IKM UKE 25

Tester alle her etter EL? Usikker på om eg ska stresse me det eller bare kose oss

eg hadde pause for el testing for 2 mnd siden, men siden det er så viktig å treffe på el eller rett rundt el og hverdagen er hektiske begynte eg å teste etter el igjen for å vere sikker på at vi ikkje bommer. Begynte da med digital eltest for å sleppe å tolke strekene for var det som stressa meg mest! Skal begynne på andre mnd med digital og er virkelig verdt de litt ekstra pengene :D

Jeg skulle helst hatt en allerede i 2015, og helst en levende på ca 1 måned akkurat nå....jaja noen ganger er ikke livet slik man hadde håpet, men får bare ta sats og prøve videre.

Uff ja skjønner at eg ikkje har det så aller verst da eg har sluppe å oppleve å miste. Men det å ikkje bli gravid ååå det er tungt altså. Tårene kommer og går i desse dager , man føler seg utrøstelig til tider :(

Slik tenker jeg og. Utrolig frustrerende! Har søkt hele google rundt om folk som har hatt mens men allikevel vært gravide.

Det gjør eg også sånn annenhver mnd ! :hilarious:

Uff ja skjønner at eg ikkje har det så aller verst da eg har sluppe å oppleve å miste. Men det å ikkje bli gravid ååå det er tungt altså. Tårene kommer og går i desse dager , man føler seg utrøstelig til tider :(
Er tungt å prøve lenge uansett grunnlag :) Ja, jeg har opplevd SA, dødfødsel og slikt, men samtidig tror jeg frykten over å ikke vite om man ikke klarer å bli gravid engang også er svært skremmende :(

Er tungt å prøve lenge uansett grunnlag :) Ja, jeg har opplevd SA, dødfødsel og slikt, men samtidig tror jeg frykten over å ikke vite om man ikke klarer å bli gravid engang også er svært skremmende :(

Sender klemmer :Heartred:Heartred Vi trenger baby nå :dummy::dummy1:

Mensen kom onsdag og i dag stikker det noe heftig i eggstokkene på begge sider, nesten så eg trenger smertestillende. Noen som har opplevd det samme ?

Tester alle her etter EL? Usikker på om eg ska stresse me det eller bare kose oss
Jeg gjør ikke. Er såpass tidlig ennå, så vi koser oss heller litt ekstra i det vinduet rundt EL. Føler det er mindre stress på den måten

Da kom TR som forventet i dag og jeg beveger meg inn i PP2. Venter på EL tester og termometer med 2 desimaler i posten. Håper å finne nøyaktig dag for EL denne mnd :)

Nimbus2001-29år - PP2 - B3 - EL 5.6-7.6 - IKM 18.06

Mensen kom onsdag og i dag stikker det noe heftig i eggstokkene på begge sider, nesten så eg trenger smertestillende. Noen som har opplevd det samme ?

Det stikker og trykker fremdeles veldig i begge eggstokkene, ka kan dette vere? G-test er negativ. Sist eg hadde sånn stikking var for 2-3 mnd siden før , rundt og etter eggløsning fram til mensen. Skjønner ingenting, er det cyster :confused::confused:

Tester, men det er fordi jeg ofte ikke har eggløsning :)

Det stikker og trykker fremdeles veldig i begge eggstokkene, ka kan dette vere? G-test er negativ. Sist eg hadde sånn stikking var for 2-3 mnd siden før , rundt og etter eggløsning fram til mensen. Skjønner ingenting, er det cyster :confused::confused:
Hadde også mye stikking i forrige syklus. Jeg har hatt mange cyster på eggstokkene, og det gir ikke stikkende smerter. Så du kan trøste deg med at det mest sannsynlig ikke er det:happy: Sikkert bare kroppen som jobber med noe:p

Hadde også mye stikking i forrige syklus. Jeg har hatt mange cyster på eggstokkene, og det gir ikke stikkende smerter. Så du kan trøste deg med at det mest sannsynlig ikke er det:happy: Sikkert bare kroppen som jobber med noe:p

Skal til legen å sjekke om 2 timer faktisk, ringte og spurte. Har smerter i korsryggen også så er greit med en sjekk. Er smerter med behov for smertestillende egentlig så er litt ekkelt :confused:

Jeg tester etter EL. Vi sliter med å ha tid og lyst til å ha oss som kaniner til enhver tid, så da er det veldig greit å ikke tvinge oss selv til plikt-sex unødig.

Jeg tester etter EL. Vi sliter med å ha tid og lyst til å ha oss som kaniner til enhver tid, så da er det veldig greit å ikke tvinge oss selv til plikt-sex unødig.

hahhaha er så enig ! Eg er ikkje i jobb så for meg er det null stress, men mannen som jobber 100% er selvfølgelig sliten i hverdagen :)

vi tester og etter El for å være sikker når vi må ha sex, også koser vi oss ellers med sex når vi føler for det resten av måneden :)

Back
Topp