IKM UKE 25

Jeg tester etter EL mest fordi jeg syns det er gøy å vite hva som skjer der nede, og fordi jeg blir utolmodig for å teste når IKM nærmer seg. Ved å vite når EL er klarer jeg å vente litt lenger før g-testene dras frem.

Pluss at vi kanskje legger inn en ekstra aksje eller 2 rundt EL, også syns jeg det er kjekt å vite at man har truffet EL. Føler også at tiden mellom TR og EL går litt raskere når jeg tester :)

Lykke til! :Heartred Og huske å oppdatere oss;)

Legen var ganske sikker på at det er cyster som er årsaken til smertene. Sist eg var hos gynekolog på sykehuset for 9 mnd siden hadde eg noen små cystser på venstre side og to på hele 5 cm på høgre side :eek: så ho trudde at de hadde blitt større og derfor presser på å gir smerter. Er henvist til sykehuset, håper de kan sprekke de så spiren snart kan sitte visst det er dei som ødelegger for meg ! :D

Legen var ganske sikker på at det er cyster som er årsaken til smertene. Sist eg var hos gynekolog på sykehuset for 9 mnd siden hadde eg noen små cystser på venstre side og to på hele 5 cm på høgre side :eek: så ho trudde at de hadde blitt større og derfor presser på å gir smerter. Er henvist til sykehuset, håper de kan sprekke de så spiren snart kan sitte visst det er dei som ødelegger for meg ! :D
Greit å få sjekket det, ja. Lykke til:happy:

Å halloi så tregt tida går mellom mens og EL:wacky: Ikke er det symptomer å lete etter heller, liksom ingenting som skjer:p Noen som nærmer seg EL nå og har begynt å teste?

Å halloi så tregt tida går mellom mens og EL:wacky: Ikke er det symptomer å lete etter heller, liksom ingenting som skjer:p Noen som nærmer seg EL nå og har begynt å teste?

går sykt tregt -.- starter i morgen :D

De siste to syklusene har ikke EL kommet før dag 21-22 her i gården.... Kjempefestlig med ekstra lang ventetid. CD 11, og venter irritert på el-tester i posten. Det er plutselig forferdelig vanskelig for post nord å lokalisere huset og postkassen min, til tross for at ingen av delene har flyttet på seg siden sist..

De siste to syklusene har ikke EL kommet før dag 21-22 her i gården.... Kjempefestlig med ekstra lang ventetid. CD 11, og venter irritert på el-tester i posten. Det er plutselig forferdelig vanskelig for post nord å lokalisere huset og postkassen min, til tross for at ingen av delene har flyttet på seg siden sist..
Ja, fysj! Min kom på dag 19, spent på om den kommer senere denne gang:confused:

El kom hos meg på dag 23 sist. Og 20 før det. Lå på 18 før :shifty: er på 5 nå, så dette kan ta tid :wtf: testene bruker lang tid i posten her og, så det er kanskje bra det er lenge til el :p

Forventer ikke EL før neste lørdag.. Dag 4 av 5 med femar nå og eggløsning om 11 dager ca :)

Nå har jeg startet med bidronninggele og grapefrukt kjerne ekstrakt. Tror den siste der kan ha mye å si for meg, for når jeg tenker meg om så er det ikke allverden til fres nedi der rundt EL :knegg: Nå går jeg all in altså, og håper juni er min måned :notworthy Heia oss :wav

Mamacita-37-PP1-B6-EL?-IKM?

Blir med her jeg! Spennende å følge med på dere :)Tok siste Cerazette 15/4, og ikke fått blødning siden, så har ingen anelse på syklusene mine:rolleyes:

Hvor ofte bør en ha sex? Har hørt at det er bra med annenhver dag i EL perioden?

Kun cd2 i dag, tenker jeg hvertfall må vente til TR er ferdig før jeg begynner å teste. Men begynner sikkert med en gang da. Korteste syklus siste året var visst bare på 19 dager, og fler på 21, så greit å begynne tidlig selv om jeg ikke tror EL kommer før neste helg :p

CD 6 her , eggløsning er ventet om 6-7 dager. Så testen var selvfølgelig negativ i dag, men siden eg en mnd plutselig hadde syklus på 26 dager starter eg tidlig. Føler meg uansett rar! Altså pupene er ømme! Akkurat som at eg enten skulle ventet mens, vert gravid eller hatt eggløsning... Er nok bare det at eggløsningen er rett rundt hjørnet, kanskje den kjem kjapt denne mnd. Det hadde vert digg isåfall :D Og stikkingen i eggstokkene er der enda, hmmm :p

Hvor ofte bør en ha sex? Har hørt at det er bra med annenhver dag i EL perioden?

Vi har kjørt mange forskjellige taktikker, spart til eggløsningsdagen 1 uke fordi en vikar lege anbefalte det, gjør ikkje det igjen :hilarious:
Hatt dagen testen er positiv på kvelden og så morgningen etter.
Hatt ca hver 2-3 dag fram til dagen etter positiv test.

14 mnd senere ingen baby :rolleyes: så nå denne mnd med ny eggløsningstest, den digitale til cb, som viser 3-4 fertile dager før den blir positiv har vi ny taktikk. Vi har sex etter lyst fram til den viser fertile dager så har vi sex annenhver dag fram til den er positiv og då har vi de neste 3 dagene ! hehe mye detaljer her , men eg håper at dette gjør til at vi treffer :D Uansett så er nok det viktigste at det er riktig egg og at det deler seg sånn det skal. Vi har nok truffe hver mnd trur eg, men egge har sikkert ikkje vert godt nok.

Back
Topp