IKM UKE 25

Alt for mange, hehe. Dpo 17, 14 dager etter egginnsett

Oi, ja det var rart. Jeg har tidligere lest om egg som går i dvale.. Kanskje det har skjedd her?

Skal du foresten ta blodprøve?

Oi, ja det var rart. Jeg har tidligere lest om egg som går i dvale.. Kanskje det har skjedd her?

Skal du foresten ta blodprøve?

Ja, tenker litt det samme som deg. Skal ikke ta blodprøve :/ Skal teste 21.juni, dersom negativt skal jeg teste 22. Og 23.også. Det er dag 16-18. Etter innsett. Synes det høres litt rart ut

Ja, tenker litt det samme som deg. Skal ikke ta blodprøve :/ Skal teste 21.juni, dersom negativt skal jeg teste 22. Og 23.også. Det er dag 16-18. Etter innsett. Synes det høres litt rart ut

Porsgrunn? Hørtes voldsomt ut ja.. men håper for deg ❤️

Blødde bare når eg va på do i dag morres så er litt forvirra

Her kom Mensen. Det var nok mest sannsynlig kjemisk. Jeg tok en tidlig test for en uke siden der jeg så en strek - men testene ble svakere over helgen og tirsdag begynte jeg å blø. Nå er det snart to år siden vi begynte å Prøve på en minstemann - så kjenner på skuffelsen.

53CE4875-4421-4066-928B-2E6B58844F08.jpeg

Trodde jeg så syner på den første i dag, måtte derfor teste «litt til» :rolleyes:

Tror nesten fortsatt ikke på det :Heartred

Gratulerer til alle andre gravide og lykke til, til dere andre :Heartred

Å teste etter EL gjorde susen for å få kontroll på syklusen, så da må jeg hoppe videre til uke 27-gruppen. Gratulerer til alle med streker!! :):)

Fortsatt ikke fått tr, men heller ikke fått positiv test.. så syklusene mine er nok ikke stabile enda etter jeg tok ut P stav i januar :( gratulerer til andre andre som er blitt gravid :) :Heartred

Vedlegg

• 4248F26C-11AC-4433-BC2F-B6BB38C59169.jpeg
    4248F26C-11AC-4433-BC2F-B6BB38C59169.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 85
Har heller ikke fått positiv test eller tanta på besøk ennå. Med negativ test i dag tidlig, blir det sikkert ikke positiv test i morgen heller, men håper!!! Holder pusten:nailbiting:

Da kom heksa for fult. Så da ønsker jeg alle gratulerer med 2 streker å lykke til videre i neste imk gruppe dere som fikk heksa på besøk.

Har heller ikke fått positiv test eller tanta på besøk ennå. Med negativ test i dag tidlig, blir det sikkert ikke positiv test i morgen heller, men håper!!! Holder pusten:nailbiting:
Hvordan går det

Back
Topp