Testet med vanlig Metode strimmeltest i dag.)
Hei! Sniker meg inn bare for å svare, selv om jeg ikke hører til her:p Det er som det blir sagt her at vanlige tester har følsomhet på 25mlu, og tidligtester 10mlu. MEN, tidligtestene til Metode vil jeg råde til å styre unna! Jeg hadde blendahvit tidligtest fra Metode forrige tirsdag, mens på fredagen ga den omtrent lik strek som MakeSure 25 mlu-strimmel samtidig som digital slo ut på "Gravid 2-3"o_O Var hvertfall to til i IKM uke 26-gruppa som erfarte lignende og ergret seg over latterlig svake streker på tidligtestene fra Metode. Legger her også ved et bilde av tidligtest fra metode og vanlig test fra MakeSure, som dessuten viser at MakeSure ga sterkere strek enn tidligtesten fra samme urin. Så får du se selv:)
20210704_001445.jpg

Masse lykke til med videre testing til både deg og alle andre her inne:Heartpink

Så morro å se positive tester!:Heartbigred

Jeg testet negativt i dag også, men fortsatt to dager til IKM så håpet holder.
Er egentlig litt dust å føle at det haster så fælt, men jeg er ikke så ung som jeg var med de to andre og det var med en annen far, så da dukker det jo opp ekstra usikkerhet på om vi kan klare det. Pluss at vi bestemte oss for 4 mndr siden at vi skulle prøve, men jeg måtte slutte på cellegift først pga psoriasis og da må det gå tre mndr før man prøver og i tillegg gikk første pp bort i at karen min fikk sceneskrekk:smiley-ashamed004
Så nå vil jeg ha positiv:happy093.

Last edited:
Back
Topp