IKM UKE 25

Enda ikke fått tr, selv om den er forventet i dag. Blir nok forskjøvet en dag ser det ut til :)

hmm kjedelig å måtte gå å vente, opplevd det mange ganger. Man vil jo bare starte syklusen på nytt! :D

Eg har hatt en anderledes tr denne mnd med mindre blødninger og med stikkninger i livmor som eg ikkje har hatt før. Også har eg vert merkelig trøtt ! Så selvfølgelig tar eg meg selv i å tenke « tenk om eg er gravid, kan det ha vert to embryoer der den ene døde?» veit ikkje om dette er mulig engang og eg er nok ikkje gravid ønske er bare så sterkt ! :rolleyes:

Eg har hatt en anderledes tr denne mnd med mindre blødninger og med stikkninger i livmor som eg ikkje har hatt før. Også har eg vert merkelig trøtt ! Så selvfølgelig tar eg meg selv i å tenke « tenk om eg er gravid, kan det ha vert to embryoer der den ene døde?» veit ikkje om dette er mulig engang og eg er nok ikkje gravid ønske er bare så sterkt ! :rolleyes:

Slik tenker jeg og. Utrolig frustrerende! Har søkt hele google rundt om folk som har hatt mens men allikevel vært gravide.

Regner med du har testet?

Man kan jo dessverre "stresse" på seg en del symptomer og kroppen kan være litt i ubalanse ellers også. Erfarte det mye på de 3 årene vi prøvde på førstemann... Og da jeg var gravid var jeg heller ikke i tvil.

Her ble jeg operert onsdag og fikk mensen fredag, kan trygt si det har vært en uheldig kombinasjon.

Slik tenker jeg og. Utrolig frustrerende! Har søkt hele google rundt om folk som har hatt mens men allikevel vært gravide.

Det er fullt mulig det :) Ikke pga at man mister eller lignende, men at blødninger kan skje uten at det er menstruasjon.

Man kan jo dessverre "stresse" på seg en del symptomer og kroppen kan være litt i ubalanse ellers også. Erfarte det mye på de 3 årene vi prøvde på førstemann... Og da jeg var gravid var jeg heller ikke i tvil.

Her ble jeg operert onsdag og fikk mensen fredag, kan trygt si det har vært en uheldig kombinasjon.
Hvis du ble gravid og skulle operere, ville du fortsatt fått operasjonen? Jeg skal til ct, og mest sannsynlig operere om noen mnd. Men hvis jeg blir gravid, kan jeg fortsatt bruke narkose? :nailbiting:

Hvis du ble gravid og skulle operere, ville du fortsatt fått operasjonen? Jeg skal til ct, og mest sannsynlig operere om noen mnd. Men hvis jeg blir gravid, kan jeg fortsatt bruke narkose? :nailbiting:

Det er jeg litt usikker på faktisk, så testet rett før jeg skulle inn. Fikk vite dato for operasjonen samme dag jeg hadde EL :p

Og spørs hva du skal operere og hvorfor. Jeg fjernet galleblæren, noe som var helt ytterst nødvendig. Så antar de hadde informert om farene ved narkose som tidlig gravid, men likevel anbefalt operasjon.

Det er jeg litt usikker på faktisk, så testet rett før jeg skulle inn. Fikk vite dato for operasjonen samme dag jeg hadde EL :p

Og spørs hva du skal operere og hvorfor. Jeg fjernet galleblæren, noe som var helt ytterst nødvendig. Så antar de hadde informert om farene ved narkose som tidlig gravid, men likevel anbefalt operasjon.
Ja det er jo såklart en nødvendig operasjon. Jeg skal operere i en fot. Men har lest at det ikke er påvist noe skade ved bruk av narkose under graviditet. Jeg får vel ta den problemstillingen hvis den skulle dukke opp :p

Ja det er jo såklart en nødvendig operasjon. Jeg skal operere i en fot. Men har lest at det ikke er påvist noe skade ved bruk av narkose under graviditet. Jeg får vel ta den problemstillingen hvis den skulle dukke opp :p

Anslår de ønsker utsette det om det ikke haster, men jeg aner ikke :) Du får nesten bare ta det som det kommer.

Melder meg inn her :)
Pleier alltid bli masse gravide i de terminukene jeg melder meg inn i (Så bra for alle dere andre) :dummy1::dummy:

Vanillasukilla- 34 år- PP6 - B2 - El usikker - IKM 17/6

Last edited:
Dere med barn fra før av - hvor lang prøvetid hadde dere med dem og hvilken pp er dere i nå?

Vi brukte ICSI på frøkna. 3 år totalt og 4 egguttak pga problemer hos meg. Soden fødsel for 2 år siden har vi bare brukt prevensjon en liten periode (prøvde ut spiral noen måneder), ellers latt det gå som det går. Hatt 2 spontane eggløsninger/menstruasjoner og nå to sykluser på rad med eggløsning etter bruk av femar :) Planen er innsett av et fryst egg til høsten om minst en av oss får en mer relevant og fast jobb.
Men første ble jeg gravid umiddelbart etter p-pilleslutt, nå med nummer 2 er vi bikket 5 år med prøving, men fortsatt ingen levende barn.

min skulle vert 5-6 mnd no om eg hadde vert heldig å blitt gravid første pp ! Ahh er heavy dette her :confused:
Jeg skulle helst hatt en allerede i 2015, og helst en levende på ca 1 måned akkurat nå....jaja noen ganger er ikke livet slik man hadde håpet, men får bare ta sats og prøve videre.

Tester alle her etter EL? Usikker på om eg ska stresse me det eller bare kose oss

nei tom for tester:p den er sikker blank :rolleyes:

Back
Topp