Skal til legen å sjekke om 2 timer faktisk, ringte og spurte. Har smerter i korsryggen også så er greit med en sjekk. Er smerter med behov for smertestillende egentlig så er litt ekkelt
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til legen å sjekke om 2 timer faktisk, ringte og spurte. Har smerter i korsryggen også så er greit med en sjekk. Er smerter med behov for smertestillende egentlig så er litt ekkelt
Lykke til! Og huske å oppdatere oss
Greit å få sjekket det, ja. Lykke tilLegen var ganske sikker på at det er cyster som er årsaken til smertene. Sist eg var hos gynekolog på sykehuset for 9 mnd siden hadde eg noen små cystser på venstre side og to på hele 5 cm på høgre side så ho trudde at de hadde blitt større og derfor presser på å gir smerter. Er henvist til sykehuset, håper de kan sprekke de så spiren snart kan sitte visst det er dei som ødelegger for meg !
Å halloi så tregt tida går mellom mens og EL Ikke er det symptomer å lete etter heller, liksom ingenting som skjer Noen som nærmer seg EL nå og har begynt å teste?
Å halloi så tregt tida går mellom mens og EL Ikke er det symptomer å lete etter heller, liksom ingenting som skjer Noen som nærmer seg EL nå og har begynt å teste?
Ja, fysj! Min kom på dag 19, spent på om den kommer senere denne gangDe siste to syklusene har ikke EL kommet før dag 21-22 her i gården.... Kjempefestlig med ekstra lang ventetid. CD 11, og venter irritert på el-tester i posten. Det er plutselig forferdelig vanskelig for post nord å lokalisere huset og postkassen min, til tross for at ingen av delene har flyttet på seg siden sist..
El kom hos meg på dag 23 sist. Og 20 før det. Lå på 18 før er på 5 nå, så dette kan ta tid testene bruker lang tid i posten her og, så det er kanskje bra det er lenge til elDe siste to syklusene har ikke EL kommet før dag 21-22 her i gården.... Kjempefestlig med ekstra lang ventetid. CD 11, og venter irritert på el-tester i posten. Det er plutselig forferdelig vanskelig for post nord å lokalisere huset og postkassen min, til tross for at ingen av delene har flyttet på seg siden sist..
Hvor ofte bør en ha sex? Har hørt at det er bra med annenhver dag i EL perioden?
Vi gikk for annenhver dag da jeg ble gravid sist
Hvor ofte bør en ha sex? Har hørt at det er bra med annenhver dag i EL perioden?
Kor fort ble dokke gravid da ?
Da hadde vi flaks og ble gravide allerede i PP1