Begynner å huske hvorfor jeg ikke liker prøvetida...man kjenner "symptomer hele tida. Dagene før mens pleier jeg å få mindre utflod og kviser dukker opp. Nå har jeg fått mere utflod og ingen kviser i det hele tatt, og håpet dukker opp med en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, jeg blir så skuffet hver gang jeg får blendatest, og så venter jeg i spenning til IKM, men tr kommer likevel til slutt...Herregud; jeg er sp himla nysgjerrig på dine vegner!! hvordan klarer du!??
Jeg ser den altsåVet ikke, jeg blir så skuffet hver gang jeg får blendatest, og så venter jeg i spenning til IKM, men tr kommer likevel til slutt...
Var ikke like tålmodig for noen mnd siden...
Jeg ser dere også har vært prøvere i en stund, hvordan klarte du å holde motet oppe??
Huff da Lykke til neste pp!Jeg kan settes på TR
Gratulerer til dere med 2 streker
Tusen takk! Ja visst hadde du rett Jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid til siste liten. Jeg testet kun fordi jeg følte meg litt uvel. Fikk sure oppstøt og halsbrann, noe som ALDRI skjer meg. Forrige gang testet jeg kun en gang. Denne gangen har jeg testet meg sånn 8 ganger eller noeHva var det jeg sa til deg? Akkurat sånn følte jeg meg den gangen jeg ble gravid, og nå er du det! Jeg tror faktisk at slike depresjoner er et graviditetstegn! Gratulerer så mye!
Gjør det! Min slo ut. Da var den kanskje hakket lysere enn dinSer lovende ut dette 10DPO. Den nederste er fra i dag morges, og den rett over er fra i gårkveld, og det er allerede stigning. Hvor tidlig hadde dere turt å ta en digital test fra Clear Blue?
Se så fin strek Jeg har aldri fått en positiv test, så jeg vet ikke hvor tidlig digital ClearBlue slår til, men jeg hadde kanskje prøvd selv i dag eller i morgen tidlig med en sånn strekSer lovende ut dette 10DPO. Den nederste er fra i dag morges, og den rett over er fra i gårkveld, og det er allerede stigning. Hvor tidlig hadde dere turt å ta en digital test fra Clear Blue?
Vanlig test har en følsomhet på 25mIU/mL. Og tidligtest har en følsomhet på 10mIU/mLDumt spørsmål kanskje men... er det STOR forskjell på tidlig og vanlig test?
(Jeg har ikke mistet all håp ennå.
Testet med vanlig Metode strimmeltest i dag.)
Gratulerer!!!!!Jeg gjorde det!!
Jeg kan settes på gravid
GratulererJeg gjorde det!!
Jeg kan settes på gravid
Gratulerer sååååå mye! Vi sees i termingruppaJeg gjorde det!!
Jeg kan settes på gravid
Hei! Sniker meg inn bare for å svare, selv om jeg ikke hører til her Det er som det blir sagt her at vanlige tester har følsomhet på 25mlu, og tidligtester 10mlu. MEN, tidligtestene til Metode vil jeg råde til å styre unna! Jeg hadde blendahvit tidligtest fra Metode forrige tirsdag, mens på fredagen ga den omtrent lik strek som MakeSure 25 mlu-strimmel samtidig som digital slo ut på "Gravid 2-3" Var hvertfall to til i IKM uke 26-gruppa som erfarte lignende og ergret seg over latterlig svake streker på tidligtestene fra Metode. Legger her også ved et bilde av tidligtest fra metode og vanlig test fra MakeSure, som dessuten viser at MakeSure ga sterkere strek enn tidligtesten fra samme urin. Så får du se selvDumt spørsmål kanskje men... er det STOR forskjell på tidlig og vanlig test?
(Jeg har ikke mistet all håp ennå.
Testet med vanlig Metode strimmeltest i dag.)