IKM UKE 25

Frøkna her satt første eggløsning etter jeg sluttet på p-ring januar 2018 :wideyed: Hadde aldri trodd det, siden jeg kun har en eggstokk og eggleder. Måtte fjerne andre etter ei dermoidsyste for ca 8 år siden.

Nå sluttet jeg på cerazette 24. Mai, så vil si PP1 :happy:
Så fantastisk! Blir spennende og se om det går like kjapt denne gang! :love017

Ikkje komt ennå, men alle tegna er der. Dårlig i magen, vondt, kvalmen, trøtt.. Har bare ebay testar liggende, ska eg ta ein?

eg hadde sikkert testa etter 3 timer siden forrige dobesøk , men eg har blitt en skikkelig tester da :hilarious:

Ahhh flere som er irritert på at det er så lenge til el :rolleyes: er så klar for å begynne å teste igjen og legge inn aksjer ! Vil ha baby nå ! :hilarious:
Baby ville eg helst hatt i går men ja glede meg til ny periode med prøving nå, har mye å gjør på så håpe tida går fort

Baby ville eg helst hatt i går men ja glede meg til ny periode med prøving nå, har mye å gjør på så håpe tida går fort

min skulle vert 5-6 mnd no om eg hadde vert heldig å blitt gravid første pp ! Ahh er heavy dette her :confused:

Ahhh flere som er irritert på at det er så lenge til el :rolleyes: er så klar for å begynne å teste igjen og legge inn aksjer ! Vil ha baby nå ! :hilarious:
Ja, jeg og kjenner jeg gjerne skulle satt igang i går :hilarious: Men nå har jeg bestilt babyklister, og skal kjøpe Grapefruktjuice og bidronning gelé i dag. Så da får jeg begynt på forberedelse hvertfall :knegg:

Kor lenge har dokke prøvd?

begynner på pp 15 nå :( og alt stemmer med oss så venter bare på det ene perfekte egget :Heartred

dere da ?

begynner på pp 15 nå :( og alt stemmer med oss så venter bare på det ene perfekte egget :Heartred

dere da ?
Me har 2 barn. Der første kom helt uplanlagt, og andre brukte vi 3 mnd på. Skal inni PP2 nå me 3.mann så ikkje prøvd lenge :) jentene her er 4,5 og snart 3 år så håpe det klaffe snart så vi ikkje får for stor aldersforskjell mellom en siste.
Håpe det klaffer for dere snart da ❤️

Me har 2 barn. Der første kom helt uplanlagt, og andre brukte vi 3 mnd på. Skal inni PP2 nå me 3.mann så ikkje prøvd lenge :) jentene her er 4,5 og snart 3 år så håpe det klaffe snart så vi ikkje får for stor aldersforskjell mellom en siste.
Håpe det klaffer for dere snart da ❤️

takk håper det går for dere også :Heartred

Haha ja... Tiden fra mensen til EL er like ille som EL til IKM :P

Ja, helt forferdelig å måtte vente så "lenge":happy119
Har liksom akkurat ventet allerede mange dager på at dpo dagene skal gå så man kunne teste, og nå er det enda mer venting:sick009:schocked028

Lykke til alle sammen! Håper vi alle blir gravide denne PP:hello2:hello2:Heartbigred

Back
Topp